Skocz do zawartości

KTM egs 380


Rekomendowane odpowiedzi

dziś jade lub jutro po taki motorek, niektórzy mnie przestrzegają że za mocny i w ogóle, jaka jest prawda? ile to pali i do czego sie nadaje?? dodam że ma homologacje i myśle o przerobieniu na super moto, pozdrawiam i czekam na wasze opinie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy awaryjny, ale wiem że ma ten sam dół silnika co u mnie w 300, więc na pewno zużywa się szybciej, słyszałem od kolegi że 380 są bardzo jadowite, uderzenie mocy na praktycznie każdych obrotach, co do spalania to na pewno nie pali mało jeszcze szczególnie przy przeróbce na SM, gdzie silnik naprawdę dostaje w palnik, moja 300 ściąga mi jakieś 12-13 litrów, na 4 godz ostrej jazdy

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest to stara kontrukcja silnika i z tego co slyszalem to nie sa az tak awaryjne jak te exc 380 od 98 r , tylko czasami lubia padac w nich skrzynie (ogolnie nie polecalbym Ci te motorka gdyz KTM qwarantuje dostep czesci na 10 lat wiec od teraz do 97 r a do 96 juz moze byc problem , a czesci sa duzo drozsze niz do nowszych ktm )

 

 

pozdro

Edytowane przez czarczi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co wy gadacie że do 97 jak mój jest z 98 roku a ten w aukcji jest z roku 99

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=203582259

jak patrzyłem na katalog części, to egs 380 podkreślam EGS wystepuje tylko w latach 98 i 99.

jeśli chodiz o padanie czegoś tam, to każdy motor ma coś, a wiekszość wystepuje z winy użytkownika. ten co na aukcji jest 11 tyś stoi ,dlaczgo?:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktycznie KTM EGS 380 byly produkowane tylko w latach 98 99 co nie zmienia faktu, ze maja stary typ silnika, a skrzynie nie padaja wcale z winy uzytkownika ale z nadmiaru mocy i slabych tworzych kontrukcyjnych

pozdro :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja osobiscie słyszałem same pozytywne opinie o tym motorku. Silnik wyglada tak samo jak w 250 i 300 tylko pojemnosc jest wieksza. Ma sporą moc a co najwazniejsze ma mocy dolny zakres obrotów porówntywalny z 4T. Silnik nie jest bardzo wysilony co znacznie zwieksza wytrzymałość tłoka, korby i nicasilu.

Z czesciami nie ma najmniejszego problemu bo zamienników z proxa itp jest cała masa.

Z tym ze ktm robi czesci do 10 lat to prawda no ale zawsze maja sporą nadprodukcje w magazynach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no już mam go w domku:) musze zmienić łożyska na wale, i zobaczymy jak to bedzie smigać, ale na sam widok tego motoru w moim garażu morda i sie śmieje:) jak dla mnie jest piekny, niemcy to pożądni ludzie, dostałem dodatkowo 2 komplety plastików, cewki do jazdy ze światłami i bez, drugi tłumik,komplet dysz do degulacji mocy silnikanowe:) a wszystko oryginalne ktm. zadziwia mnie tylko to że jest taki lekki:)piekna maszyna, i ten wielki dyfuzor,Super sprawa:)wysoki i zwinny, zobaczymy jak złoże motor jak bedzie szedł ,ale obawiam sie że bedzie za mocy:)pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no już mam go w domku:) musze zmienić łożyska na wale, i zobaczymy jak to bedzie smigać, ale na sam widok tego motoru w moim garażu morda i sie śmieje:) jak dla mnie jest piekny, niemcy to pożądni ludzie, dostałem dodatkowo 2 komplety plastików, cewki do jazdy ze światłami i bez, drugi tłumik,komplet dysz do degulacji mocy silnikanowe:) a wszystko oryginalne ktm. zadziwia mnie tylko to że jest taki lekki:)piekna maszyna, i ten wielki dyfuzor,Super sprawa:)wysoki i zwinny, zobaczymy jak złoże motor jak bedzie szedł ,ale obawiam sie że bedzie za mocy:)pzdr

skąd wiesz ze łozyska do wymiany?? W KTMach kosz sprzegłowy ze względu na swoją konstrukcje strasznie chałasuje. Więc zobacz czy u Ciebie przypadkiem tren chałas nie ustępuje po wcisnieci sprzegła :icon_rolleyes:

Jak mozna wiedzieć to napisz ile za niego dałeś.

Ja raczej zawsze jak kupuje motor to podchodze do tematu mając swiadomość ze bedzie trzeba zrobić generalny remont i zawsze po kupnie jako pierwsza rzecz jaką robie to rozbieram silnik bo nie lubie jezdzić na motocyklu który mimo zapewnien sprzedawcy miał zekomy remont bo to w 90% są farmazony.

No jest to wyczynowy motocykl więc nie zdziw sie jak po rozebraniu silnika okaze sie ze do wymiany jest tłok i korba. A z resztą mając rozebrany silnik byłoby grzechem nie skorzystać i wymienić tych czesci no chyba ze są naprawde ok :banghead:

Daj fotki

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

korba i tłoczek naprawde ok, w dobrym stanie, ten motor ma zrobione 8tyś km wiec nie wiele.ja odrazu rozebrałem silnik, bo uważam tak samo jak Ty że jak sie kupuje to trzeba sie liczyć z remontem. wiec wszystko po kolei trzeba sprawdzić, ja wymienie wszystkie łożyska w silniku, żeby mieć spokuj, a naszczęscie korba nie ma żadnych luzów, ale łożyska na wale nają naprawde dość:P ale jak bedzie zsrobiony to bedzie malina:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W KTMach kosz sprzegłowy ze względu na swoją konstrukcje strasznie chałasuje.

 

 

nie ze wzgledu na swoja konstrukcje a z tego wzgeldu ze kosz sprzeglowy nie jest przykrecany , a jest na zegara (segara?) i to dlatego tak halasuje :D

 

gawron ja sie nie czepiam ale chałasuje sie pisze halasuje :wink:

 

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...