Skocz do zawartości

Czy poradze sobie z KTM 250 exc-f


Rekomendowane odpowiedzi

No tak,masz racje,częsci do 4T są droższe. Ale wejz pod uwage ze w 2T robisz je częsciej niz w 4T. No i na jedno wyjdzie,bo co za róznica czy 2 razy zrobisz remont do 2T czy raz a dobrze do 4T. Moim zdaniem koszty utrzymania 2T i 4T w wyczynie sa bardzo podobne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak,masz racje,częsci do 4T są droższe. Ale wejz pod uwage ze w 2T robisz je częsciej niz w 4T. No i na jedno wyjdzie,bo co za róznica czy 2 razy zrobisz remont do 2T czy raz a dobrze do 4T. Moim zdaniem koszty utrzymania 2T i 4T w wyczynie sa bardzo podobne.

Tylko w 4t jak coś poleci to koszta się liczy 2 razy tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak,masz racje,częsci do 4T są droższe. Ale wejz pod uwage ze w 2T robisz je częsciej niz w 4T. No i na jedno wyjdzie,bo co za róznica czy 2 razy zrobisz remont do 2T czy raz a dobrze do 4T. Moim zdaniem koszty utrzymania 2T i 4T w wyczynie sa bardzo podobne.

 

 

Bzdura.

Twoj cyferbalt zwiekszyl sie o 1. Brawo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Co powiedzial! Sam piszesz ze nie odkrecasz wiec nie wiesz jakie sa ceny utrzymania motocykla zawodniczego. Jak odkrecasz to koszta sa podobne.

Natomiast przy jezdzie taka jak ty preferujesz to napewno 4t jest tansze w utrzymaniu, ale nie daj bog zeby ci sie zaworek urwal albo tlok stana. Wtedy zaczynaja sie wydatki.

Edytowane przez Tomski_01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadzam sie z Tomskim. Sam piszesz ze nie odkrecasz wiec nie wiesz jakie sa ceny utrzymania motocykla zawodniczego. Jak odkrecasz to koszta sa podobne.

Natomiast przy jezdzie taka jak ty preferujesz to napewno 4t jest tansze w utrzymaniu, ale nie daj bog zeby ci sie zaworek urwal albo tlok stana. Wtedy zaczynaja sie wydatki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też się zgadzam. Sam piszesz ze nie odkrecasz wiec nie wiesz jakie sa ceny utrzymania motocykla zawodniczego. Jak odkrecasz to koszta sa podobne.

Natomiast przy jezdzie taka jak ty preferujesz to napewno 4t jest tansze w utrzymaniu, ale nie daj bog zeby ci sie zaworek urwal albo tlok stana. Wtedy zaczynaja sie wydatki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Panowie ja mam od roku motocykl .... mimo że kupiłem nowy z salonu na dzień dzisiejszy w ciągu ostatniego roku włożyłem w niego jakieś 2500-3000 tyś z bardzo Qurcze prostego powodu .... chociażby taki tłok .... mógł by przejechać jeszcze 2x tyle co jeździł u mnie .... ale jak by miał mi pęknąć przy 60km/h przy najeździe na hope .... i miał bym rok leżeć w szpitalu to pierdziele .... wolałem pójść do pracy i zarobić na remont silnika i jeździć spokojnie ....

 

 

 

MOTOCROSS to nie jest do cholery sport dla niedzielnych zajarańców ... jeżeli wyliczacie koszty co do złotówki gdzie was taniej wyniesie ... to dajcie sobie spokój w ogóle z tym sportem kupcie sobie jakiś motocykl na ulice którym jedziesz parędziesiąt tysięcy km i nic się nie dzieje ... MOTOCROSS to SPORT !!!! nie hobby .....

 

 

macie jeszcze wybór hardenduro ... które nie są tak wyrzyłowane ... ale zapomnijcie żę nimi poskaczecie ......

 

 

ogólnie przesłanie mojego posta jest takie że jeżeli chcecie wejść w ten sport ..... to musicie się liczyć z kosztami ..... w tym sporcie nie da się oszczędzać ..... a pieniądze szybko uciekają z portfela .....

możecie mi mówić że ktoś chce sobie tylko delikatnie pojeździć w niedziele ... to excf nie jest dla ciebie ....

ja mam excf i objeżdżam nie jednego kolesia na full crosie ......

 

 

jaki jest koszt utrzymania tego motocykla ?? taki jak sobie zarzyczysz ....

tylko pytanie ile warte jest twoje zdrowie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja mam od roku motocykl .... mimo że kupiłem nowy z salonu na dzień dzisiejszy w ciągu ostatniego roku włożyłem w niego jakieś 2500-3000 tyś z bardzo Qurcze prostego powodu .... chociażby taki tłok .... mógł by przejechać jeszcze 2x tyle co jeździł u mnie .... ale jak by miał mi pęknąć przy 60km/h przy najeździe na hope .... i miał bym rok leżeć w szpitalu to pierdziele .... wolałem pójść do pracy i zarobić na remont silnika i jeździć spokojnie ....

MOTOCROSS to nie jest do cholery sport dla niedzielnych zajarańców ... jeżeli wyliczacie koszty co do złotówki gdzie was taniej wyniesie ... to dajcie sobie spokój w ogóle z tym sportem kupcie sobie jakiś motocykl na ulice którym jedziesz parędziesiąt tysięcy km i nic się nie dzieje ... MOTOCROSS to SPORT !!!! nie hobby .....

macie jeszcze wybór hardenduro ... które nie są tak wyrzyłowane ... ale zapomnijcie żę nimi poskaczecie ......

ogólnie przesłanie mojego posta jest takie że jeżeli chcecie wejść w ten sport ..... to musicie się liczyć z kosztami ..... w tym sporcie nie da się oszczędzać ..... a pieniądze szybko uciekają z portfela .....

możecie mi mówić że ktoś chce sobie tylko delikatnie pojeździć w niedziele ... to excf nie jest dla ciebie ....

ja mam excf i objeżdżam nie jednego kolesia na full crosie ......

jaki jest koszt utrzymania tego motocykla ?? taki jak sobie zarzyczysz ....

tylko pytanie ile warte jest twoje zdrowie ??

ze wszystkim się tutaj zgodze,tylko z jednym nie.. sam masz hardenduro a skaczesz chyba na nim? :wink: :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...