Barnaby Opublikowano 27 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 no dziś dostałem nowe panewki i wał. wymiana w tygodniu. :) :D :P :)piotr, luz na pompie na kołach mam pomiędzy 0,15-0,2 (0,2 już nie wchodzi) a pomiędzy obudową 0,2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 no dziś dostałem nowe panewki i wał. wymiana w tygodniu. :wink: :D ;) ;)piotr, luz na pompie na kołach mam pomiędzy 0,15-0,2 (0,2 już nie wchodzi) a pomiędzy obudową 0,2. Z czystej ciekawosci ile taka impreza kosztuje?? i jak dlugo czekales, czesci sa te co w fabryce zakladaja, czy juz jakies nadwymiary czy jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 27 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 nie ma czegoś takiego jak nadwymiar. części nominalne. według danych są trzy grupy selekcyjne dobierane do karterów, ale nie można kupić nadwymiaru w sensie szlifu. to już przerabialiśmy.... :wink:czekałem niedługo, bo ok 2 tygodni. co z przelewem, zamówieniem i wysyłką wydaje mi się dość dobrym tempem. części oryginał. czy takie jak montują w fabryce to ci nie powiem, musiałbyś piotra spytać.koszt zabawy: wał 1526zł panewki 943zł...... w sumie można by drugi taki motocykl kupić..... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 nie ma czegoś takiego jak nadwymiar. części nominalne. według danych są trzy grupy selekcyjne dobierane do karterów, ale nie można kupić nadwymiaru w sensie szlifu. to już przerabialiśmy.... ;)czekałem niedługo, bo ok 2 tygodni. co z przelewem, zamówieniem i wysyłką wydaje mi się dość dobrym tempem. części oryginał. czy takie jak montują w fabryce to ci nie powiem, musiałbyś piotra spytać.koszt zabawy: wał 1526zł panewki 943zł...... w sumie można by drugi taki motocykl kupić..... ;) i po pol roku przerabiac to samo ;) wszyscy wiedza ze robisz dla siebie, a jak sie robi dla siebie to cena nie gra roli, zreszta wydaje mi sie w ta marke warto inwestowac :wink: :D ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 27 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 (edytowane) i po pol roku przerabiac to samo ;) dzięki za dobre życzenia.... :banghead: :banghead: :cool: :banghead: nie będzie źle, myślę, że warto położyć więcej kasy i mieć święty spokój. zwłaszcza że bardzo lubię jeździć tym motocyklem i tak jak napisałeś robię dla siebie.zastanawiałem się jeszcze nad kupnem używanego silnika, ale w polsce znaleźć dobry silnik do tego motocykla graniczy z cudem. wszystko z reguły pozajeżdzane. a na ebay-u........ kolega ostatnio kupił silnik do tenerki, też miało być pięknie, cudownie a okazało się że silnik do du*y. może reklamować, ale musi jechać gdzieś do szwabii......a tak to wiem co mam ;) Edytowane 27 Lipca 2007 przez Barnaby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 dzięki za dobre życzenia.... :biggrin: :biggrin: :biggrin: :D nie będzie źle, myślę, że warto położyć więcej kasy i mieć święty spokój. zwłaszcza że bardzo lubię jeździć tym motocyklem i tak jak napisałeś robię dla siebie.zastanawiałem się jeszcze nad kupnem używanego silnika, ale w polsce znaleźć dobry silnik do tego motocykla graniczy z cudem. wszystko z reguły pozajeżdzane. a na ebay-u........ kolega ostatnio kupił silnik do tenerki, też miało być pięknie, cudownie a okazało się że silnik do du*y. może reklamować, ale musi jechać gdzieś do szwabii......a tak to wiem co mam ;) ej ej ej mi chodzilo oto ze jakbys kupil drugi motocykl silnik przelozyl to po pol roku bys przerabial to samo, zadnych zlych mysli nie mialem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Niekoniecznie , wystarczy kupić silnik w germanii za kilkaset eurynek i poganiać następne 100 tkm. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haryb Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Wracając to samego tematu wątku - i wielu postów, informacji że po dorobieniu panewek ,motocykl ma do przejechania kilkaset km lub w najlepszym razie 1-3 tys km i wał zatarty itd. To pisząc o dorabianiu panewek macie na mysli panewki na korbowodach? Czy dorabiane panewki główne - które są miedzy karterami a wałem.Czy ktoś miał doświadczenia takie że właśnie po dorobieniu jedynie tych panewek głównych i nie ruszaniu wału, korbowodów, panewek korbowodowych silnik przejechal malutki przebieg i sie zatarł , rozsypał. Czy tak jak było pisane wcześniej ( chyba w innym wątku czytałem) ze wieksze obciażenie jest na panewkach korbowodowych i one zazwyczaj siadaja pierwsze niz te glowne miedzy blokami silnika a wałem? Pozdroharyb Cytuj www.haryb.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Panewki na wał bez względu gdzie są zamontowane zrobiono z tego samego materiału.Wielu niewiernych już to robiło w naszym kraju i nikt długo nie pojeździł. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.