Skocz do zawartości

YAMAHA TTR 600E


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Właśnie sprzedałem swoje moto: YAMAHA YZF1000R Thunderace. Sorry, chłopaki, lekko zbłądziłem :buttrock: Chce wrócić do Enduro. Najchętniej bym wsiadł na jakąś wyczynówe, lecz motocykla używam również do szybkiego przemieszczania się po mieście. Dwa motorki z powodu utrzymania niestety odpadają.

Teraz pytanie do Was. Czy ktoś z Was używa w ten sposób TTR? W weekend teren i natura, ewentualnie w tygodniu miasto. Najbardziej się obawiam opon. Wiadomo, kostka odpada, a nie wierzę w uniwersalne gumy. Po prostu myślałem, że zrezygnuję z ostrego tereny czy błota i założe jakieś gumy w których będę mógł wjechać do lasu, lecz również na drogę, istnieją takie. Bo szczerze mówiąc tego najbardziej mi brakuję. Szosowe przecinaki nie dają tej frajdy co wypad z kumplami w teren. Myślałem o komplecie felg dodatkowych. Orientuję się ile się za taką przeyjemność płaci i ile czasu zajmuję przełożenie felg?

Interesuję mnie jeszcze prędkości przelotowe na szosie i spalanie. Bardzo proszę kogoś komu chce się odpisać na mojego posta o opinie co do takiego użytkowania TTR.

 

Pozdrawiam

Maciulak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na weekendowe wypady w teren i miasto ttr sie nada.(uprzedzam odrazu o kanapie nieco wąska i twardawa-kwestia przyzwyczajenia)Spalanie na poziomie xt 600 -6litrów.Prędkosci -zalężne od zębatek ale 150kmh max 160 kmh na godz.Co do opon masz racje -ALbo ,Albo nie ma poł środków-tzn są np mitas e 0-9 lecz się nie sprawdzają(sam sprawdzałem)Najlepiej i najszybciej byłoby posiadać osobno dodatkowy kąplet kół-Do miasta supermoto ,a na weekend kostke z prawdziwego zdarzenia:) ,ale uprzedzam że to droga zabawa.(na allegro lub e bay można napotkac używane zestawy kół supermoto.Jak masz jeszcze jakieś pytania to wal śmiało .Pozdro:)

Edytowane przez mackon4089
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TTR to motocykl z zawieszeniem i hamulcami hard enduro i bardzo potulnym silnikiem nie wymagających wielkich nakładów finansowych, trasa 50 km przebiegnie dość przyjemnie nawet, na miasto super! a w terenie takim jakim go używam daje rade w 100%! spalanie od 5 - 7 litrów.

 

zadaj jakieś dokładniej interesujące Cię pytania!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie sporo już wiem o tym moto. Kanapa - wiadomo, jak pojadę po trasie to za ciekawie dla tyłka nie jest, za to w terenie mało co siadam :bigrazz: Ale w końcu szukam alternatywy aby czerpać przyjemność z enduro jak również użyć motocykla do praktycznych celów, więc trzeba iść na kompromisy. Bo motocykle jak: XT, DR itd z najzwyklejszą zawiechą odpadają. Motocykla używam gdy jest ciepło do dojazdów na uczelnię, mam 25km od siebie z miasteczka w tym spora część w samym Poznaniu, więc na moto jestem dosłownie w chwilę a samochodem się tłukę po korkach. Z pewnością tę większą część na trasie będę gorzej znosił jak Thunderacem jednakże podejrzewam, że w mieście jak i w wolnych chwilach TTR będzie sprawiał mi dużo większą frajdę :flesje: Nie wiem jak odczuję moc z TTR, bo w ACE miałem już prawie 150 KM i był ogień, wcześniej w T-CAT miałem 105 KM a jeszcze wcześniej w Suzuki RM 125 - 42KM.

 

Moim marzeniem jest jakbym się zdecydował na takie moto, żeby w wakacje wyskoczyć co najmniej w polskie góry i pośmigać tam na motocyklu. Organizujecie się jakoś czasem na takie wyprawy? Czytałem o kolegach objeżdżających afrykę na ttr czego im mega zazdroszczę i jak mi kiedyś pozwolą na to finanse to może ich będę gonił :crossy:

 

A, i wcześniej pytałem o prędkości przelotowe w znaczeniu podróżne? Jak jest optymalnie, najwygodniej, bez męczenia silnika?

