stalowyrumak Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Witam. Jestem posiadaczem Suzuki GSXR 1100 z 95 roku. Poszukuję informacji jak ustawić rozrząd w tym motocyklu.Jeśli ktoś wie jak to zrobić to proszę o odpowiedz. Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANGLIK Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Witam. Jestem posiadaczem Suzuki GSXR 1100 z 95 roku. Poszukuję informacji jak ustawić rozrząd w tym motocyklu.Jeśli ktoś wie jak to zrobić to proszę o odpowiedz. Z góry dzięki. Troche się twój różni od mojego olejaka, ale mysle , że wiele się nie zmieniło. 1- Więc pod prawym ( małym) deklem masz impulsator na nim jest punt T ( nie mylić z G :buttrock: ) to jest podstawa początku pracy.(tam jest śruba i nią się kręci wałem) 2- na zębatkach wałków rozrządu jak spojrzysz z prawej strony to są strzałki i numery na ssącym ustawiasz góre strzałke z jedynką, a na wydechowym wałku strzałka w góre z trójką. 3- po między pionowymi strzałkami powinno być 24 oczek łańcucha. 4- dużo nerwów będzie cię kosztowało założenie naciągacza łańcuszka, bo pewno przeskoczy ci pare razy na wale zanim zdążysz go dokręcić ( spokojnie wałki dokręć tyle o ile, a jak już założysz dobrze napinasz to wtedy wszystko dokręcisz ) Zrób może zdjęcie tych strzałek na zębatkach to sobie przypomne dokładnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stalowyrumak Opublikowano 12 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Wielkie dzięki. Jutro porobię zdęcia i zobaczymy co dalej.Pozdrawiam. Cześć. Nie mogę załączyć zdjęć tych strzałek,ponieważ są słabo widoczne,a na zdjęciu w ogóle ich nie widać.Jeśli chodzi o ogniwa łańcuszka -czy się nie pomyliłeś ma być 24 czy 14 ,bo u mnie wychodzi 14. Jeśli pamiętasz jakieś dodatkowe szczegóły na temat ustawienia rozrządu to będę wdzięczny za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 (edytowane) Wielkie dzięki. Jutro porobię zdęcia i zobaczymy co dalej.Pozdrawiam. Cześć. Nie mogę załączyć zdjęć tych strzałek,ponieważ są słabo widoczne,a na zdjęciu w ogóle ich nie widać.Jeśli chodzi o ogniwa łańcuszka -czy się nie pomyliłeś ma być 24 czy 14 ,bo u mnie wychodzi 14. Jeśli pamiętasz jakieś dodatkowe szczegóły na temat ustawienia rozrządu to będę wdzięczny za pomoc.liczy się nity (bolce, sworznie czy jak tam zwał) w łańcuchu a nie ogniwa Edytowane 13 Lipca 2007 przez henio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musieli Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Zaciągnij sobie manuala, tam masz wszystko rozrysowane co i jak. http://www.diff.ru:8000/Suzuki_GSX-R1100W_...vice_Manual.zip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stalowyrumak Opublikowano 13 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 :biggrin: Może ktoś wie co to może być- włożyłem wałki do głowicy od innego gsxr 1100 ale one ciężko się w niej obracają -co z tym zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musieli Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Hehehe, a złozyłeś "na sucho" czy na olej? Pominę kwestje: podpór, które nie powinny być pozacierane; momentu obrotowego przy dokręcaniu; zakładam, ze wałki są proste i nie pozacierane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stalowyrumak Opublikowano 13 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Wałki są złożone na olej nie pozacierane ale od innej głowicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Wałki rozrządu z tego co wyczytałem w róznych manualach zakłada się na smar i na olej. A czy nie za mocno poskręcałeś mostki? Odpowiednim momentem? A stare wałki i nowe wałki są na pewno identyczne? A czy moze być taka możliwośc, że te Twoje wałki miały luzy za duze, a te nowe są o większej średnicy i tylko wydaje sie, że cieżko pracują? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stalowyrumak Opublikowano 13 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Czy można te mostki delikatnie przyszlifować drobnym papierem ściernym,a jeżeli nie to może to wszystko samo się dotrze podczas pracy silnika. Może ktoś ma jakiś inny link do manuali ,bo niektóre się nie ściągają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musieli Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 (edytowane) http://www.blackbears.ru/manual/files/Suzu...vice_Manual.zip można delikatnie podszlifować, szczególnie gdyby były jakieś zadry na rantach, które mogłyby spowodować zatarcie/przytarcie wałka Edytowane 13 Lipca 2007 przez musieli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Bardzo wiele zalezy od tego co rozumiec przez "podszlifowanie".Mozna usunac zadry jezeli jakies sa ( choc mnie sie nie zdazylo widziec zadnych na podporach Suzuki i trudno mi sobie wyobrazic ze jakies sa mozliwe ) ake nie radze probowac powiekszyc otworow w podporach za pomoca palca i papieru sciernego. Zciagnij serwisowke, tam sa podane dopuszczalne srednice walkow, podpor i jaki luz byc powinien miedzy nimi.Zanies twoje czesci czyli glowice z walkami do warsztatu mechanicznego i niech ci to pomierza - bardzo czesto ocenianie czegos "na wyczucie" prowadzi do bledu.Aha, jezeli masz silnik chlodzony plynem, a wsadziles walki od olejaka, to podejrzewam ze moga byc roznice w srednicach podpor:) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stalowyrumak Opublikowano 16 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Cześć. Wrócę jeszcze do ustawień wałkow rozrządu.Po ustawieniu strzałek w pozycji do góry w żaden sposób nie wychodzi 24 nity czy tam ogniwa ale 14. Może ktoś wie dokladnie jak ustawić rozrząd w tym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.