Super stunter piter Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 witam, jechałem dziś przez miasto ( było bardzo gorąco) no i przykatowałem troche virago 125 no i zaczął lać się olej z pod śruby która przykręca tylny cylinder i głowice do karterów( bo są 2), z pod tej śruby ciekł olej (nie az tak dużo) n ale wydaje mi się że tak nie powinno być, jak przestygł troche to juz było ok i nic nie cieko jak jechem, czy to coś poważnego , czy może od przegrzania tak może ise zdazyć??proszę o szybką odpowiedz bo się niepokoje ... chyba w innych motorach tez się tak zdarzyć może i o co w tym chodzi , czemu wyciekł????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro36 Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 witam, jechałem dziś przez miasto ( było bardzo gorąco) no i przykatowałem troche virago 125 no i zaczął lać się olej z pod śruby która przykręca tylny cylinder i głowice do karterów( bo są 2), z pod tej śruby ciekł olej (nie az tak dużo) n ale wydaje mi się że tak nie powinno być, jak przestygł troche to juz było ok i nic nie cieko jak jechem, czy to coś poważnego , czy może od przegrzania tak może ise zdazyć??proszę o szybką odpowiedz bo się niepokoje ... chyba w innych motorach tez się tak zdarzyć może i o co w tym chodzi , czemu wyciekł????? Witam >>> Jeśli to sruba scalająca tylko kartery to nie powinieneś się martwić tylko ją wykręcić i wkręcić używajac jakiegoś uszcelnienia typu loctite lub czegos w tym rodzaju >> jest tych środków tysiace . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 16 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 to nie ta śruba... to śruba która przykręca głowice z cylindrem do karterów to z pod niej wyciekał... jak ktoś coś wie to prosze niech piszee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 pyknij fotke tego a nie tu sciemniasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 16 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 nie mam teraz aparatu i kurna jak jest tak mówie kto wie czemu tak jest?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro36 Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 to nie ta śruba... to śruba która przykręca głowice z cylindrem do karterów to z pod niej wyciekał... jak ktoś coś wie to prosze niech piszee OK>> powiedz jeszcze w którym miejscu ten olej wylatywał bo jeśli na łączniu z karterem to jest ta sama sytuacja ale jeśli w miejscu gdzie łączy się głowica z cylindrem to może oznaczać że zaczynają się problemy ( uszczelka głowicy ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 16 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 no więdz olej zaczą ciec spod główki śruby, tam gdzie trzyma głowicę,tam zaczą ciec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro36 Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 no więdz olej zaczą ciec spod główki śruby, tam gdzie trzyma głowicę,tam zaczą ciec Kurcze nic nie rozumiem i nie potrafie sobie wyobrazić >>> czy śruba ta napewno mocuje i głowicę i cylinder ??? i jest na wierzchu a nie pod deklem zaworów ??? może cos ci się pomyliło sprawdź czy aby napewno jest tak jak piszesz ...>>> moze to śruba od dekla zaworów i wystarczy wymienić uszczelkę albo o-ring pod nią. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 16 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 na głowicach są takie psełdo nakładki, które zasłaniają pokrywy zaworów i te właśnie 4 śruby. to jest tak jak w romecie, są 4 sruby i z pod jednej z nich zaczeło ciec (znaczy juz nie cieknie). nie wiem jak to inaczej powiedzieć. jak zobaczyłem olej to zdjełem te nakładki żeby zobaczyć co sie stało i okazało sie że tam gdzie jest nakrętka ( na jednej z 4 szpilek) cieknie olej- znaczy zpod tej nakrętki . tak jak by olej podszedł tą dziurą w cylku na szpilki do góry i go wywaliło poza obieg- na zewnątrz pod nakrętka... czemu tak się stało??? czy to przez przegżanie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro36 Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 na głowicach są takie psełdo nakładki, które zasłaniają pokrywy zaworów i te właśnie 4 śruby. to jest tak jak w romecie, są 4 sruby i z pod jednej z nich zaczeło ciec (znaczy juz nie cieknie). nie wiem jak to inaczej powiedzieć. jak zobaczyłem olej to zdjełem te nakładki żeby zobaczyć co sie stało i okazało sie że tam gdzie jest nakrętka ( na jednej z 4 szpilek) cieknie olej- znaczy zpod tej nakrętki . tak jak by olej podszedł tą dziurą w cylku na szpilki do góry i go wywaliło poza obieg- na zewnątrz pod nakrętka... czemu tak się stało??? czy to przez przegżanie??? Nie sadzę zeby to coś oznaczało >>> musisz obserwowac czy będzie sie to powtarzało i może sprawdź kluczem czy ta nakrętka nie jest luźna ( odkrecona) Mozliwe że było tam ostatnio zaglądane i pod osłonke dostało się trochę smaru lub oleju a pod wpływem wysokiej temp poprostu wypłynęło >> nie wydaje mi się żeby stanowiło to jakiekolwiek zagrożenie . Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 16 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 tam od 2 lat nic nie było zaglądane. jest taka możliwośc że alej miał duże ciśnienie i podszedł tym kanalikiem i go wysadziło??? bo ja tak właśnie sądzę?? czyli to nic poważnego?? a co robic jak dalej będzie leciało??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 Witaj.Nakretka ta jest od szpilki mocującej cylinder i głowicę.Przechodzi ona przez uszczelkę głowicy. ( koło kanału olejowego)Podczas ostrzejszej jazdy mogła się głowica lekko poddac i puściła uszczelka.Podobną sytuację mam w Xj 600.Mam nowa uszczelkę. Kiedyś chyba przepałowałem na zbyt słabo nagrzanym silniku i zaczęła mi sie pocic olejem właśnie ta szpilka mocująca kartek - cylinder - głowićę.Pomogło lekkie dociągnięcie głowicy - kluczem dynamometrycznym ( było troche za słabo dokrecone) ale i tak do końca sucho nie jest. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 17 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 Dzięki za odpowiedzi, myślałem że to może coś poważniejszego.A jeszcze chciałem dodać ze tam gdzie jest nakładka na filtr oleju też trochę się spocił chyba właśnie przy tym zagrzaniu kurna głupi jestem bo tą śrubę dokręciłem i teraz szukam z jaką mocą trzeba dokręcić cylindry z głowicami do karterów jak ktoś wie to proszę o pomoc bo bez tego nie moge jeżdzić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.