ruthi7 Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Witam!Sprawa wyglada tak. Podczas wymiany oleju w lagach i uszczelniaczy zdjalem szczeki hamulcowe. Po zlozeniu lag (ale jeszcze nie zacziskow na tarcze) odbyla sie proba czy zawiasy chodza prawidlowo i przez przypadek brat nacisnal heble przednie. Tloczki nie wyskoczyly i wygladalo wszystko OK. Jednak po zalozeniu zacziskow, lekkiego podpapowania okazalo sie ze klocki trzymaja tarcze :/ Nie mocno ale kolo obraca sie z oporem. Na drugi dzien zdjalem zaciski, wyczyscilem z wszelakich syfow, wyminilem plyn hamulcowy, odpowietrzylem uklad i..niestety to samo. Trzymaja. Moze juznie tak lekko ale jednak. I teraz pytanie czy po zdjeciu nawet starych klockow i zalozeniu ich spowrotem musza sie poprostu ulozyc, dopasowac ponownie (czyli zetrzec) czy cos sie pochrzanilo z tloczkami?? Co to moglo sie stac ze zaciski trzymaja tracze (po przejechaniu moze z 300 metrow tarcza jest dosc ciepla(choc hamulcow nadmiernie nie uzywalem. Prosze o jakies sugestie Panowie.Dzieki Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soft Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 W nowym motocyklu też miałem objaw lekkiego ocierania klocków. Po przejechaniu 3.000 km jak ręką odjął.Moje zdanie jest takie że muszą się ułożyć. Zauważ że w samochodach - po wmianie klocków sytuacja jest identyczna - objawia się ciepłymi kołami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruthi7 Opublikowano 1 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Dokladnie. Tylko mnie martwi to ze to sa stare klocki, ktore juz siedzialy na tych samych tarczach. Co o tym sadzisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 1 Lipca 2007 Administrator Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Neleży rozebrać zacisk, wyjąć tłoczki, wszystko oczyścić.Oddaj to do warsztatu, nie jest to driogie - u mnie 40 zł.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wieniek Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Nie ma prawa nic blokować !!! Wymieniałem setki klocków i nie miałem takich objawów, tylko Pamiętaj, iż tłoczki po dokładnym oczyszczeniu, należy złożyć na specjalną pastę montażową (kupisz w każdym sklepie motoryzacyjnym). Uszczelniacze tłoczków, należy zakładać w takim samym położeniu jak były wcześniej, nie zawsze są one symetryczne (mogą mieć lekki stożek) . Co do nowych klocków, mogą lekko się blokować, ale tylko od nadmiaru farby, jaką są pomalowane blachy, można lekko podskrobać nożykiemPeodzenia ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Ja miałem tak w Suzuki Bandit... Tyle, że tam było coś dziwnego.. Zawiozłem do warsztatu i się trzy dni głowili, całość rozebrali, łącznie z pompką i było później to samo.. Ja też wszystko rozebrałem, przeczyściłem drobne ryski na tłoczkach papierem ściernym(nie było innego wyjścia) i było o wiele lepiej. W dzień później musiałem jechać w trase 250km i starałem się nie używać przedniego hamulca, żeby się nie przegrzał bo po hamowaniu klocki trzymały.. Ale podczas jazdy o tym zapomniałem i wszystko wróciło do normy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Ty miales prawdopodobnie przypchany otworek wyrownujacy cisnienie w pompie hamulcowej. Jego zapchanie powoduje pozostanie cisnienia w pompie po hamowaniu. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Ty miales prawdopodobnie przypchany otworek wyrownujacy cisnienie w pompie hamulcowej. Jego zapchanie powoduje pozostanie cisnienia w pompie po hamowaniu. Adam M. Pompa była rozebrana i wyczyszczona wiec raczej nie to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 A co innego moze byc.Jest czyszczenie i czyszczenie, otworek rownowazacy cisnienie jest tak maly ze pewnie go po prostu nie zauwazyli.Czy ty wiedziales ze cos takiego w pompie istnieje i gdzie jest umiejscowione zanim o tym napisalem ??? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 (edytowane) A co innego moze byc.Jest czyszczenie i czyszczenie, otworek rownowazacy cisnienie jest tak maly ze pewnie go po prostu nie zauwazyli.Czy ty wiedziales ze cos takiego w pompie istnieje i gdzie jest umiejscowione zanim o tym napisalem ??? Adam M. Zauważyli bo jak się wnerwiłem, bo tak długo robili to w końcu siedziałem przy "mechaniku" i patrzyłem jak to debil składa.. dobrze, że tam byłem bo jeszcze by żle poskładał kołek.. A później sam to rozebrałem i całość kompresorem przedmuchałem.....Od tamtej pory wiele się zmieniło i teraz sam zajmuję się mechanikom w wolnym czasie.. Edytowane 2 Lipca 2007 przez Stifler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.