sebanik Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 (edytowane) Witam,zwracam się do Was z trochę nietypowym pytaniem. Otóż kupiłem drugi komplet gaźników do Kawasaki GPZ550 (83 roczki) i chcę je wymienić ponieważ moje są dławione do 40 KM. Jaki jest koszt czyszczenia, wymiany i synchronizacji takich gaźników? I drugie pytanie, czy do synchronizacji potrzebne są jakieś specjalistyczne narzędzia (ew. jakieś "instrukcje postępowania" ). Trochę mnie korci żeby samemu to zrobić. W końcu chyba można się tego nauczyć... Z radosnym pozdrowieniemSebastian Edytowane 18 Lipca 2007 przez sebanik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 (edytowane) czyszczenie gaźników w olsztynie to koszt ok 150-250 zeta. synchro kosztuje 50 zeta.do syncho potrzebujesz wakuometrów. proces synchronizacji opisany jest bardzo dobrze na stronie świata motocykli, przez naszego forumowego kolegę Pawła Edytowane 18 Lipca 2007 przez Barnaby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro36 Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Witam,zwracam się do Was z trochę nietypowym pytaniem. Otóż kupiłem drugi komplet gaźników do Kawasaki GPZ550 (83 roczki) i chcę je wymienić ponieważ moje są dławione do 40 KM. Jaki jest koszt czyszczenia, wymiany i synchronizacji takich gaźników? I drugie pytanie, czy do synchronizacji potrzebne są jakieś specjalistyczne narzędzia (ew. jakieś "instrukcje postępowania" ). Trochę mnie korci żeby samemu to zrobić. W końcu chyba można się tego nauczyć... Z radosnym pozdrowieniemSebastian Witam >>> jeśli masz kompresor i trochę czasu to wyczyścić mozesz sam (przydałaby się serwisówka żeby poustawiać poziom paliwa i posprawdzać dł sprężynek jeśli takowe są itp.) . Tutaj kończą się mozliwosci domorosłego gaźnikowca i trzeba zaufać komuś kto ma przyżąd podciśnieniowy do regulacji gaźników ( synchro to nic innego jak regulacja na pracującym silniku ale potrzebny jest ten wakucośtam). Moja rada jest taka żebyś wyczyścił je i poustawiał tak jak mówi serwisówka a pojechał tylko na synchro zaoszczedzisz ze 150zł . Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebanik Opublikowano 18 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 (edytowane) Krzyknęli mi 400 pln za całą operacje. W którym świecie motocykli mogę znaleźć ten artykuł? Edytowane 18 Lipca 2007 przez sebanik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musieli Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Łojezu, a gdzie takie ceny mają??? Bo ja biorę 200-250 (w zalezności od upierdliwości konstrukcji). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebanik Opublikowano 18 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 (edytowane) W Ożarowie Mazowieckim. Cena obejmuje wymiane, czyszczenie i synchronizacje. Edytowane 18 Lipca 2007 przez sebanik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,2720482.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebanik Opublikowano 19 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 Wielkie dzięki :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 Łojezu, a gdzie takie ceny mają??? Bo ja biorę 200-250 (w zalezności od upierdliwości konstrukcji).Może to i dużo ,ale sam wiesz jaki to miód wyciągać gażniki z e starego moto np.z GSX-R 1100 olejaka,ze o montażu nie wspomnę.gumy sztywne nie można nic na siłę bo porozrywasz a nowe kosztują sporo o ile je dostaniesz.Samo mycie gazników i czyszczenie to pikuś jak ma się myjkę ultradżwiękową.Pozatym w wyeksploatowanych motocyklach gażniki są najczęsciej mocno mówiącwyeksploatowane i nieraz trzeba sie zdrowo nakombinować,żeby jakoś je zsynchronizować,bo o nastawieniach fabrycznych to nie ma mowy.Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musieli Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 Może to i dużo ,ale sam wiesz jaki to miód wyciągać gażniki z e starego moto np.z GSX-R 1100 olejaka,ze o montażu nie wspomnę.gumy sztywne nie można nic na siłę bo porozrywasz a nowe kosztują sporo o ile je dostaniesz.Samo mycie gazników i czyszczenie to pikuś jak ma się myjkę ultradżwiękową.Pozatym w wyeksploatowanych motocyklach gażniki są najczęsciej mocno mówiącwyeksploatowane i nieraz trzeba sie zdrowo nakombinować,żeby jakoś je zsynchronizować,bo o nastawieniach fabrycznych to nie ma mowy.Pzdr Jasne, w zeszłym sezonie jeszcze jeździłem poczciwym olejakiem 1100 91' :D Tyle, że tutaj mowa o GPZ550 :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 GPZ 550 też robiłem gażniki i tam tez są problemy z gumowymi łącznikami,szczególnie tymi od strony airboxu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bwoj Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 Cześćjeżeli wiesz "z czym to się je" powinieneś poradzić sobie sam, jeżeli nie jesteś "biegły" w tych sprawach radzę oddać sprzęt do mechanika. Samemu bez serwisówki i wakuometrów trudno będzie Ci właściwie wyregulować gaźniki, dodatkowo do konkretnego umycia gaźników będzie Ci potrzebne nitro + sprężarka i niezbędny warunek przy myciu nitrem, musisz wymontować wszystkie elementy z tworzywa sztucznego.Ja w swoim moto robiłem to sam i lata bez zastrzeżeń.Koszt jedneogo wakuometru (0 ~ -1 bara) w granicach 30 złPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.