Pucjan Opublikowano 24 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Z tym pogarszaniem osiągów to chyba się mylisz bo mój sprzęt ma raczej lepsze przyspieszenie niż wcześniej.Zgodzę się, że jeśli wywalisz tłumik z jakiejś MZ czy innego dwusuwa pogorszysz osiągi, ale u mnie jest niestety odwrotnie :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Niestety Adam ma rację a Tobie się tylko wydaje że przyspieszenie jest większe bo rajcuje Cię robienie hałasu.Możesz faktycznie dołożyć do swojego silnika kilka koni tylko Cię na nie nie stać.Zjawisk falowych w układzie wydechowym nie wolno zakłócać bezkarnie. Jak chcesz się przekonać to postaw motocykl na hamownię bo nam nie musisz wcale wierzyć.Przez wyjmowanie łącznika pomiędzy kolankami robisz krzywdę nie tylko silnikowi ( w końcu to Twój motocykl)ale całej grupie spokojnych motocyklistów z okolicy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 (edytowane) Z tym pogarszaniem osiągów to chyba się mylisz bo mój sprzęt ma raczej lepsze przyspieszenie niż wcześniej.Zgodzę się, że jeśli wywalisz tłumik z jakiejś MZ czy innego dwusuwa pogorszysz osiągi, ale u mnie jest niestety odwrotnie :D Wiesz co, ja bym nawet nie probował polemizować z Adamem M ;) No ale zawsze możesz uważać że wiesz lepiej. Te Twoje patenty zalatują wiejskim tuningiem na kilometr. Edytowane 24 Lipca 2007 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Ja nie mam nic do tego ze przerabiasz sobie motocykl w ktora strone chcesz, np na cafe racera ( zreszta akurat te przerobki bardzo mi sie podobaja w motocyklach angielskich, ktorych jednym przedstawicielem jezdze ), ale uwazam ze skuteczna przerobka wydechu nie jest sprawa latwa i wymaga sporej wiedzy, prob i pieniedzy i bardzo ciezko w tej konkurencji jest pobic fabryke. Za skuteczna przerobke uwazam np wydech troche glosniejszy, ale bez utraty mocy w jej pelnym zakresie, bo zwiekszenie przy tej okazji mocy max ( ktora niezwykle zadko uzywasz na ulicy ) a strata dolu nie jest dobra przerobka w mojej ksiazce.Wszelkie oceny pracy mozna robic tylko sprawdzajac osiagi przed i po przerobce na hamowni, i to tej samej - na innej mozesz miec zupelnie inne wyniki, z powodu np innej konstrukcji, czy uzytego software. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucjan Opublikowano 25 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Wasze odpowiedzi przekonują mnie i powracam do starej wersji.Dzisiaj bawiłem się z tym łącznikiem i jednak przyznaję się że głupio upierałem się przy swojej wersji; faktem jest, że po założeniu łącznika z powrotem motor trzoszkę żwawiej się zbiera :notworthy:Wygląda na to, że wcześniej rekompenosował mi to dzwiękiem :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.