XL600 Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Witam. Posiadam Honde Xl600r i od kilku dni nie moge dosjsc czego strzela tak w gaznik i wydech, silnik nie pracuje rowno a zostalo w nim zrobione; nowe pierscienie, nowy lancuszek wraz z napinaczem,moze ktoz bedzie wiedzial co dolega,bo juz ten motor mnie dobija Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 jaki kolor swiecy? czy jest szczelne na 100% miedzy cylindrem a kolektorami i gaźnikiem a cylindrem? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Wg. mnie to są problemy z głowicą, ew z mieszanką. Sprawdzałeś czy luzy zaworowe sie aby nie skasowały? Czy w podczas remontu była robiona głowica (usuwanie nadpaleń z powierzchni przylgni zaworowej, ew wymiana zaworów, frezowanie gniazd, docieranie zaworów), czy jest szczelna? Szczelność głowicy można sprawdzić mierząc kompresję nalewajac uprzednio niewielką ilość oleju na tłok (proba olejowa). jaki kolor swiecy? No i do tego jeszzce bym sie zapytał jakie przyblizone zużycie paliwa w tym moto? Nie ma przypadkiem kosmicznego zuzycia paliwa? Nie leci paliwo z gaźników? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XL600 Opublikowano 5 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 głowica byla robiona,to znaczy zawory wydechowe byly szlifowane bo puszczały,ssace byly ok, wszystko po zlozeniu jest szczelne nigdzie sie nie poci nic nie cieknie,a luzy na zawora sa ustawione teraz 0,10 na ssacych i 0,15 na wydechach(serwisowka podaje ssace 0,05 wydech 0,10)ale zdaje sie mi ze to strasznie male luzy kolega ma tez taka Xl i ma ustawione wlasnie te wiekrze luzy i nic nie klepie wszystko jest ok,a spalanie to zalerzy ja ja urzywam w terenie i tak sadze ze gdzies w ok 7L pali,swiece wlasnie sie tez zastanawiam czy to nie moze byc przypadkiem jej wina ale byla nie dawno kupiona kolor jej nie jest czarny,wczesniej jak byly tez problemy z poziomem to swieca byla czarna, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Jeżeli zawory są z odpowiednimi luzami a rozrząd ustawiony prawidłowo to albo nadajnik impulsów się wścieka albo moduł się skończył. no chyba że któraś wtyczka jest nie dopięta do końca. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 nadajnik impulsów się wścieka Tu napisali jak sprawdzić poszczegulne elementy zapłonu, może sie przyda ;)http://kml.enduro-adventure.com/foto/serwisowka/110.jpghttp://kml.enduro-adventure.com/foto/serwisowka/111.jpg moduł się skończył. możliwe to jest? takie zachowanie? myślałem że moduł dziala bądź nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XL600 Opublikowano 6 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 dzieki za rady jutro sprawdze ten mogł, bo moze faktycznie to on robi ta krecia robote Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Za strzelanie w gaźnik odpowiada przestawiony zapłon. Zapewne po remoncie poleciałeś ze dwa ząbki na łańcuszku rozrządu do przodu i tak dlatego się dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.