foks Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Czesc!Mam problem :icon_mrgreen: Odwiedzajac w ten weekend bieszczady mialem ogromna przyjemnosc pojezdzenia na przepieknych serpentynach. Ich "urok" pozwolil mi przytrzec kolano oraz spowodowal zajawke na nauke "prawdziwego zakrecania". Problemem sa opony. Obecnie mam Michelin'y Macadam'y 90 z 2001roku, ktore mialem juz zalozone przy sprowadzeniu cbr'ki. Wiem, ze maja swoj wiek ale do spokojnej, turystycznej jazdy sie nadawaly. Teraz chcialbym wybrac sie na jakis tor kartingowy pocwiczyc technike, lecz na tych "kartoflach" boje sie probowac (duzo osob mnie przestrzega przed takimi probami). Chce kupic opony sportowe do F3, lecz szczerze przyznam, ze kwestia kosztow w tej chwili jest dla mnie priorytetem i nie bede w stanie wylozyc 800zl na komplet nowek ze sklepu, ktory CeBeeRka zje mi po 5 tys :icon_mrgreen: Najchetniej kupilbym bardzo chwalone opony "potorowe", lecz tutaj pojawia sie kolejny problem: cbr ma z tylu fabrycznie 160 a znalezienie takich potorowek graniczy chyba z cudem... Czy ktos eksperymentowal z zalozeniem 180 na tyl? Gdzies wyszukalem, ze felga z f3 "przyjmie" taka opone. Normalnie jestem przeciwnikiem zakladania innych gum niz podaje producent, ale zalozenie kompletu "potorowek" bylo by wg mnie najlepszym rozwiazaniem dla bezpieczenstwa mnie i spokoju mego portfela :crossy: Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 lepiej zaplac wiecej i miej spokoj. przyoszczedzisz pare stowek na oponach a pozniej sie odbije jak jebniesz. generalnie opony potorowe maja czesto zjarane boki co dyskwalifikuje je do latania po winklach. my oczywiscie mamy opony nie zjarane(bo zmieniany wczesniej :) ) ale tyly to tylko 180-190. na twoim miejscu kupilbym jakies preclosportowki typu diablo strada czy metzeler roadtec?? na torze kartingowym dadza rade a zuzycie bedzie sporo mniejsze niz w zwyklych ulicznych sportowych oponach typu d208, pilot power, sportec m1/m3. i nie zakladaj 180 na fele pod 160 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Przeszukaj forum. Ranking opon i opony. zamiescilem tam i sportowe i sportowo turystyczne :) Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 3 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Dzieki KS Rider za pomoc, ale ten Twoj ranking opon nic mi nie daje :crossy: pozdro600: mhmmm nie sposob sie nie zgodzic z Toba... Na ile powinny mi starczyc pirelli diablo ? Ta 180'tka chodzi mi po glowie tylko z tego powodu, ze obecnie moj tylny kapec ma napis 160 a wyglada bardziej jak 180 niz 160 (porownywalem z karolem w jego sv. ma 160 i roznica na oko jest kolosalna, nie wiem czemu :crossy: )Znalezienie czegos z hyoysunga graniczy z cudem? Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzo Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Haha, też jeździłem na macadamach i nawet da się na nich poszaleć. Ale skończyłem z tym bo nie chciałem się zabić :) Aktualnie mam Pirelli Dragon Supercorsa Pro i jest git. Przytrzeć można nawet na kostce bauma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 3 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Haha, też jeździłem na macadamach i nawet da się na nich poszaleć. Ale skończyłem z tym bo nie chciałem się zabić :icon_twisted: Aktualnie mam Pirelli Dragon Supercorsa Pro i jest git. Przytrzeć można nawet na kostce bauma. A ile Cie kosztowal komplecik ? Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzo Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Nówki w autokompleksie = 1340zł. Radość kosztuje sporo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 3 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Radosc na 5 tys km ? :biggrin: Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Siema! Kumpel miał w F3 180/60/17 i nie narzekał także spokojnie możesz zakładać. Gdy ja miałem F3 to seryjną 160/60 zmieniłem na 170/60 i też nie było najmniejszych problemów. Poza tym płacenie 1340zł za gumy to przeginanie. Wystarczy trochę popracować i wylicytować coś na e-bayu.Kilka dni temu założyłem do swojej komplet Michelin Pilot Power 2CT, a ile dałem? Z przesyłką 948 zł. :biggrin: Wystarczy chcieć. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 3 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 O ebay'u mi nie musisz przypominac... Kupilem tam shoei (z usa za 950zl nowke), sidi vertigo (z niemiec za 650) :D Z oponami po prostu nie wiem czego szukac...Szkoda, ze z zalozeniem 180tki sa sprzeczne opinie...A co sadzicie o dunlopach d 208 ? Na ile powinny starczyc ? :P Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 .... napis 160 a wyglada bardziej jak 180 niz 160 (porownywalem z karolem w jego sv. ma 160 i roznica na oko jest kolosalna, nie wiem czemu :buttrock: )A jaki rozmiar felgi masz z tyłu ? Powinno być na niej napisane . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 A co sadzicie o dunlopach d 208 ? Na ile powinny starczyc ? :wink:...muj kumpel ma w F4, na przyczepność nie narzeka ale giną w oczach ;) tył max 5kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 (edytowane) A co sadzicie o dunlopach d 208 ? Na ile powinny starczyc ? :) moje D208 GP RACER mają obecnie przejechane 6800 km i łatwego życia to one raczej nie miały....tor, delikatne palenie na ślubie kumpla, strzelanie ze sprzęgła, b. szybka turystyka itd...i tył już a raczej dopiero jest na znaczniku pees. jak Ci 180-tka wejdzie na felę to po prostu spróbuj i zobacz jak Ci się będzie jeździć a nie słuchaj opinii innych.. pees2. a jakbyś chciał to mam w domu 120/70/17 supercorsę '04 albo '05( po mnie ) na kilka tys powinna Ci starczyć jeszcze (podjedź to sobie oblookasz i się jakoś dogadamy) Edytowane 4 Lipca 2007 przez TUREK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 23 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Odświeżam temat. W ciągu tygodnia, dwóch muszę zmienić opony a dalej nie wiem co założyć.Obecnie myślę o: michelin pilot sport, michelin pilot road, oraz conti road attack.Może ktoś mi coś doradzić? Co macie w swoich f3 i podobnych moto?Jazda bardziej turystyczno - miejska ale chciałbym na nich od czasu do czasu poszaleć... Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Odświeżam temat. W ciągu tygodnia, dwóch muszę zmienić opony a dalej nie wiem co założyć.Obecnie myślę o: michelin pilot sport, michelin pilot road, oraz conti road attack.Może ktoś mi coś doradzić? Co macie w swoich f3 i podobnych moto?Jazda bardziej turystyczno - miejska ale chciałbym na nich od czasu do czasu poszaleć... Założyłem ostatnio Miszeliny pilot sport, dawniej jeździłem na d207. Dunlop według mnie nie nadaje się na przednią gumę, ma straszną tendencję do ząbkowania, ogulnie nie przyjemna opona. Za to na tyle daje rade, o ile jest bieżnik trzyma na suchym i mokrym. Pozwala na bezproblemowe kładzenie się w winklach bez nieprzyjemnego gumiastego efektu w dużym pochyleniu. Przy kończącej się oponce jazda w deszczu to jak rosyjska ruletka, na prostej drodze koło sie ślizga, a przecież f3 nie ma strasznej mocy. Ale to chyba normalne przy łysej gumie. Założyłem ostatnio miszeliny. Na przedzie jest pilot sport, o profilu 70. Jest baaardzo sportowy, poprostu bajka, wyższy profil amortyzuje bardziej nierówności na drodze. Z tyłu mam pilot road, niestety po pierwszym dobrym wrażeniu na mokrym, ostatnio mnie rozczarowuje. Przy dużych pochyłach, w pewnym momencie czuć jakby się guma uginała i traciła przyczepność, dlatego mysle o spaleniu kapcia i zakupie pilot sport. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.