ZiLO Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 Niestety padło i na mnie - szukam nowego silnika do mojej Hornety 600 :bigrazz: Dlatego tez przymiezajac sie do zakupu chciałbym zapytac w jai sposób "zbadać" silnik przed zakupem aby nie kupic kolejnego trupa. Wiadomo ze wyglad zew ma jako takie znaczenia ale to tylko zasłona dymna przed tym co sie kryje wewnatrz - mój silnik z zew prezentuje sie wysmienicie a w srodku sieczkarnia :biggrin: Odkrecac miske, pokrywe zaworów i zrobic mały rekonesans?Co nalezy sprawdzic aby nie wdepnąc? Panowie pomozcie. :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 najlepiej szukaj silnika w resztkach motocykla coby sie dąło odpalić posłuchać zmierzyć kompreche etc. a jak już wyjęty to odkręcić na co tylko pozwoli sprzedajaćy Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 najcześciej jak ktos sprzedaje dobry silnik i jest tego pewny to bez problemu da gwarancje rozruchową na towar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Jak nie da sie go odpalić w np. rozbitym moto to koniecznie rządaj gwarancji rozruchowej ;) Ps. Ty zajechałeś ten silnik czy kupiłeś mine :D Co jak co, ale zajechany Hornet... Honda umarła :( Nie do wiary :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Na sucho ciężko obadać sprawe, można sie sugierować jedynie stanem licznika lub stanem zębatki przedniej z rozbitka itp. Generalnie hornety poza napinaczem rozrządu :) mają dobre silniki i trzeba się postarać żeby go zajechać. Odnośnie stanu to tak jak wyżej wspomniano możesz liczyć jedynie na gwarancje rozruchową. Zmierzyć sprężanie po zamontowaniu przy okazji żeby wstępnie coś zdiagnozować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 ja bym szukał na twoim miejscu jakiegos rozbitego moto,ale takiego zeby dało sie odpalic silnik,a pytanie,jak to zrobiłes ze zajezdziłes silnik,zatarł sie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZiLO Opublikowano 15 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Temat dotyczacy obenego silnika poruszyłem w innym watku - http://forum.motocyklistow.pl/Wyciek-oleju-t75815.html mozna poczytać. Wymieniłem zaworek i moto chodził ale po 20 min kontrolka cisnienia zaczynała pokazywac ze cos nie tak - zrzucilem miske i pełno opiłków. Dzisiaj rozebrałem silnik i panewki zatarte a i wał dobrze nie wyglada. Silnik wewnatrz nie wyglada za dobrze - jakis rdzawy nalot na sprzegle łancuszku itp wyglada na to ze po przejsciach - mam go 6 miesiecy. Okres załamania minał - teraz szukam nowego silnika bo sezon jeszcze długi :) P.S. - czy silnik z 04r podejdzie do 00? Kiedy Honda wprowadziła modyfikacje? Napewno w tych latach przeszedł lifting i z PC34 zrobiło sie PC36 ale czy silnik dalej pozostał bez zmian czyli PC25? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Z Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Jak ktoś ma dobry silnik to drogo go ceni. Nie połaś się na tanią okazję, bo wywalisz kasę w błoto. Praktycznie nie ma możliwości zweryfikowania stanu technicznego silnika wyjętego z motocykla bez rozpołowienia go. A z gwarancją rozruchową to wiecie jak jest. Jak po uruchomieniu zagrają panewki i zadzwonimy do sprzedającego o zwrot kasy on zawsze może się wyprzeć i wmawiać nam że uruchomiliśmy silnik bez oleju lub takie tam. Jednym słowem ruletka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZiLO Opublikowano 15 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Łukasz_Z najlepiej chyba to strescił - ruletka ;] Mam jeden silnik na oku - silnik podobno z 99r mało jezdzony, sprzedajacy twierdzi ze kupił go od firmy w której pracuje wraz z innymi czesciami dla siebie bo chciał poskładac sobie horneta. Woła za niego 2,5 (nie mało) twierdzac ze nie zalezy mu na sprzedazy - jezeli nie sprzeda zostawi go dla siebie. Najwazniejsze ze blisko bo 50km.z zew wiglada bardzo dobrze ale... ;]zdjecie 1zdjecie 2zdjecie 3 Inny proponuje mi z rozbitego silnik z 04r wraz z gaznikami i modulem za 2,2 - silnik sprowadzany z włoch itp. dojazd ponad 300km. Chyba pojade zobaczyc tego pierwszego - wyglada calkiem calkiem a co dalej to sie zobaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Z Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 W silniku ze zdjęć nie podobają mi się:1. Mokre kanały wydechowe 3 i 4 cylindra.2. Brak uszczelki dekla zaworowego a dekiel jakby umazany jakimś czerwonym świństwem.Plusem może być to, że wygląda jakby był zdemontowany z motocykla na części, są przy nim mocowania i węże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZiLO Opublikowano 16 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 (edytowane) mnie bardziej zastanawia fakt ze ten silnik lezy tak 2 lata i włąsnie nie wiem czy warto jechac go ogladac, jakie moze miec takie lezeie skutki w pozniejszym uzytkowaniu? - panowie poradzcie cos bo jutro sie tam mialem wybrac. A to ze mokre kolektory to chyba z faktu czyszczenia go przez zrobieniem fotek - za czysty jak na tak długie lezenie ;] Edytowane 16 Lipca 2007 przez ZiLO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.