pierwoszow Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Witam jestem równierz posiadaczem tej wspaniłej maszyny i chciałbym dołączyć do waszej "rodziny" jeżeli oczywiście można i mnie przyjmiecie. Jestem właścicielem ventury z 2007r od czerwca ubiegłego roku motocykl był sprowadzony ze Stanów tak więc mił jak ja to mówię przygodę ale jest w mojej ocenie dobrze poskładany do kupy prowadzi się świetnie, mam parę pytań dotyczących eksploatacji tej wspaniłej maszyny tzn jaki olej polecacie castrol czy motul przy jakich przebiegach robi sie regulację silnika i konkretnie co, ponieważ przymierzam sie do przygotowana tego cuda do sezonu no i prośba głównie do ar2r czy moż ektoś przesłać mi serwisówkę do tego modelu podaję swój adres [email protected] i oczywiście mam nadzieję, że gdzieś kiedyś sie spotkamy na trasie pozdrawiam maniek Witam kolego :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1z Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 witam ponownie chcę podziękować za serwisówkę którą otrzymałem od ar2r niezła cegła mam tylko pytanie czy dobrze zrozumiłem że rocznik ventury 1999 a rocznik 2007 praktycznie nie różni się niczym ten sam wygląd ta sama moc i te same nastawy i regulacje, jeszcze prosze o radę jakiego oleju wlać do silnika pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Za nie ma co:-) Ja do sinika leję Yamalube. Ktoś robi olej a Yamaha go tylko firmuje swoja marka (tak mi się wydaje) a jest troszkę tańszy niż Castrol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doktor Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 mam tylko pytanie czy dobrze zrozumiłem że rocznik ventury 1999 a rocznik 2007 praktycznie nie różni się niczym ten sam wygląd ta sama moc i te same nastawy i regulacje, Ano tak to jest, że nasze sprzęty są najstarszymi z aktualnie produkowanych, to zarazem dobrze i źle, ja wolę gaźniki i chromy, a w przypadku mojego modelu brak jakichkolwiek plastikowych części, a z drugiej strony, kilka sprzetów odjechało z mocą od naszych maszyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosa409 Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 Witam. Zapraszam w imieniu własnym i Klubu na Tabunade 2009 do Olsztyna. Zaproszenie już jest w dziale Zloty, ale jeżdżąc Royalem, chciałem zaprosić Was Wszystkich osobiście. Jeśli chodzi o szczegóły podaje linki i zapraszam na naszą stronę internetową. Z okolic Koła, Kłodawy i Łodzi zbiera się i jedzie kilka motocykli, chętnych zapraszam, w kupie raźniej. www.tabun.olsztyn.pl www.dobremiasto-news.pl/index.php/co-bdzie/40-co-bedzie/91-v-olsztyski-klub-motocyklowy-tabun-.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosa409 Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Mam taką małą zagwostkę... Otóż dziś odpaliłem motor po wcześniejszych wymianach płynu w chłodnicy, oleju i filtra, płynu hamulcowego. Niedawno go kupiłem i to był mój pierwszy dalszy wyjazd Royalem i zdziwiła mnie świecąca kontrolka po prawej stronie z napisem O/D, jest koloru zielonego, a pod spodem jest rysunek takiego jakby małego "silniczka". Kontrolka ta zapala się tylko gdy wrzucam piąty bieg, po zmianie biegu na niższy gaśnie. Motor chodzi idealnie. Czy to typowe w Royalach, taka informacja o włączanym ostatnim biegu? Kontrolka o takim oznaczeniu zawsze znaczyła co innego, ale była żółta, a ta jest zielona. Jesli to nie jest typowe, to co się dzieje? Proszę o podpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1z Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 witam w mojej venturze też się załącza ta kontrolka tak wiec myślę że wszystko ok ja mam jeszcze dodatkowo tempomat który mogę załączyć dopiero na 4 i 5 biegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doktor Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Jak sie słusznie domyśliliście, to sygnalizacja V biegu :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosa409 Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Odrazu jestem spokojniejszy, domyślałem się że tak to może być, ale wszelkie niepewności i wątpliwości związane z moturem są niemiłosiernie dręczące, :banghead: więc tymbardziej dzięki za info... teraz mi też moje pytanie wydaje się śmieszne, ale jak się nie wie, to jeszcze coś głupiego można wymyślić :biggrin: Człowiek uczy się całe życie... dzięki...dzięki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosa409 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Witam z kolejnym pytaniem. Jak wiemy Nasze Royale seryjnie wyposażone są w opony 150/80-16 i 150/90-15. Tak się jednak składa, że mam opone na przód 140/90-16, czyli jest odrobine wyższa i węższa od seryjnej, tył jest bez zmian. Obie opony są nowe. Czy taka opona zmieni właściwości trakcyjne motocykla, a jeśli tak, to w jaki sposób? Różnica wydaje się nie wielka, a węższa opona powinna się lepiej składać w zakrętach, więc może te właściwości się wręcz poprawią? Co myślicie? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Taka opona nie powinna w niczym przeszkadzać.Wildek np. ma z przodu 130 a z tyłu 150. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemas84 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Witam. Mam Royala z 1996 roku(76 KM) i w serwisie powiedziano że poprzedni właściciel z USA zmienił silnik na nowszy(98 KM). Jakoś nie chce mi się w to wieżyc...Słyszał już ktoś może o takich "przeszczepach serduszka" :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilask Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 siema, masz już tego warriora, bo mam takie pytanko jeśli tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doktor Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Witam. Mam Royala z 1996 roku(76 KM) i w serwisie powiedziano że poprzedni właściciel z USA zmienił silnik na nowszy(98 KM). Jakoś nie chce mi się w to wieżyc...Słyszał już ktoś może o takich "przeszczepach serduszka" :icon_question: Wystarczy wymienić gaźniki i moduł, a nie cały silnik, ciekawe co to za serwis i na jakiej podstawie to stwierdził, bo na oku to nie da się dostrzec różnicy, dopiero po podłączeniu do zegarów podczas synchronizacji, jest inna wartość podciśnienia, no i oczywiście na hamowni :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1z Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 witam mam zgryza ponieważ w mojej venturze głośno działa skrzynia biegów podczas zmiany , czy u was też tak jest ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.