Skocz do zawartości

Posiadacze motocykli Royal Star łączcie się


maly
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem równierz posiadaczem tej wspaniłej maszyny i chciałbym dołączyć do waszej "rodziny" jeżeli oczywiście można i mnie przyjmiecie. Jestem właścicielem ventury z 2007r od czerwca ubiegłego roku motocykl był sprowadzony ze Stanów tak więc mił jak ja to mówię przygodę ale jest w mojej ocenie dobrze poskładany do kupy prowadzi się świetnie, mam parę pytań dotyczących eksploatacji tej wspaniłej maszyny tzn jaki olej polecacie castrol czy motul przy jakich przebiegach robi sie regulację silnika i konkretnie co, ponieważ przymierzam sie do przygotowana tego cuda do sezonu no i prośba głównie do ar2r czy moż ektoś przesłać mi serwisówkę do tego modelu podaję swój adres [email protected] i oczywiście mam nadzieję, że gdzieś kiedyś sie spotkamy na trasie pozdrawiam maniek

Witam kolego :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie chcę podziękować za serwisówkę którą otrzymałem od ar2r niezła cegła mam tylko pytanie czy dobrze zrozumiłem że rocznik ventury 1999 a rocznik 2007 praktycznie nie różni się niczym ten sam wygląd ta sama moc i te same nastawy i regulacje, jeszcze prosze o radę jakiego oleju wlać do silnika

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam tylko pytanie czy dobrze zrozumiłem że rocznik ventury 1999 a rocznik 2007 praktycznie nie różni się niczym ten sam wygląd ta sama moc i te same nastawy i regulacje,

 

 

Ano tak to jest, że nasze sprzęty są najstarszymi z aktualnie produkowanych, to zarazem dobrze i źle, ja wolę gaźniki i chromy, a w przypadku mojego modelu brak jakichkolwiek plastikowych części, a z drugiej strony, kilka sprzetów odjechało z mocą od naszych maszyn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witam.

Zapraszam w imieniu własnym i Klubu na Tabunade 2009 do Olsztyna.

Zaproszenie już jest w dziale Zloty, ale jeżdżąc Royalem, chciałem zaprosić Was Wszystkich osobiście.

Jeśli chodzi o szczegóły podaje linki i zapraszam na naszą stronę internetową.

Z okolic Koła, Kłodawy i Łodzi zbiera się i jedzie kilka motocykli, chętnych zapraszam, w kupie raźniej.

 

www.tabun.olsztyn.pl

www.dobremiasto-news.pl/index.php/co-bdzie/40-co-bedzie/91-v-olsztyski-klub-motocyklowy-tabun-.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam taką małą zagwostkę... Otóż dziś odpaliłem motor po wcześniejszych wymianach płynu w chłodnicy, oleju i filtra, płynu hamulcowego. Niedawno go kupiłem i to był mój pierwszy dalszy wyjazd Royalem i zdziwiła mnie świecąca kontrolka po prawej stronie z napisem O/D, jest koloru zielonego, a pod spodem jest rysunek takiego jakby małego "silniczka". Kontrolka ta zapala się tylko gdy wrzucam piąty bieg, po zmianie biegu na niższy gaśnie. Motor chodzi idealnie. Czy to typowe w Royalach, taka informacja o włączanym ostatnim biegu? Kontrolka o takim oznaczeniu zawsze znaczyła co innego, ale była żółta, a ta jest zielona. Jesli to nie jest typowe, to co się dzieje? Proszę o podpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odrazu jestem spokojniejszy, domyślałem się że tak to może być, ale wszelkie niepewności i wątpliwości związane z moturem są niemiłosiernie dręczące, :banghead: więc tymbardziej dzięki za info... teraz mi też moje pytanie wydaje się śmieszne, ale jak się nie wie, to jeszcze coś głupiego można wymyślić :biggrin: Człowiek uczy się całe życie... dzięki...dzięki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam z kolejnym pytaniem.

Jak wiemy Nasze Royale seryjnie wyposażone są w opony 150/80-16 i

150/90-15. Tak się jednak składa, że mam opone na przód 140/90-16, czyli jest odrobine wyższa i węższa od seryjnej, tył jest bez zmian. Obie opony są nowe. Czy taka opona zmieni właściwości trakcyjne motocykla, a jeśli tak, to w jaki sposób? Różnica wydaje się nie wielka, a węższa opona powinna się lepiej składać w zakrętach, więc może te właściwości się wręcz poprawią? Co myślicie?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka opona nie powinna w niczym przeszkadzać.Wildek np. ma z przodu 130 a z tyłu 150.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam Royala z 1996 roku(76 KM) i w serwisie powiedziano że poprzedni właściciel z USA zmienił silnik na nowszy(98 KM). Jakoś nie chce mi się w to wieżyc...Słyszał już ktoś może o takich "przeszczepach serduszka" :icon_question:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam Royala z 1996 roku(76 KM) i w serwisie powiedziano że poprzedni właściciel z USA zmienił silnik na nowszy(98 KM). Jakoś nie chce mi się w to wieżyc...Słyszał już ktoś może o takich "przeszczepach serduszka" :icon_question:

 

 

Wystarczy wymienić gaźniki i moduł, a nie cały silnik, ciekawe co to za serwis i na jakiej podstawie to stwierdził, bo na oku to nie da się dostrzec różnicy, dopiero po podłączeniu do zegarów podczas synchronizacji, jest inna wartość podciśnienia, no i oczywiście na hamowni :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...