Cinek Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Jak w temacie, mam tego wymarzonego GS i stwierdzam, że przydałby się bagażniczek. :D W Wilmacie zaśpiewali mi chyba 300 albo 400 zł za sam stelaż. W sumie to kilka rurek, więc dałoby się coś takiego samemu wyspawać, jak sądzę...Może ktoś wie czy gdzieś znajdę rozpiskę takiego stelaża wraz z opisem, gdzie to montować?Kuferek jak mniemam dowolnej marki? Pomóżcie proszę, to mój pierwszy prawdziwy motor i chcę jak najlepiej (czytaj - nie spierniczyć czegoś). ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 szukasz zdjęć oryginalnego stelaża, albo czegoś w rodzaju rurkowego five-stars; potem zanosisz do lokalnego ślusarza - et voila, stelaż zrobiony! mankamentem może być spasowanie...opcją drugą jest polowanie na allegro, ale w związku z tym, że podaż jest znacznie mniejsza od popytu, więc wiele niższych cen bym się nie spodziewał (podobnie jak przy samych kufrach)jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Konsultowałem kiedyś ze ślusarzem budowę bagażnika do GSXFa... chodziło właśnie o taki dokręcany układ rurek, do którego dałoby się po bokach doczepić dowolny plecak, torbę, czy cokolwiek. Generalnie koszt zamknąłby się w 100 - 150 zeta a nie byłbym prawie w ogóle ograniczony pojemnościowo (kwestia tylko wyobraźni - ile i jak podoczepiać po bokach ;) ). Ostatecznie jednak trafił mi się do kupna komplet sakw (ok. 200 l, louis, polecam)+ duży (40 l ) tankbag - w taki oto zestaw udało mi się spakować na dwumiesięczną objazdówkę po wyspach - łącznie z namiotem, śpiworem, drugim kaskiem, ubraniami, kombinezonem przeciwdeszczowymi i mnóstwem róznych potrzebnych akcesoriów. Argumentem, który przeważył za tym rozwiązaniem był fakt, że do sakw nie trzeba żadnego stelaża ani nic - wszystko mocowane na paskach, i jak umiejętnie poskładać to jakoś się trzyma (sprawdzone aż do 230 km/h włącznie :D ). W porównaniu do kufra, moim zdaniem, same plusy. pzdr. PS. No i - co też ważne - nie szpecisz sobie motocykla żadnymi rurkami. Wystarczy taka nakładka na siedzenie - na której z powodzeniem może siedzieć pasażer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 mankamentem sakw na paskach jest to, że nie można zostawić ich na moto na postoju... przynajmniej w tym popier...nym złodziejskim kraju bym się nie odważył. zaletą więc kufra jest bezpieczeństwo zostawionego w nim dobytku (np kasku i kurtki na czas zwiedzania zabytków/ spożywania kolacji w restauracji)jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinek Opublikowano 29 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Ale mnie interesuje pojedyńczy kuferek, montowany centralnie z tyłu. Da się coś wymodzić? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 mankamentem sakw na paskach jest to, że nie można zostawić ich na moto na postoju... przynajmniej w tym popier...nym złodziejskim kraju bym się nie odważył. zaletą więc kufra jest bezpieczeństwo zostawionego w nim dobytku (np kasku i kurtki na czas zwiedzania zabytków/ spożywania kolacji w restauracji)jszOwszem, dlatego ciężkie (ale niezbyt wartościowe) klamoty wożę w rollbagu na tylnej części kanapy (i trochę w tankbagu), natomiast kufer służy mi głównie do tego, żeby zostawiać w nim kask, rękawice itd. na postoju.A jak kupię maksiskuter, problem zniknie/zostanie częściowo rozwiązany. :) Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.