kuba_195 Opublikowano 23 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 teraz mnie ratujcie io mówicie gdzie dostane dobre łożyska na wał, bo mnie już zaczyna zalewać krew:) najpierw kolo chciał mi sprzedać polskie łożyska po 20pln:0 a tearaz nie mają z koszykiem plastikowym, teflonowym, jak myślicie bedzie szumieć z koszykiem metalowym łożyzko C3? nie chce lipy, albo dajcie jakieś namiary gdize dostane.pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Co do tego koszyka teflonowego to nie jestem do konca pewny, bo takie lozyska zalozylem na wal w cz cross , i doslownie wytrzymaly tylko 10 bakow katania ;/ . Potem luzy juz takie byly ze tylko lozyzko na wymiane. Byly to dokladnie KOYO C3 z teflonowym koszyczkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 no oryginalne są strasznie drogie :icon_mrgreen: http://www.ktminfo.com/partscat/Parts.asp?...20456&CatID=311 jedno ok 150zł a drógie koło 220zł... więc taka obcja raczej odpada. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 29 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 no i panowie złożyłem mojego kacika:)wiec powiem tak:) ma to moc ma:) zdążyłem sie narazie przejechać tylko troche poaswalcie,na oponach ternowych o powiem sszczerze trzeba sie położyć na kierownicy na 3 pierwszych biegach żeby muc mu odkręcić do końca:)kolejne biegi już można sie wyprostowąc, choć jest to dość niebezpieczne bo na oponach terenowych brak jest styku z aswaltem i poprostu na 5 biegu jak już sie sporo leci kierownica zaczyna "myszkować" , bo koło jakby sie chciało oderwać:D, ale jak sama nazwa mówi opona terenowa:P silnik bardzo dynamicnzy, nie kreci bardzo wysoko, ma bardzo wyraźnie mocny dół, co sprawia że jak bym jechał 4t. na pierwszych 3 biegach nie ma co kozaczyć ze zbytnim podrywaniem motocykla gazem bo może to się źle skończyćnawet przy bardzo niskich obrotach:)Może troche napiszę o samym motorze, dla tych którzy sie do tkaiego przymierzają;)pierwsze spojrzenie na motocykl. Wysoki agresywnie wyglądający z dobrym układem hamulcowym motor. ogromny zakrecony dyfuzor zdradza jego potencjał i możliwości:) opona o szerokośći bagatela 140 z tyłu to niezbedny element przekazania napedu:)siadająć na motor zauważamy jego smukłość i zwinnośc, a jego wylny amotryzator pozwala na pełną regulacje twardości i tłumienia. przud nie ustępuje i zapewnia to samo.no i co nam pozostaje, odkręcić kranik wzbogacić mieszankę ssaniem i kopnąć. ja ze swoja wagą niecałe 80kg:) staje na kopniaku jak jakiś okruch:) no i podskakuje na nim i silnik zapala kopcąć z wydechuj jak wszystkie 2 t:) silnik nagrzewa sie błyskawicznie robiąć piękne dzyn dzyn dzyn.,.... wsiadam na wysokie siodło, wciskam lekko sprzęgło i zapinam 1 bieg, wszedł bez najmniejszego prodlemu, ruszam praktycznie bez gazu. duł ma tak mocny jak 4 t!! lekko dodając gazu czuć że przód si epodnosi żwawo:) 2 pochylenie na kierownicy, 3 to samo:) 4,5 już gwałtownie nabiera prędkości... hamulce jak brzytwa,dzwięk motoru 1 klasa puszczam gaz na biegu a tamgzyn dzyn dzyn,,, pieknie.z tego co narazie nim jeźdizłem moge napisac tyle:) ale zapowiada sie perfekcyjnie:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacher Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 a jak udało się rozwiązać problem z łożyskami, i jeszcze zapytam z ciekawości silnik składałeś na oryginalne uszczelki czy coś udało się przy kombinować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Nakręc jakimś aparatem lub kamerką filmik jak motorek (ciepły) wkręca sie na obroty i wogole jak to chodzi :) i daj na YouTube Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacher Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 dobry pomysł Gawron, sam jestem bardzo ciekawy jak to jeździ/pracuje przy mojej 300cmm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 30 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 dobrze, postaram sie jutro tyo zrobić, choć nie obiecuję, bo mam jeszcze samochód do naprawienia:), ale w tym tygodniu zrobię i podzielę się. jesli chodiz o uszczelki wykazałem sie hirurgiczną precyzją podczas demontażu i uratowałem je:) przed rozbieraniem zadzwoniłem do larssona i miła pani powiedziała mi 280zł za komplet wiec stwierdziłem że delikatnie sie obejdę z nimi:) jeśli chodiz o łożyska udało mi sie kupić w sklepie u mnie w iławie, na zamówienie. motorek wkręca sie elegancko na obroty jak ciepły oj ładnie:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacher Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 tylko uważaj, z kręceniem na zimnym bo np. mój jak dostanie przy gazówkę na zimnym to pali świece, i trzeba zmieniać na nową :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 mała wskazówka, odpalaj go jak 4t , czyli dochodzisz do sprężania , cofasz i dopiero mocny kop .inaczej może "troszkę" odbić , wtedy na moto już nie wsiądziesz nawet jak będziesz miał buty motocyklowe :lalag: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio99 Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 mała wskazówka, odpalaj go jak 4t , czyli dochodzisz do sprężania , cofasz i dopiero mocny kop .inaczej może "troszkę" odbić , wtedy na moto już nie wsiądziesz nawet jak będziesz miał buty motocyklowe :lalag: Tak jak mowisz. Najgorzej jak kolanem nadziejesz sie na kierownice:/ Średnia przyjemnisc:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 tylko uważaj, z kręceniem na zimnym bo np. mój jak dostanie przy gazówkę na zimnym to pali świece, i trzeba zmieniać na nową :/Ja mam ćwiartke z tych lat co omawiany motor i nie mam takiego problemu. W poprzednim KTMie miałem taki problem ze co chwila padałyświece... Przyczyną była wytarta przepustnica w gaźniku a jak wiadomo jest ona płaska i jest to nie do zregenerowania. Ty mozesz mieć poprostu źle ustawioną mieszankę w sęsie za duzo powietrza masz. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacher Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 no nie wiem, bo motor chodzi idealnie pali z pierwszego buta i ogólnie nic się nie dzieję- tylko poprzedni właściciel powiedział mi że takie coś jest i ostatnio sam się przekonałem, jak motor jest zagrzany można gazować do woli :) od wymiany świecy przez 5 zbiorników nic się jej nie stało więc myślę że nie powinno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 albo wsadzic dobra siwczke , jakiej uzywasz NGK czy Denso ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacher Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 świeca NGK, nie pamiętam jaki model ale napewno dedykowany do mojego moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.