 

Piszecie wciąż o niezawodności i stosunkowo niskich kosztach utrzymania motocykla w porównaniu do full crossów czy hard enduro i to mnie też pcha ku TTR. Póki co nie mam chyba więcej pytań. Ale bym był bardzo wdzięczny jakbyście mnie informowali jeśli znacie, o stanie motocykli wystawionych na allegro lub GM, czy warto w ogóle jechać oglądać. A jeszcze może krótko dlaczego TTR jest lepsze od XR? :biggrin: Bo generalnie szukam dobrego okaza TTR, lecz jakby się znalazł dobry XR to też może bym się skusił. Czytałem już wyżej opinie porównawczą XR z TTR ale jakby ktoś miał jeszcze subiektywne spostrzeżenia na ten temat to proszę mi je przedstawić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tych prędkości przelotowych to jak ci wcześniej pisałem dużo zależy od przełożeń jednak myśle ze do 120km/h .Co do ttr czy xr - to jest wiele opinii , ja mimo że posiadam ttr narzekam na cięzkie odpalanie sprzeta zwłaszcza po glebach .Jak ci zaleje sprzęta to masakra.(raz kopałem dobre 50min)Pochwale zawieszenie -jest naprawde dobre.Silnik łagodny .(czasem mi brakuje pazura;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śledzę bardzo pilnie allegro i inne serwisy w poszukiwaniu sprzęta i wpadła mi taka oferta:

http://moto.allegro.pl/item319350182_husqv...uper_moto_.html

 

Naprawdę chłopaki nie chce Was denerwować wrzucając Husqe do tematu o TTR, bo też jestem całym sercem za japońcami i raczej na nią się nie zdecyduję. Ale zna ktoś taki sprzęt w tym roczniku? Jedyne co mi się w nim podoba to 2 komplety kół + troszkę więcej mocy niż w TTR :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm co do odpalania sam miałem spore problemy (brak wprawy) zdarzało ze się przy próbie odpalenia łapało mnie taki zniechęcenie ze przez resztę dnia nie miałem już ochoty na jazde i przy tym 1,5 litra wody :banghead: …obecnie stwierdzam ze pali się równie łatwo co mz :evil: …podstawowa kwestia- dokładnie i powoli :smile: … i pali od kopa…co do odpalania po glebie …jeśli mi nie załapie za max 4-5 kopem to już nie kopie zakręcam kranik przechylam moto spuszczając paliwo z komory gaźnika …prę razy przekopie z wyłączonym zapłonem ok. 10….odkręcam kranik kop i jechana :buttrock: …

Edytowane przez loko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka loko.Ja z odpalaniem nie mam problemow max za 2 razem "zagada" ( pare lat praktyki i waga 100kg robi swoje) Jednak 1.5 litr wody biore ze soba zawsze:))Odpalac po konkretnej glebie masakra, .Następnym razem przetestuje twoj spośob ..Paliwo spuszczasz przez węzyk czy odkręcajac śrube od spodu gaznika?

 

Pozdr

 

Śledzę bardzo pilnie allegro i inne serwisy w poszukiwaniu sprzęta i wpadła mi taka oferta:

http://moto.allegro.pl/item319350182_husqv...uper_moto_.html

 

Naprawdę chłopaki nie chce Was denerwować wrzucając Husqe do tematu o TTR, bo też jestem całym sercem za japońcami i raczej na nią się nie zdecyduję. Ale zna ktoś taki sprzęt w tym roczniku? Jedyne co mi się w nim podoba to 2 komplety kół + troszkę więcej mocy niż w TTR

 

Lepiej by ci doradzili na temat husqi w dziale dla husqvarny ,ale swoje zdanie wyrazic moge :icon_eek: :

 

Wygląda świetnie moc też konkretna ,waga mniejsza niż ttr i duzym plusem są dwa kąplety kół.Nigdy nie miałem husqi dlatego nie będe gadal o awaryjności,ale jestem pewien ,że utrzymanie tej husqi wyjdzie napewno drożej niz ttr-y :)

Edytowane przez mackon4089
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko :

 

Nabyłem tłumik przelotowy arrow-jestem bardzo zadowolony ,jednak moja kobyłka strasznie "pluje":bigrazz: ogniem z wydechu ....Czy wystarczy zwiększyć poziom paliwa na iglicy poprzez przepiecie "zapinki":) i w dół czy w gore:) czy jeszcze coś trzeba zmienić ??Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...