Fasola Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Zastaniawiam sie z kumplem nad montazem turbo do crr600f1.Szukam wszelkich opinii i materiałow na temat sprężarki do motocykli.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 a...a po co :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZimnY Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 a...a po co :?: zebyyyy lepiej zawijało asfalt...chyba :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 zebyyyy lepiej zawijało asfaltStalowa rama, zero zawiechy i hamulców i zawijanie asfaltu tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 Stalowa rama' date=' zero zawiechy i hamulców i zawijanie asfaltu tak?[/quote'] czemu nie :mrgreen: Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fasola Opublikowano 18 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 zebyyyy lepiej zawijało asfaltStalowa rama' date=' zero zawiechy i hamulców i zawijanie asfaltu tak?[/quote']pytałem o turbo a nie o reszta aprzód jest na upsde-downie :twisted: no i hamulce 4 tłoczkowe z zx6 :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 Chodzi mi coś takiego po głowie:Podstawowe problemy:1. Cholernie trudno o odpowiednią sprężarkę za normalne pieniądże (nowa), w grę wchodzi regeneracja od któregoś fabrycznie uturbionego japońca z lat 80-tych2. Gażniki podciśnieniowe nie będą wspólpracować z taką instalacją, rozwiązanie, przerobić je na nadciśnieniowe (stosunkowo niewdzięczna operacja), lub znacznie lepiej założyć instalację wtrysku, co nie jest o tyle trudne co kosztowne.3. Do 0,6 bara nie ma konieczności przeprowadzania drastycznych zmian w silniku oprócz zmniejszenia stopnia sprężania, co jest czynnością prostą.4. Jeśli sam wykonasz większość pracy to zamkniesz się w 6 tyś zł, jeśli zlecisz to juz conajmniej 12 tyś zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojti2001 Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 Turbina to powinna byc na pewno z jakiegos benzynowca. Zastanawiam sie czy powinna byc mala czy duza, ale ja bym sie bardziej sklonil w strone mniejszej turbinki, chociaz nie wiadomo jak sie bedzie zachowywac przy obrotach silnika rzedu 8000-9000 wiec nie wiem, ale na pewno bedzie potrzeba zrobic wyjscie z pompy oleju na przewod olejowy do turboiny oraz przerobic miske olejowa aby wkrecic powrot z turbiny. Modyfikacji rowniez bedzie musial ulec uklad chlodzenia poniewaz niektore turbiny sa dodatkowo chlodzone prze plyn chlodzacy z silnika. Dodatkowo zapewne nowy kolektor wydechowy oraz przerobka ukladu wydechowego (najlepiej jakis przelort. Aby podniesc jeszcze moc jakis maly intercooler + oczywiscie cale orurowanie. Do tego jakies pozadne wytrzymale gazniki lub przerobka na wtrysk. Ogolem licz na pare tysiakow peelenow :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fasola Opublikowano 18 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 madafaka czy mógłbys mi cos wiecej napisac na temat przerobienia gazników bo wsadzenie wtrysku niewchodzi raczej w gre bo to ma byc wersja budżet :mrgreen: mam dojscie do regeneracji czesci:) tokaż frezasz spawacz nawet alum dobre chęci no i jakies umiejętnosci .z monatazem podzespołu niebedzie problemu i z wszelkimi podłączeniami.Martwie sie jedynie o dobrenie turbiny(Plany smart 800wiec mała turbinka) no i całą regulacje tego ustrojstwa żeby działało.Czekam na dalsze uwagi :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 Nie wydaje mi się, by można było ogarnąć temat "korespondencyjnie". Jak to robisz dla zasady "bo chcę mieć moto-wydumkę" to sprawa jest warta świeczki, ale jak chodzi Ci i lepsze osiągi itp. to kup 900RR i będzie po sprawie. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 Sądząc po stylu wypowiedzi i treści pytań, wnioskuję ze Tematodawca nie ma bladego pojęcia o procesach spalania, zasilaniu i całej fizyce jaka towarzyszy pracy silnika bez względu na obieg pracy.Do oczyszczalni z tym, bo nic z czczego gadania nie wyniknie.Szkoda motocykla. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fasola Opublikowano 18 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 Sądząc po stylu wypowiedzi i treści pytań' date=' wnioskuję ze Tematodawca nie ma bladego pojęcia o procesach spalania, zasilaniu i całej fizyce jaka towarzyszy pracy silnika bez względu na obieg pracy.Do [b']oczyszczalni[/b] z tym, bo nic z czczego gadania nie wyniknie.Szkoda motocykla.niemówie ze jestem jaks super specem mechanikiem.to jest forum i jest ono po to by dyskutowac jeżeli co Ci nieodpowiada niewchodz i nieczytaj.Jeżeli wiesz cos czego ja niewiem to napisz będe wiedział więcej w temacie, a jak narazie nic mądrego niepowiedziałes.Jak masz pisac do smietnika z tym to lepiej nic niepisz tym bardziej ze niechodzi tu o twoje moto :D pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojti2001 Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 gaznikow nie przerobisz, moze te wytrzymaja, a jak nie to jakies mocniejsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nika Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 Fasola sie nie lam obadaj to:http://www.turbobikeresearch.com/more.php?id=10029804&potem spaware i jechac z koksem :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fasola Opublikowano 18 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 Fasola sie nie lam obadaj to:http://www.turbobikeresearch.com/more.php?id=10029804&potem spaware i jechac z koksem :Do spawanie i takie tam pierdoły sie niemartwie bo to żaden problem.Niełamie sie tylko martwi mnie doprowadznie odpowiedniej mieszanki.Czekam nadal az ktos cos napisze o gaźnikach jak je przerobic:)sa 2 komplety z PC19 i PC23 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.