serwient Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Kolega pierwsze wykopaliska prowadzi ? :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 No tak,masz racje,częsci do 4T są droższe. Ale wejz pod uwage ze w 2T robisz je częsciej niz w 4T. No i na jedno wyjdzie,bo co za róznica czy 2 razy zrobisz remont do 2T czy raz a dobrze do 4T. Moim zdaniem koszty utrzymania 2T i 4T w wyczynie sa bardzo podobne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 No tak,masz racje,częsci do 4T są droższe. Ale wejz pod uwage ze w 2T robisz je częsciej niz w 4T. No i na jedno wyjdzie,bo co za róznica czy 2 razy zrobisz remont do 2T czy raz a dobrze do 4T. Moim zdaniem koszty utrzymania 2T i 4T w wyczynie sa bardzo podobne.Tylko w 4t jak coś poleci to koszta się liczy 2 razy tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Było o tym 1000 razy kupując moto musisz sie liczyć z kosztami i tyle (hard enduro/cross) Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theNaturat Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 No tak,masz racje,częsci do 4T są droższe. Ale wejz pod uwage ze w 2T robisz je częsciej niz w 4T. No i na jedno wyjdzie,bo co za róznica czy 2 razy zrobisz remont do 2T czy raz a dobrze do 4T. Moim zdaniem koszty utrzymania 2T i 4T w wyczynie sa bardzo podobne. Bzdura. Twoj cyferbalt zwiekszyl sie o 1. Brawo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 (edytowane) Co powiedzial! Sam piszesz ze nie odkrecasz wiec nie wiesz jakie sa ceny utrzymania motocykla zawodniczego. Jak odkrecasz to koszta sa podobne. Natomiast przy jezdzie taka jak ty preferujesz to napewno 4t jest tansze w utrzymaniu, ale nie daj bog zeby ci sie zaworek urwal albo tlok stana. Wtedy zaczynaja sie wydatki. Edytowane 26 Lipca 2008 przez Tomski_01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 zgadzam sie z Tomskim. Sam piszesz ze nie odkrecasz wiec nie wiesz jakie sa ceny utrzymania motocykla zawodniczego. Jak odkrecasz to koszta sa podobne. Natomiast przy jezdzie taka jak ty preferujesz to napewno 4t jest tansze w utrzymaniu, ale nie daj bog zeby ci sie zaworek urwal albo tlok stana. Wtedy zaczynaja sie wydatki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 Ja też się zgadzam. Sam piszesz ze nie odkrecasz wiec nie wiesz jakie sa ceny utrzymania motocykla zawodniczego. Jak odkrecasz to koszta sa podobne. Natomiast przy jezdzie taka jak ty preferujesz to napewno 4t jest tansze w utrzymaniu, ale nie daj bog zeby ci sie zaworek urwal albo tlok stana. Wtedy zaczynaja sie wydatki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camaross Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 Panowie ja mam od roku motocykl .... mimo że kupiłem nowy z salonu na dzień dzisiejszy w ciągu ostatniego roku włożyłem w niego jakieś 2500-3000 tyś z bardzo Qurcze prostego powodu .... chociażby taki tłok .... mógł by przejechać jeszcze 2x tyle co jeździł u mnie .... ale jak by miał mi pęknąć przy 60km/h przy najeździe na hope .... i miał bym rok leżeć w szpitalu to pierdziele .... wolałem pójść do pracy i zarobić na remont silnika i jeździć spokojnie .... MOTOCROSS to nie jest do cholery sport dla niedzielnych zajarańców ... jeżeli wyliczacie koszty co do złotówki gdzie was taniej wyniesie ... to dajcie sobie spokój w ogóle z tym sportem kupcie sobie jakiś motocykl na ulice którym jedziesz parędziesiąt tysięcy km i nic się nie dzieje ... MOTOCROSS to SPORT !!!! nie hobby ..... macie jeszcze wybór hardenduro ... które nie są tak wyrzyłowane ... ale zapomnijcie żę nimi poskaczecie ...... ogólnie przesłanie mojego posta jest takie że jeżeli chcecie wejść w ten sport ..... to musicie się liczyć z kosztami ..... w tym sporcie nie da się oszczędzać ..... a pieniądze szybko uciekają z portfela .....możecie mi mówić że ktoś chce sobie tylko delikatnie pojeździć w niedziele ... to excf nie jest dla ciebie ....ja mam excf i objeżdżam nie jednego kolesia na full crosie ...... jaki jest koszt utrzymania tego motocykla ?? taki jak sobie zarzyczysz .... tylko pytanie ile warte jest twoje zdrowie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Panowie ja mam od roku motocykl .... mimo że kupiłem nowy z salonu na dzień dzisiejszy w ciągu ostatniego roku włożyłem w niego jakieś 2500-3000 tyś z bardzo Qurcze prostego powodu .... chociażby taki tłok .... mógł by przejechać jeszcze 2x tyle co jeździł u mnie .... ale jak by miał mi pęknąć przy 60km/h przy najeździe na hope .... i miał bym rok leżeć w szpitalu to pierdziele .... wolałem pójść do pracy i zarobić na remont silnika i jeździć spokojnie .... MOTOCROSS to nie jest do cholery sport dla niedzielnych zajarańców ... jeżeli wyliczacie koszty co do złotówki gdzie was taniej wyniesie ... to dajcie sobie spokój w ogóle z tym sportem kupcie sobie jakiś motocykl na ulice którym jedziesz parędziesiąt tysięcy km i nic się nie dzieje ... MOTOCROSS to SPORT !!!! nie hobby ..... macie jeszcze wybór hardenduro ... które nie są tak wyrzyłowane ... ale zapomnijcie żę nimi poskaczecie ......ogólnie przesłanie mojego posta jest takie że jeżeli chcecie wejść w ten sport ..... to musicie się liczyć z kosztami ..... w tym sporcie nie da się oszczędzać ..... a pieniądze szybko uciekają z portfela .....możecie mi mówić że ktoś chce sobie tylko delikatnie pojeździć w niedziele ... to excf nie jest dla ciebie ....ja mam excf i objeżdżam nie jednego kolesia na full crosie ...... jaki jest koszt utrzymania tego motocykla ?? taki jak sobie zarzyczysz .... tylko pytanie ile warte jest twoje zdrowie ??ze wszystkim się tutaj zgodze,tylko z jednym nie.. sam masz hardenduro a skaczesz chyba na nim? :wink: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camaross Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 KTM 250 EXCF to hard enduro refael ?? ...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.