Pawik Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Witam chcialbym wiedzieć czy da sie jakoś zdlawić wyczynową setkę?? Mam pewnien pomysł ... i sie pytam... Ile taki full cross kreci obrotów... wiecej niz 13 k ?? (na oko) Dla czego szybko zuzywaja sie częsci w tych motorach?? Tak sobie dzisiaj pomyslalem ze gdyby zablokował taką crossówke to chyba by jej przedluzył troche zycia... mam racje moze to glupie - dlatego chce sie was poradzić... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
api Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Witam chcialbym wiedzieć czy da sie jakoś zdlawić wyczynową setkę?? Mam pewnien pomysł ... i sie pytam... Ile taki full cross kreci obrotów... wiecej niz 13 k ?? (na oko) Dla czego szybko zuzywaja sie częsci w tych motorach?? Tak sobie dzisiaj pomyslalem ze gdyby zablokował taką crossówke to chyba by jej przedluzył troche zycia... mam racje moze to glupie - dlatego chce sie was poradzić... :icon_mrgreen: Stary, faktycznie "TROSZKE" gupie, hehehe... Po co dławic fulla!? Full po to jest by ryc glebe przy najmiejszym dodaniu gazu i wyrywac ci ramiona z barkow heh... Z tego co pamietam stare cz 125 typ 516 krecily jakos 14tys. obr/min, w kazdym badz razie fulle kreca sie wysoko, a czesci zuzywaja sie szybciej bo sa narazone na wieksze przeciazenia i sily dzialajace np na uklad korbowy, obciazajace lozyska itp, itd. pzdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Witam chcialbym wiedzieć czy da sie jakoś zdlawić wyczynową setkę?? Mam pewnien pomysł ... i sie pytam... Ile taki full cross kreci obrotów... wiecej niz 13 k ?? (na oko) Dla czego szybko zuzywaja sie częsci w tych motorach?? Tak sobie dzisiaj pomyslalem ze gdyby zablokował taką crossówke to chyba by jej przedluzył troche zycia... mam racje moze to glupie - dlatego chce sie was poradzić... :icon_mrgreen:To po co kupowac full crossa jak nie chcesz żeby sie cześci zużywały to kup DT 125 albo KMX albo jeszcze coś innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 To po co kupowac full crossa jak nie chcesz żeby sie cześci zużywały to kup DT 125 albo KMX albo jeszcze coś innegono tak ale w crossówce masz geometrie, hamulce i zawieszenie z najwyzszej połki i nieporównywalnie lepsze od toczydełek jakimi są DT czy KMX itp.Co do zdławienia to trzeba by dysze pozmieniać ale raczej takich osłabiających sie nie da kupić no i trzebaby wydech przytkać w sęsie załozyc wyciszający tłumik. Raczej by sie to nie udało... efekt byłby taki ze motor by sie zalewał, kiepscił i nie chodził tak jak trzeba przy tym charakterystycznym dla wyczynów zapłonie zapłonie. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 2 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Nie mow mi co mam sobie kupić... moze mam taki kaprys... Ale chodzi mi otto ze gdybym zdusił do tak do 30-35 KM to byłby trwalszy taki silnik?? niz jest z mocą ponad 40 KM?? Jezeli bym go zdusił -to automatycznie silnik nie wkrecałby sie tak wysoko -co złagodziło by przeciązenia o ktorych wyzej wspomniałeś... :icon_mrgreen: Zastanawiam sie nad jakimś crossem Chce cos lekkiego zeby sie tym fajnie jezdziło. Nie bede go używał po torze tylko w lesie po blotach itp .takze gdybym go zdławił to wg mnie dość dlugo bym takim pojezdził... Mam racje?? :icon_mrgreen: :crossy: no tak ale w crossówce masz geometrie, hamulce i zawieszenie z najwyzszej połki i nieporównywalnie lepsze od toczydełek jakimi są DT czy KMX itp.Co do zdławienia to trzeba by dysze pozmieniać ale raczej takich osłabiających sie nie da kupić no i trzebaby wydech przytkać w sęsie załozyc wyciszający tłumik. Raczej by sie to nie udało... efekt byłby taki ze motor by sie zalewał, kiepscił i nie chodził tak jak trzeba przy tym charakterystycznym dla wyczynów zapłonie zapłonie. A gdybym wstawił taką mała tulejke miedzy przepustnice a ten dekiel co sie zakreca od gory ?? odjoł bym mu troche gazu - to tak jak bym poprsotu nie odkrecał manetki do końca>czyli nie piłował na wysokich... