kuba_195 Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 dziś jade lub jutro po taki motorek, niektórzy mnie przestrzegają że za mocny i w ogóle, jaka jest prawda? ile to pali i do czego sie nadaje?? dodam że ma homologacje i myśle o przerobieniu na super moto, pozdrawiam i czekam na wasze opinie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 najbardziej awaryjny silnik, poszukaj 300 lub 250 .u mnie kilka osób miała problem z pękającym karterem przy sprzęgle Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacher Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 nie wiem czy awaryjny, ale wiem że ma ten sam dół silnika co u mnie w 300, więc na pewno zużywa się szybciej, słyszałem od kolegi że 380 są bardzo jadowite, uderzenie mocy na praktycznie każdych obrotach, co do spalania to na pewno nie pali mało jeszcze szczególnie przy przeróbce na SM, gdzie silnik naprawdę dostaje w palnik, moja 300 ściąga mi jakieś 12-13 litrów, na 4 godz ostrej jazdy pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 18 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 i co z tymi karterami da sie pospawać? ile taki motor w posce może kosztować 98 r w dobrym stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacher Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 jak w naprawdę w dobrym stanie i z kwitami, to góra 7500zł chodzą, czasami mniej pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Tak da sie to ladnie zrobic :) Sam mam taki problem z karterem i mi to ladnie zrobili w zakaldnei spawalniczym ;) Wiec sie tym nie martw ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 (edytowane) jest to stara kontrukcja silnika i z tego co slyszalem to nie sa az tak awaryjne jak te exc 380 od 98 r , tylko czasami lubia padac w nich skrzynie (ogolnie nie polecalbym Ci te motorka gdyz KTM qwarantuje dostep czesci na 10 lat wiec od teraz do 97 r a do 96 juz moze byc problem , a czesci sa duzo drozsze niz do nowszych ktm ) pozdro Edytowane 18 Lipca 2007 przez czarczi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 18 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 co wy gadacie że do 97 jak mój jest z 98 roku a ten w aukcji jest z roku 99http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=203582259jak patrzyłem na katalog części, to egs 380 podkreślam EGS wystepuje tylko w latach 98 i 99. jeśli chodiz o padanie czegoś tam, to każdy motor ma coś, a wiekszość wystepuje z winy użytkownika. ten co na aukcji jest 11 tyś stoi ,dlaczgo?:crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 faktycznie KTM EGS 380 byly produkowane tylko w latach 98 99 co nie zmienia faktu, ze maja stary typ silnika, a skrzynie nie padaja wcale z winy uzytkownika ale z nadmiaru mocy i slabych tworzych kontrukcyjnych pozdro :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 ja osobiscie słyszałem same pozytywne opinie o tym motorku. Silnik wyglada tak samo jak w 250 i 300 tylko pojemnosc jest wieksza. Ma sporą moc a co najwazniejsze ma mocy dolny zakres obrotów porówntywalny z 4T. Silnik nie jest bardzo wysilony co znacznie zwieksza wytrzymałość tłoka, korby i nicasilu.Z czesciami nie ma najmniejszego problemu bo zamienników z proxa itp jest cała masa. Z tym ze ktm robi czesci do 10 lat to prawda no ale zawsze maja sporą nadprodukcje w magazynach. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 20 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 no już mam go w domku:) musze zmienić łożyska na wale, i zobaczymy jak to bedzie smigać, ale na sam widok tego motoru w moim garażu morda i sie śmieje:) jak dla mnie jest piekny, niemcy to pożądni ludzie, dostałem dodatkowo 2 komplety plastików, cewki do jazdy ze światłami i bez, drugi tłumik,komplet dysz do degulacji mocy silnikanowe:) a wszystko oryginalne ktm. zadziwia mnie tylko to że jest taki lekki:)piekna maszyna, i ten wielki dyfuzor,Super sprawa:)wysoki i zwinny, zobaczymy jak złoże motor jak bedzie szedł ,ale obawiam sie że bedzie za mocy:)pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 No to gratuluje Kuba :biggrin: Skladaj fure i pokaz co ten kacik potrafi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 (edytowane) no już mam go w domku:) musze zmienić łożyska na wale, i zobaczymy jak to bedzie smigać, ale na sam widok tego motoru w moim garażu morda i sie śmieje:) jak dla mnie jest piekny, niemcy to pożądni ludzie, dostałem dodatkowo 2 komplety plastików, cewki do jazdy ze światłami i bez, drugi tłumik,komplet dysz do degulacji mocy silnikanowe:) a wszystko oryginalne ktm. zadziwia mnie tylko to że jest taki lekki:)piekna maszyna, i ten wielki dyfuzor,Super sprawa:)wysoki i zwinny, zobaczymy jak złoże motor jak bedzie szedł ,ale obawiam sie że bedzie za mocy:)pzdrskąd wiesz ze łozyska do wymiany?? W KTMach kosz sprzegłowy ze względu na swoją konstrukcje strasznie chałasuje. Więc zobacz czy u Ciebie przypadkiem tren chałas nie ustępuje po wcisnieci sprzegła :icon_rolleyes:Jak mozna wiedzieć to napisz ile za niego dałeś.Ja raczej zawsze jak kupuje motor to podchodze do tematu mając swiadomość ze bedzie trzeba zrobić generalny remont i zawsze po kupnie jako pierwsza rzecz jaką robie to rozbieram silnik bo nie lubie jezdzić na motocyklu który mimo zapewnien sprzedawcy miał zekomy remont bo to w 90% są farmazony.No jest to wyczynowy motocykl więc nie zdziw sie jak po rozebraniu silnika okaze sie ze do wymiany jest tłok i korba. A z resztą mając rozebrany silnik byłoby grzechem nie skorzystać i wymienić tych czesci no chyba ze są naprawde ok :banghead:Daj fotki Edytowane 21 Lipca 2007 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 21 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 korba i tłoczek naprawde ok, w dobrym stanie, ten motor ma zrobione 8tyś km wiec nie wiele.ja odrazu rozebrałem silnik, bo uważam tak samo jak Ty że jak sie kupuje to trzeba sie liczyć z remontem. wiec wszystko po kolei trzeba sprawdzić, ja wymienie wszystkie łożyska w silniku, żeby mieć spokuj, a naszczęscie korba nie ma żadnych luzów, ale łożyska na wale nają naprawde dość:P ale jak bedzie zsrobiony to bedzie malina:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 W KTMach kosz sprzegłowy ze względu na swoją konstrukcje strasznie chałasuje. nie ze wzgledu na swoja konstrukcje a z tego wzgeldu ze kosz sprzeglowy nie jest przykrecany , a jest na zegara (segara?) i to dlatego tak halasuje :D gawron ja sie nie czepiam ale chałasuje sie pisze halasuje :wink: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.