Skocz do zawartości

problem z biegami, ciezko wchodzi 2


Rekomendowane odpowiedzi

hej, mam problem ze swoja GS, czasami (dosc rzadko.. raz na pare dni jazdy) mam problem ze wrzucaniem na 2, musze uzyc sporej sily aby przepchnac dzwignie do gory. 3 tez wchodzi troche ciezej, a wyzej juz bez problemu. towarzyszy temu tez utrudnione zrzucanie na 1.

jest tak np przez parenascie-dziesiat km. potem spokoj przez 200-300, wszystko chodzi jak maslo.. w czym moze byc problem?

duzo hamuje silnikiem, staram sie uzywac przegazowki, biegi zmieniam ze sprzeglem.. jezdze raczej spokojnie, chyba ze mi sie ruszy ze swiatel ;]

dzieki za jakies rady..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej, mam problem ze swoja GS, czasami (dosc rzadko.. raz na pare dni jazdy) mam problem ze wrzucaniem na 2, musze uzyc sporej sily aby przepchnac dzwignie do gory. 3 tez wchodzi troche ciezej, a wyzej juz bez problemu. towarzyszy temu tez utrudnione zrzucanie na 1.

jest tak np przez parenascie-dziesiat km. potem spokoj przez 200-300, wszystko chodzi jak maslo.. w czym moze byc problem?

duzo hamuje silnikiem, staram sie uzywac przegazowki, biegi zmieniam ze sprzeglem.. jezdze raczej spokojnie, chyba ze mi sie ruszy ze swiatel ;]

dzieki za jakies rady..

 

Sprawdz luz na klamce sprzęgła . Na koncu klamki ruch jałowy powinien byc w zakresie 1cm. Byc moze trzeba podciagnac linke lub wyregulowac przy silniku w pokrywie zebatki zdawczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz luz na klamce sprzęgła . Na koncu klamki ruch jałowy powinien byc w zakresie 1cm. Byc moze trzeba podciagnac linke lub wyregulowac przy silniku w pokrywie zebatki zdawczej.

 

dzieki, ale niestety nie tu problem, sprawdzilem i luz jest ok. z reszta tak jak mowie- nie zawsze mam ten problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze masz zuzyty ten element za ktory bezposrednio ciagnie linka ze sprzegła? mowie o tym ktory jest pod wspolnym deklem ktory zakrywa zebatke. Tam sa takie kulki w nim (choc sa tez plastikowe te wyciskacze) i to sie moze wyrobic i wtedy kulki moga zeskakiwac i nie do konca wysprzeglac. Popatrz jeszcze na to zanim rozbierzesz silnik na pół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze masz zuzyty ten element za ktory bezposrednio ciagnie linka ze sprzegła? mowie o tym ktory jest pod wspolnym deklem ktory zakrywa zebatke. Tam sa takie kulki w nim (choc sa tez plastikowe te wyciskacze) i to sie moze wyrobic i wtedy kulki moga zeskakiwac i nie do konca wysprzeglac. Popatrz jeszcze na to zanim rozbierzesz silnik na pół.

 

sprawdze to, aczkolwiek nie mialem problemu z wysprzeglaniem stojac w miejscu na I np. to ma znaczenie?

 

Ile lat ma ten GS ?

Olej dawno byl zmieniany ?

Sprobuj zmiany z preloadingiem dzwigni i na polsprzegle, opisywana dokladnie w watku T Kulika "Jak zmieniac biegi bez zgrzytow i jezdzic z fasonem" czy cos takiego.

 

Adam M.

 

 

to jest rocznik 2002, ale z przebiegiem ponad 50 tys. olej przed 500km zmieniany

jutro sprobuje pogrzebac z regulacjami, jak radzisz.

dzieki wszystkim za rady!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...