Mazzzi Opublikowano 24 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Dzięki Breżniew za wyjaśnienie, myślałem że ten środek y łączy się z masą.Też myślę że to regulator, ale lepiej jeśli mógłbyś na chwile wstawić inny żeby się upewnić, tak jak pisałem, podpasujesz tam prawie każdy regulator. moze uda mi sie zalatwic na probe od dywersji - byloby to najlepsze rozwiazanie.ewentualnie na co zwracac uwage przy szukaniu zastepczakow? czy dac sobie sianka i kupic oryginal (okolo 200zl)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 moze uda mi sie zalatwic na probe od dywersji - byloby to najlepsze rozwiazanie.ewentualnie na co zwracac uwage przy szukaniu zastepczakow? czy dac sobie sianka i kupic oryginal (okolo 200zl)... Przede wszystkim moc alternatora od ktorego chcesz podpasować do swojego regulator nie moze byc mniejsza. Mniejszej mocy alternator moze miec mniej wytrzymały na obciazenie regler i w połączeniu z twoim alternatorem moze sie uszkodzic. Poza tym szukaj takiego , który ma radiator odprowadzający ciepło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzoov Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Ale kombinacje :), wymien regler po prostu. Ja do diversion kupowalem na allegro za jakies 140 pln nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazzzi Opublikowano 24 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Ale kombinacje :), wymien regler po prostu. Ja do diversion kupowalem na allegro za jakies 140 pln nowy. Heh, powiedz gdzie :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Mazzi, jak bedziesz sprawdzal poszczegolne przewody fazowe altka na przebicie na mase, to robisz to Ohmomierzem, a nie Voltomierzem.Dobrze ze Brezniew sie wlaczyl, bo ja za duzo mam roboty zeby sledzic wszystko w tematach technicznych - tylko w nocy z doskoku. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazzzi Opublikowano 24 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Mazzi, jak bedziesz sprawdzal poszczegolne przewody fazowe altka na przebicie na mase, to robisz to Ohmomierzem, a nie Voltomierzem.Dobrze ze Brezniew sie wlaczyl, bo ja za duzo mam roboty zeby sledzic wszystko w tematach technicznych - tylko w nocy z doskoku. Adam M. dzieki wszystkim za podpowiedzi. Rozumiem, ze nie kazdy ma czas :D Tymbardziej dzwieczny jestem. Niestety tematy helektryckie ciezko mi ide, silnik moge poskladac, ale prady...Jak wrzuce regler na probe, to zobacze co z tego wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazzzi Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Odgrzebuje topic. Problemu z ladowaniem nadal nie rozwiazalem, po czesci przez moje lenistwo. Nie udalo mi sie zalatwic reglera na probe, a jako ze usterka za bardzo mi nie dokuczala to odpuscilem:) Dzis z ciekawosci zmierzylem napiecie ladowania i zaszly zmiany w stosunku do tego co bylo:swiatla wylaczone - ladowanie dochodzi do 17v :/, swiatla wlaczone - nie przekracza 13V. Czy przesadzaloby to wadliwy regler? Niech mi ktos wyjasni lopatologicznie, jak sprawdzic czy regulator jest sprawny, czy nadaje sie do rzutu lotem koszaco opadajacym za łoburke... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 swiatla wylaczone - ladowanie dochodzi do 17v :/, swiatla wlaczone - nie przekracza 13V.W takim razie chyba może to być tylko regulator, ale możesz go sprawdzić tak jak opisywałem tu http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=77631&hl= Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazzzi Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 (edytowane) W takim razie chyba może to być tylko regulator, ale możesz go sprawdzić tak jak opisywałem tu http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=77631&hl= no wiec sprawdzilem, na ile poprawnie to zrobilem nie mam pojecia. sprawdzalem na reglerze z wypiata z niego wtyczka od altka. biorac czarny na mase koniec a czerwony na fazy wyszlo, ze dwie fazy maja nieskonczony opor, zas trzecia zerowy.biorac zas odwrotnie, tj. czerwony na mase a czarny na fazy pokazywalo zero na kazdej fazie. Nie wiem na ile to dobrze pomierzylem, na ile moj miernik analogowy (made in ussr) dobrze zmierzyl. EDIT: drobna zmiana ;)Chyba dam sobie sianka z tym mierzeniem i zakrece sie za aku i nowym reglerem. Edytowane 3 Sierpnia 2007 przez Mazzzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.