shaman9 Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Witam!Mam nastepujacy problem: Po wymianie calego zestawu napedowego i ustawienieu napiecia lancucha po obruceniu kola o pol obrotu napiecie lancucha ulega zmianie. Lancuch staje sie luzniejszy a po nastepnym obrocie powraca do pierwotnego napiecia. Wyglada mi na to ze podczas obracania sie kola zmienia sie odleglosc pomedzy zebatkami. Tak jakby felga byla krzywa. Czy ktos spotkal sie kiedys z takim czyms? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekpimek Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 (edytowane) Witam. Ja miałem taki problem ale gdy łańcuch był wyciąnięty w jednym miejscu. Felga nawet jakby była krzywa to nie ma aż takiego wpływu na naciąg. (postaw na centralna stópke i zakręć to będziesz widział czy jest krzywa). Ja w pierwszej klejności zmierzyłbym zębatke czy jest idealnie okrągła, bo jeśli dzieje się tak dokładnie co 1/2 obrotu koła to raczej nie jest łańcuch, lub jest przesunięty środek zebatki tylnej. Zdejmij łańcuch i kręć kołem powinno być to widoczne na zębatce. Pozdro Edytowane 2 Lipca 2007 przez przemekpimek Cytuj zero smutków, zero złości wyj**ane po całości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Witam!Mam nastepujacy problem: Po wymianie calego zestawu napedowego i ustawienieu napiecia lancucha po obruceniu kola o pol obrotu napiecie lancucha ulega zmianie. Lancuch staje sie luzniejszy a po nastepnym obrocie powraca do pierwotnego napiecia. Wyglada mi na to ze podczas obracania sie kola zmienia sie odleglosc pomedzy zebatkami. Tak jakby felga byla krzywa. Czy ktos spotkal sie kiedys z takim czyms? Powiedz jeszcze jakiej firmy masz łańcuch i zębatki?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Moj post wycielo.Jak go nie czytales to sprawdz osiowosc tylnej zebatki wzgledem kola. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Podczas ostatniej wymiany stwierdziłem , że otwór centrujący w tylnym kole łańcuchowym jest zbyt duży . Trzeba więc ,,ręcznie'' wycentrować i dokręcic . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shaman9 Opublikowano 3 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Łamcuch DID, zebatki PBR. Jutro rano sprawdze osiowosc zebatki bo chyba juz tylko to mi pozostalo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.