Skocz do zawartości

Zawory czy łańcuszek rozrządu??? Suzuki GS 400


Pucjan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Z tym pogarszaniem osiągów to chyba się mylisz bo mój sprzęt ma raczej lepsze przyspieszenie niż wcześniej.

Zgodzę się, że jeśli wywalisz tłumik z jakiejś MZ czy innego dwusuwa pogorszysz osiągi, ale u mnie jest niestety odwrotnie :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety Adam ma rację a Tobie się tylko wydaje że przyspieszenie jest większe bo rajcuje Cię robienie hałasu.

Możesz faktycznie dołożyć do swojego silnika kilka koni tylko Cię na nie nie stać.

Zjawisk falowych w układzie wydechowym nie wolno zakłócać bezkarnie. Jak chcesz się przekonać to postaw motocykl na hamownię bo nam nie musisz wcale wierzyć.

Przez wyjmowanie łącznika pomiędzy kolankami robisz krzywdę nie tylko silnikowi ( w końcu to Twój motocykl)

ale całej grupie spokojnych motocyklistów z okolicy.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym pogarszaniem osiągów to chyba się mylisz bo mój sprzęt ma raczej lepsze przyspieszenie niż wcześniej.

Zgodzę się, że jeśli wywalisz tłumik z jakiejś MZ czy innego dwusuwa pogorszysz osiągi, ale u mnie jest niestety odwrotnie :D

 

Wiesz co, ja bym nawet nie probował polemizować z Adamem M ;) No ale zawsze możesz uważać że wiesz lepiej. Te Twoje patenty zalatują wiejskim tuningiem na kilometr.

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mam nic do tego ze przerabiasz sobie motocykl w ktora strone chcesz, np na cafe racera ( zreszta akurat te przerobki bardzo mi sie podobaja w motocyklach angielskich, ktorych jednym przedstawicielem jezdze ), ale uwazam ze skuteczna przerobka wydechu nie jest sprawa latwa i wymaga sporej wiedzy, prob i pieniedzy i bardzo ciezko w tej konkurencji jest pobic fabryke.

Za skuteczna przerobke uwazam np wydech troche glosniejszy, ale bez utraty mocy w jej pelnym zakresie, bo zwiekszenie przy tej okazji mocy max ( ktora niezwykle zadko uzywasz na ulicy ) a strata dolu nie jest dobra przerobka w mojej ksiazce.

Wszelkie oceny pracy mozna robic tylko sprawdzajac osiagi przed i po przerobce na hamowni, i to tej samej - na innej mozesz miec zupelnie inne wyniki, z powodu np innej konstrukcji, czy uzytego software.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wasze odpowiedzi przekonują mnie i powracam do starej wersji.

Dzisiaj bawiłem się z tym łącznikiem i jednak przyznaję się że głupio upierałem się przy swojej wersji; faktem jest, że po założeniu łącznika z powrotem motor trzoszkę żwawiej się zbiera :notworthy:

Wygląda na to, że wcześniej rekompenosował mi to dzwiękiem :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...