Skocz do zawartości

KTM egs 380


Rekomendowane odpowiedzi

teraz mnie ratujcie io mówicie gdzie dostane dobre łożyska na wał, bo mnie już zaczyna zalewać krew:) najpierw kolo chciał mi sprzedać polskie łożyska po 20pln:0 a tearaz nie mają z koszykiem plastikowym, teflonowym, jak myślicie bedzie szumieć z koszykiem metalowym łożyzko C3? nie chce lipy, albo dajcie jakieś namiary gdize dostane.pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tego koszyka teflonowego to nie jestem do konca pewny, bo takie lozyska zalozylem na wal w cz cross , i doslownie wytrzymaly tylko 10 bakow katania ;/ . Potem luzy juz takie byly ze tylko lozyzko na wymiane. Byly to dokladnie KOYO C3 z teflonowym koszyczkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i panowie złożyłem mojego kacika:)wiec powiem tak:) ma to moc ma:) zdążyłem sie narazie przejechać tylko troche poaswalcie,na oponach ternowych o powiem sszczerze trzeba sie położyć na kierownicy na 3 pierwszych biegach żeby muc mu odkręcić do końca:)kolejne biegi już można sie wyprostowąc, choć jest to dość niebezpieczne bo na oponach terenowych brak jest styku z aswaltem i poprostu na 5 biegu jak już sie sporo leci kierownica zaczyna "myszkować" , bo koło jakby sie chciało oderwać:D, ale jak sama nazwa mówi opona terenowa:P silnik bardzo dynamicnzy, nie kreci bardzo wysoko, ma bardzo wyraźnie mocny dół, co sprawia że jak bym jechał 4t. na pierwszych 3 biegach nie ma co kozaczyć ze zbytnim podrywaniem motocykla gazem bo może to się źle skończyćnawet przy bardzo niskich obrotach:)

Może troche napiszę o samym motorze, dla tych którzy sie do tkaiego przymierzają;)

pierwsze spojrzenie na motocykl. Wysoki agresywnie wyglądający z dobrym układem hamulcowym motor. ogromny zakrecony dyfuzor zdradza jego potencjał i możliwości:) opona o szerokośći bagatela 140 z tyłu to niezbedny element przekazania napedu:)siadająć na motor zauważamy jego smukłość i zwinnośc, a jego wylny amotryzator pozwala na pełną regulacje twardości i tłumienia. przud nie ustępuje i zapewnia to samo.no i co nam pozostaje, odkręcić kranik wzbogacić mieszankę ssaniem i kopnąć. ja ze swoja wagą niecałe 80kg:) staje na kopniaku jak jakiś okruch:) no i podskakuje na nim i silnik zapala kopcąć z wydechuj jak wszystkie 2 t:) silnik nagrzewa sie błyskawicznie robiąć piękne dzyn dzyn dzyn.,.... wsiadam na wysokie siodło, wciskam lekko sprzęgło i zapinam 1 bieg, wszedł bez najmniejszego prodlemu, ruszam praktycznie bez gazu. duł ma tak mocny jak 4 t!! lekko dodając gazu czuć że przód si epodnosi żwawo:) 2 pochylenie na kierownicy, 3 to samo:) 4,5 już gwałtownie nabiera prędkości... hamulce jak brzytwa,dzwięk motoru 1 klasa puszczam gaz na biegu a tamgzyn dzyn dzyn,,, pieknie.

z tego co narazie nim jeźdizłem moge napisac tyle:) ale zapowiada sie perfekcyjnie:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze, postaram sie jutro tyo zrobić, choć nie obiecuję, bo mam jeszcze samochód do naprawienia:), ale w tym tygodniu zrobię i podzielę się. jesli chodiz o uszczelki wykazałem sie hirurgiczną precyzją podczas demontażu i uratowałem je:) przed rozbieraniem zadzwoniłem do larssona i miła pani powiedziała mi 280zł za komplet wiec stwierdziłem że delikatnie sie obejdę z nimi:) jeśli chodiz o łożyska udało mi sie kupić w sklepie u mnie w iławie, na zamówienie. motorek wkręca sie elegancko na obroty jak ciepły oj ładnie:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mała wskazówka, odpalaj go jak 4t , czyli dochodzisz do sprężania , cofasz i dopiero mocny kop .

inaczej może "troszkę" odbić , wtedy na moto już nie wsiądziesz nawet jak będziesz miał buty motocyklowe :lalag:

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mała wskazówka, odpalaj go jak 4t , czyli dochodzisz do sprężania , cofasz i dopiero mocny kop .

inaczej może "troszkę" odbić , wtedy na moto już nie wsiądziesz nawet jak będziesz miał buty motocyklowe :lalag:

 

Tak jak mowisz. Najgorzej jak kolanem nadziejesz sie na kierownice:/ Średnia przyjemnisc:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko uważaj, z kręceniem na zimnym bo np. mój jak dostanie przy gazówkę na zimnym to pali świece, i trzeba zmieniać na nową :/

Ja mam ćwiartke z tych lat co omawiany motor i nie mam takiego problemu.

W poprzednim KTMie miałem taki problem ze co chwila padałyświece... Przyczyną była wytarta przepustnica w gaźniku a jak wiadomo jest ona płaska i jest to nie do zregenerowania. Ty mozesz mieć poprostu źle ustawioną mieszankę w sęsie za duzo powietrza masz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie wiem, bo motor chodzi idealnie pali z pierwszego buta i ogólnie nic się nie dzieję- tylko poprzedni właściciel powiedział mi że takie coś jest i ostatnio sam się przekonałem, jak motor jest zagrzany można gazować do woli :) od wymiany świecy przez 5 zbiorników nic się jej nie stało więc myślę że nie powinno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...