rzemyk90 Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 Witam. Mam w HM gaznik dellorto phbg 19. Problem polega w tym ze non stop musze jezdzic na ssaniu bo inaczej jak ssanie wylacze to na wysokich obrotach zaczyna sie dlawic, az w koncu zgasnie. Z zaciagnietym ssaniem jest wszystko ok. dysza glowna to 90 . Gaznik wielokrotnie przeczysczalem. I co wy na to?? Moze ktos ma taki gaznik , co by mi przeslal foty ustawienia poziomu paliwa?? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomy M. Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 Poziom paliwa nie ma aż takiego znaczenia, silnik jest tolerancyjny a już szczególnie na wysokich obrotach. Sprawdź : - czy iglica nie opadła za nisko (ustaw na środkowy rowek)- czy filtr powietrza jest OK (wyjmij wkład na chwilę do testów)- oglądnij gaźnik czy nie zasysa lewego powietrza Zdradź mi co oznacza "HM" nie znam takiej marki, a skrót jest o tyle nieszczęśliwy że do niczego mi jakoś nie pasuje.Być może załapię jakwygląda ten gaźnik i przypomnę sobie czy kiedyś go nie rozbierałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 14 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 HM CRE to jest Honda Motor, czyli najlepsze enduraki w klasie 50/80. Tak to wyglada : http://www.bikepics.com/pictures/961661/ A gaznik tak wyglada tak : http://www.bikepics.com/pictures/689855/ Co do filtra, to mam nowy, zdejmowalem gume od puszki filtra, bez zmian, iglice na srodku mam a co do lewego powietrza to niby ktoredy ma zasysac?? w miejscu mocowania na krocciec?? a moze jak sie przykreca deklepek przepustnicy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomy M. Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 (edytowane) Lewe powietrze może zasysać również nad przepustnicą o ile jest już "wylatana". Edytowane 14 Lipca 2007 przez Tomy M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 14 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 przepustnica juz ma lekkie wytarcia, no ale mowisz ze nad przepustnica taka klapka przychodzi na 2 srubki jest skrecana, to przez nia lewe powietrze tez moze zasysac?? A sluchaj to przeciez na ssaniu tez powinny byc takie objawy. a jak ssane puszcze to tylko 2 biegi wykrecone i juz bu bu bu robi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomy M. Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 Na ssaniu te lewe powietrze będzie nie będzie miało wpływu. Jeżeli masz dosyć niski poziom paliwa + lewe powietrze znad przepustnicy to będzie taki efekt jak opisujesz. Po prostu podciśnienie będzie za słabe aby dobrze wysysać paliwo z komory pływakowej. W sumie zależy to od konstrukcji gaźnika.Zrób test sprayem na alkoholu. Wyłącz ssanie i psikaj jakimś dezodorantem do filtra powietrza odkręcając manetkę. Zobacz czy nadal się dusi ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 14 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 (edytowane) Kurde a silniik nie wybuchnie??:banghead: To pewnie jakis rodzaj nitro:D A sluchaj, dysza wolnych obrotow bedzie miala jakis wplyw??A jeszcze mam takie pytanko, moze lewe powietrze sie dostaje przez uszkodzone simeringi ?? Co wy na to?? Tomy M. Dzieki za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam. Edytowane 15 Lipca 2007 przez rzemyk90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Kurde a silniik nie wybuchnie??:D To pewnie jakis rodzaj nitro:D A sluchaj, dysza wolnych obrotow bedzie miala jakis wplyw??A jeszcze mam takie pytanko, moze lewe powietrze sie dostaje przez uszkodzone simeringi ?? Co wy na to?? Tomy M. Dzieki za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam. Lewe powietrze? Są tego jakiekolwiek objawy oprócz opisanych? Na początek porządnie wyczyściłbym gaźnik oraz dokręcił śrubę regulacji mieszanki paliwowo powietrznej (chyba mosiężna obok śruby podparcia przepustnicy). Pozdrawim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Sprawdź jeszcze świece bo jak jest padnięta to też daje podobne objawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 15 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 swieca jest nowa, a co do lewego powietrza to nie jestem pewien, ale nie zauwazylem podwyzzszonych obrotow, niechcec z schodzenia z wysokich obrotow, i padajacych swiec, po prostu na ssaniu jezdzi tak ok tylko na wysokich obroatach jeszcze potrafi sie zadlawic, zimny pali zawsze z buta a cieply tak za 2-3 razem. Tak mysle zeby obydwa simeringi walu wymienic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 17 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 Nie macie wiecej pomyslow?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiaan91 Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 też tak miałem w sendzie, ale wyregulowałem gaźniczek i jest spoko, spróbuj śrubke od powietrza wkręcić prawie na maxa i wtedy ustaw ładne obroty i powinno byc ok, a jak nie to zrób lepszy dolot powietrza, bo moze dostaje moto za dużo paliwa a za mało powietrza, ja u siebie tak zrobiłem i nie te moto jest teraz :):D :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 19 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 No wlasnie , napewno cos z gaznikiem musi byc nie tak bo teraz moto to straszny mul nawet na kolo nie ma sily isc. a co do dysz to ma 92 zamiast 75 i 39 zamiast 45 . Wogule jak kupilem te moto to dysze mial 150 wiec nie wiem co koles wczesniej wyprawial z tym moto ;/ Musze dysze na fabrczyne zmienic i zobacze co wtedy bedzie. A mam takie pytanie ktore juz wczesniej zadalem , czy dysza wolnych obrotow ma wplyw na wyskokie obroty?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiaan91 Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 chyba masz gaźnik 17mm ale nie wiem nie kojarze, ja w swoim 14mm mam 80 a do 17mm powinna być 105 tak według mnie... i oczywiście jakiś lepszy dolot powietrza... :biggrin: a sorx nie zauważyłem ze masz napisane jaki masz gaźnik :) czyli do 19 powinna być dysza 120-130, ja mam w 14mm 80, mój kumpel w dt 16mm ma 105, to ty powinneś mieć 130 :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>DANIEL< Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Mam to samo, na wysokich obrotach robi buuu buuu, najdziwniejsze jest to ze jezdziłem dzisiaj to było tak, pozniej jakas 1 h pozniej pojezdziłem i nic nie było mu(jechalem bez filtra, ale po pewnym czasie jadąc zrobiło sie to samo ;/, Spróbuje porobić to co mówicie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.