Piotr Dudek Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Witam, mam takie pytanko do kolegów motocyklistów posiadających jakieś doświadczenie w dziedzinie uturbiania naszych ukochanych silników na dwóch kółkach ;D A mianowicie, interesuje mnie o ile % podnosi moc taka mechaniczna sprężareczka i o ile % podnosi spalanie ;D ( o ile w rzędowych 600 i 1000 a o ile w V'kach (np w mojej VTR 1000 F) . Wiem ze elektroniczne sprężaki podnoszą moc o 25% z racji jego ze są napędzane silnikiem elektrycznym i mniej żyłują silnik. Dodatkowo co ewentualnie trzeba wymienić zeby mi silnik nie klęknął po 1000km Ale bardzo prosze , bez wymądrzania typu "synek ogarnij sie bo to Cie przerasta" ;D Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Suzuki GSF 1200 made in Poland tutaj moc wzrosła ze 100 do 284 koni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek30 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Ojtam ojtam to odrazu lepiej zainwestować i zamontować silnik od Y2K i 320 kucy pod bakiem :) tylko co z tym zrobić oto jest pytanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KARDAN-IN Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 To lepiej od razu kupić sobie munch mamuta ;). Swoją drogą... fajne wynalazki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Uderzyć do Big CC w Londynie, montują wiatraki do wszystkiego co się da. Ostatnio z silnika Hayki wyciągnęli bodajże coś w okolicach 700-800HP. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Elektryczny wiatrak dodaje 3KM w aucie, a motocyklu to tylko zabierze moc.YK2 dostanie straszne baty od litra z turbo o hayce nie mówiąc, przy czym pierwsze cały czas zachowają właściwości użytkowe, a Y2K to taki 3,5metrowy cudak.Teoretycznie przyjmuje się że każdy bar doładowania podwoi Ci moc nominalną, a można pompować nawet 3bary.Spalanie wzrośnie proporcjonalnie do przyrostu mocy (z czegoś ta moc musi powstać) +50% mocy nominalnej +50% spalonego paliwa (w uproszczeniu).Do 0,6- 0,7 bara wytrzyma seryjny silnik, choć to zależy od modelu etc.Rozmowa z big CC zaczyna się od 25-30tyś zł. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 (edytowane) tu masz USraelski tjunjning vfr 800 FI , z tym ze koszta gotowca to ok 10 ty zl :/ http://www.youtube.com/watch?v=HDCgwyY4yOY podnosi moc o 50 - 60 % Edytowane 10 Lutego 2013 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goguś Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 (edytowane) Madafaka wie o co chodzi :mrgreen: ten swist nic niezastąpi Proszę- moto.allegro.pl/gwizdek-do-tlumika-turbo-whistler-efekt-nitro-i2984862829.html Są nawet chętni :) Ps może ktoś poprawi link,coś mi się stało z myszą. :( Edytowane 10 Lutego 2013 przez goguś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 A SRAD'y od suzuki mają jakie gażniki, pod czy nadciśnieniowe? bo skoro powietrze napiera to jakieś tam nadciśnienie teoretycznie się generuje... A jeśli chodzi o dobór turbiny to patrzył bym pod kątem wydajności turbiny i mocy jaka nas interesuje a nie pojemnością silnika z którego chcemy turbo wyciągnąć, i takie turbo ze smarta może okazać się restrykcją. To są tylko moje teorie, prosze się nie sugerować :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.