Skocz do zawartości

Problem Gaznikowy


rzemyk90
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam w HM gaznik dellorto phbg 19. Problem polega w tym ze non stop musze jezdzic na ssaniu bo inaczej jak ssanie wylacze to na wysokich obrotach zaczyna sie dlawic, az w koncu zgasnie. Z zaciagnietym ssaniem jest wszystko ok. dysza glowna to 90 . Gaznik wielokrotnie przeczysczalem. I co wy na to?? Moze ktos ma taki gaznik , co by mi przeslal foty ustawienia poziomu paliwa??

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziom paliwa nie ma aż takiego znaczenia, silnik jest tolerancyjny a już szczególnie na wysokich obrotach. Sprawdź :

 

- czy iglica nie opadła za nisko (ustaw na środkowy rowek)

- czy filtr powietrza jest OK (wyjmij wkład na chwilę do testów)

- oglądnij gaźnik czy nie zasysa lewego powietrza

 

Zdradź mi co oznacza "HM" nie znam takiej marki, a skrót jest o tyle nieszczęśliwy że do niczego mi jakoś nie pasuje.Być może załapię jak

wygląda ten gaźnik i przypomnę sobie czy kiedyś go nie rozbierałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HM CRE to jest Honda Motor, czyli najlepsze enduraki w klasie 50/80.

Tak to wyglada :

 

http://www.bikepics.com/pictures/961661/

 

A gaznik tak wyglada tak :

 

http://www.bikepics.com/pictures/689855/

 

Co do filtra, to mam nowy, zdejmowalem gume od puszki filtra, bez zmian, iglice na srodku mam a co do lewego powietrza to niby ktoredy ma zasysac?? w miejscu mocowania na krocciec?? a moze jak sie przykreca deklepek przepustnicy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepustnica juz ma lekkie wytarcia, no ale mowisz ze nad przepustnica taka klapka przychodzi na 2 srubki jest skrecana, to przez nia lewe powietrze tez moze zasysac?? A sluchaj to przeciez na ssaniu tez powinny byc takie objawy. a jak ssane puszcze to tylko 2 biegi wykrecone i juz bu bu bu robi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ssaniu te lewe powietrze będzie nie będzie miało wpływu. Jeżeli masz dosyć niski poziom paliwa + lewe powietrze znad przepustnicy to będzie taki efekt jak opisujesz. Po prostu podciśnienie będzie za słabe aby dobrze wysysać paliwo z komory pływakowej. W sumie zależy to od konstrukcji gaźnika.

Zrób test sprayem na alkoholu. Wyłącz ssanie i psikaj jakimś dezodorantem do filtra powietrza odkręcając manetkę. Zobacz czy nadal się dusi ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde a silniik nie wybuchnie??:banghead: To pewnie jakis rodzaj nitro:D A sluchaj, dysza wolnych obrotow bedzie miala jakis wplyw??

A jeszcze mam takie pytanko, moze lewe powietrze sie dostaje przez uszkodzone simeringi ?? Co wy na to??

 

Tomy M. Dzieki za wszystkie odpowiedzi.

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez rzemyk90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde a silniik nie wybuchnie??:D To pewnie jakis rodzaj nitro:D A sluchaj, dysza wolnych obrotow bedzie miala jakis wplyw??

A jeszcze mam takie pytanko, moze lewe powietrze sie dostaje przez uszkodzone simeringi ?? Co wy na to??

 

Tomy M. Dzieki za wszystkie odpowiedzi.

 

Pozdrawiam.

 

Lewe powietrze? Są tego jakiekolwiek objawy oprócz opisanych? Na początek porządnie wyczyściłbym gaźnik oraz dokręcił śrubę regulacji mieszanki paliwowo powietrznej (chyba mosiężna obok śruby podparcia przepustnicy). Pozdrawim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swieca jest nowa, a co do lewego powietrza to nie jestem pewien, ale nie zauwazylem podwyzzszonych obrotow, niechcec z schodzenia z wysokich obrotow, i padajacych swiec, po prostu na ssaniu jezdzi tak ok tylko na wysokich obroatach jeszcze potrafi sie zadlawic, zimny pali zawsze z buta a cieply tak za 2-3 razem. Tak mysle zeby obydwa simeringi walu wymienic...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też tak miałem w sendzie, ale wyregulowałem gaźniczek i jest spoko, spróbuj śrubke od powietrza wkręcić prawie na maxa i wtedy ustaw ładne obroty i powinno byc ok, a jak nie to zrób lepszy dolot powietrza, bo moze dostaje moto za dużo paliwa a za mało powietrza, ja u siebie tak zrobiłem i nie te moto jest teraz :):D :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie , napewno cos z gaznikiem musi byc nie tak bo teraz moto to straszny mul nawet na kolo nie ma sily isc. a co do dysz to ma 92 zamiast 75 i 39 zamiast 45 . Wogule jak kupilem te moto to dysze mial 150 wiec nie wiem co koles wczesniej wyprawial z tym moto ;/ Musze dysze na fabrczyne zmienic i zobacze co wtedy bedzie. A mam takie pytanie ktore juz wczesniej zadalem , czy dysza wolnych obrotow ma wplyw na wyskokie obroty??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba masz gaźnik 17mm ale nie wiem nie kojarze, ja w swoim 14mm mam 80 a do 17mm powinna być 105 tak według mnie... i oczywiście jakiś lepszy dolot powietrza... :biggrin:

 

a sorx nie zauważyłem ze masz napisane jaki masz gaźnik :) czyli do 19 powinna być dysza 120-130, ja mam w 14mm 80, mój kumpel w dt 16mm ma 105, to ty powinneś mieć 130 :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam to samo, na wysokich obrotach robi buuu buuu, najdziwniejsze jest to ze jezdziłem dzisiaj to było tak, pozniej jakas 1 h pozniej pojezdziłem i nic nie było mu(jechalem bez filtra, ale po pewnym czasie jadąc zrobiło sie to samo ;/, Spróbuje porobić to co mówicie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...