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Nie mow mi co mam sobie kupić... moze mam taki kaprys... Ale chodzi mi otto ze gdybym zdusił do tak do 30-35 KM to byłby trwalszy taki silnik?? niz jest z mocą ponad 40 KM?? Jezeli bym go zdusił -to automatycznie silnik nie wkrecałby sie tak wysoko -co złagodziło by przeciązenia o ktorych wyzej wspomniałeś... :) Zastanawiam sie nad jakimś crossem Chce cos lekkiego zeby sie tym fajnie jezdziło. Nie bede go używał po torze tylko w lesie po blotach itp .takze gdybym go zdławił to wg mnie dość dlugo bym takim pojezdził... Mam racje?? :icon_razz: :wink:A gdybym wstawił taką mała tulejke miedzy przepustnice a ten dekiel co sie zakreca od gory ?? odjoł bym mu troche gazu - to tak jak bym poprsotu nie odkrecał manetki do końca>czyli nie piłował na wysokich...no tak tylko ze ten motor na innych niz a wysokich obrotach nie jedzie. Trzeba by jeszcze w jakiś dziwny sposob przestroic zawor wydechowy. No w sumie nowe KTM EXC w celach homolacyjnych są dławione na własnie przepustnicy co umiemozliwia poprostu większy ruch manetką no ale przy tym mają inne dysze w gaźniku które dostarczają odpowiednią ilość paliwa przy tak małym ruch manetki. Efekt jest taki ze 525 ma 24KM jak wyjezdza z salonu :biggrin: aha no i on ma jeszcze zdławiony tłumik :biggrin: Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badyl Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Wystarczyłoby na stałe zamnkąć zawór wydechowy, to nie jest zadnym problemem. Tylko że jak będziesz jeździł takim zdławionym to wg. mnie zadusisz ten silnik, dwusów jest po to żeby go do końca piłować :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 3 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 (edytowane) To wkoncu jedzie czy nie jezdzie na tych niższych obrotach??? :) :) To lekkie przymkniecie zaworu i zmniejszenie obrotu manetki w sumie da sie zrobić ... Ale nie chodzi mi o calkowite blokowanie tego silnika chce go tylko zdlawić troche zeby nie remontować go co rusz... I niechce go uzywać caly czas na max obrotach ... jazda przeprawowa po bagnach -szuwarach itp ... :) zaraz , zaraz czy w fullach jest wogule zawór wydechowy??????????? Jezeli idą one od góry to tak jak by go nie bylo .... Edytowane 3 Lipca 2007 przez Pawik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Jak ograniczasz dopływ paliwa to można odrazu przytkać troche filtr powietrza, to też utnie troche mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badyl Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 To wkoncu jedzie czy nie jezdzie na tych niższych obrotach??? :) :) To lekkie przymkniecie zaworu i zmniejszenie obrotu manetki w sumie da sie zrobić ... Ale nie chodzi mi o calkowite blokowanie tego silnika chce go tylko zdlawić troche zeby nie remontować go co rusz... I niechce go uzywać caly czas na max obrotach ... jazda przeprawowa po bagnach -szuwarach itp ... :)zaraz , zaraz czy w fullach jest wogule zawór wydechowy??????????? Jezeli idą one od góry to tak jak by go nie bylo .... Tak w fullach jest zawór wydechowy. We wszystkich setach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 3 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 KTM GS 125 <-- kliknij Zna ktos tego GSa - jak ktos sie zna to prosze pisać czy są jakies wałki albo cos w tym stylu... przymierzam sie do jakiegos crossika ... w zwiazku z powyzszymi postami ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 (edytowane) ja bym wolal kupic kdx np z zawiecha od kx chyba da rade cos takiego zrobic??chyba ze juz w orginale tak jest, po co tak kombinowac Edytowane 3 Lipca 2007 przez Jimmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Jak masz kupować coś takiego to zostań przy KMX'ie...Po 2 po co go tak od razu zmieniać?Rozumiem że motocykl wykorzystujesz w 100%?Robisz nawroty na tylnym kole w miejscu (strzelając ze sprzęgła)?Powerslide przy 80km/h w lesie to banał? Przeskakujesz przez każdy napotkany rów?Umiesz przejeżdżać korzenie? Jeśli nie, i nie ma kasy na porządnego crossa... to sobię odpuść :icon_twisted: Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 3 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 powiedzmy ze nie potrafie takich rzeczy ale moj KMX nie dał rady dalej mnie wozić ;p remontu chciał.... :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 to ja czegoś nie czaję- decydujesz się full crossa, a nie chcesz w nim remontów robić? to jest taki a nie inny typ silnika i nie zrobisz z niego spokojnego 4t, który będzie od samego dołu pyrkał... tak mały silnik 2T trzeba kręcić do samej góry, bo inaczej muli w terenie i na to rady nie ma... blokowanie nie przedłuży ci żywotności tego sprzęta na tyle, żeby się opłacało. cross bez odpowiedniej mocy to kupa a nie cross... remont robi się po sezonie( nie wiem ile śmigasz rocznie), ew. po dwóch i tyle. a jak kupisz crossa z 91 roku to może i nie wytrzyma sezonu... ten sport nie jest tani. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.