Skocz do zawartości

Tm 125 RACING


Rekomendowane odpowiedzi

Siema!

 

właśnie czy ktoś z was dosiadał tą sete? poradzi sobie z 65kilogramowym średnio wyjeżdżonym jeźdżcą?

 

Mam w planach kupno jakiegoś sprzęta do 4tyś i wypróbować sił w amatorskich zawodach ,doradzicie coś?

 

Po obejzeniu kilku filmików z udziałem TM'a zainteresował mnie starsznie.

 

http://moto.allegro.pl/item207733893__tm_e...125_1994r_.html

 

http://moto.allegro.pl/item208173470_tm_racing.html

 

pozdro!

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem kiedys TM 400 en, moto bardzo fajne przemyslane i zrobione z dbaloscia o szczegoły, wyposazone w bardzo dobre dodatki (zreszta jak wiekszosc europejskich motocykli) nie wiem jak z dostepnoscia czesci do roczników ktore podales w linku ale do nowszych wszytkie czesci dostepne u Jurka Mielocha www.mieloch.pl . Decyzja nalezy do ciebie ale osobiscie odpuscil bym sobie ten sprzet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej zadać sobie pytanie, jak 65 kilogramowy jeździec poradzi sobie, z TM'em, jeśli wcześniej użytkował sendę :D

Na wstępie muszę zaznaczyć, że TM ma osprzęt bardzo wysokiej klasy, co wskazuje na to, że był kiedyś naprawdę drogi i stworzony dla profesjonalistów. Muszę Ci powiedzieć, że części będzie dostać trochę trudniej niż do motocykli bardziej popularnych marek.

Z tych, które podałeś, jedynie ten pierwszy jest godny zainteresowania. Nie ma wałka na roczniku i wydaje się być zadbany.

 

Drugi za to, to istna tragedia.

Wałek na roczniku minimum 8 lat :)

Cena potwornie wysoka, widać, że malowany.

Zdecydowanie odradzam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej latałem skuterem po tunie teraz mam sende i od czasu do czasu latam kumpla Honda 250cc 4T jakies 27KM :) i to nie mowa o jezdzie 5m do przodu zawróć wyłacz i oddaj motor kumplowi nie,nie poprostu cala pizdaaa przez las czy inne ścieżki błotniste.Bo tak na poważnie to szukam czegoś do 4tyś z mozliwościa rejestracji a te TM'ki na takie wyglądają.Co innego YZ 125 wyczyn za duzo chlonie kasy i bez rejestracji.A znowu 4T słabizna.Motorki pokroju DT KMX by mnie wysmieli na jakiś zawodach ,chociaz tez pewnie daja rade :D jest jeszcze opcja ćwiara ale w tej cenie i z homologacja nie ostane chocbym sie starał.....

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze że nie wiesz o czym mówisz za bardzo, YZ dużo kasy? Przy utrzymaniu TM licz CO NAJMNIEJ tyle kasy co na YZ, tylko pomnóż sobie okres czekania na części kilkukrotnie. Jak chcesz to się pakuj w TM ale popytaj zawodników to Cię wyśmieją, sprzęty może i nienajgorszej klasy ale jak trzeba coś do niego dostać nietypowego, a w crossie to się czasami zdarza to możesz czekać 2-3 miesiące na częsci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dobrze pojdzie bedzie 3 sponsorów ,więc nie martwie sie Yz nie ma mozliwosci rejestracji! w tym problem ,tak to bym napewno ją brał! i wiem w co sie ładuje niby do Derbi tez nie ma cześci a jak ktos umie szukać i kombinować ,ma znajomości to nie ma problemu :banghead: z częściami .Zadałem pytanie czy warto kupywać bo ma możliwość rejestracji,jesli nie czekam na wasze typy bo nie jeździłem takimi sprzętami .Pozderko!

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak, kumpel kupił TM 250 crossówke rocznik powyzej 2000.

Czeka chyba 3 miesiąc na części (wałek rozrządu i coś tam jeszcze)

Kup coś znanego i popularnego, a najlepiej to dołóż te 3-4tyś i kup coś porządnego i tak tą kase wyłożysz na utrzymanie i tak a że jeszcze sponsorzy to spróbuj zwiększyć budżet na zakup a później to Ci się zwróci .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tej samej klasy jest HM CRE 125 , Huska wr 125 i drozszy exc. HM jest bardzo trudno osiagalny, no ale z czesciami wogule nie ma problemu bo to honda cr 125. Huska tez jest zajebista, ale za 4 tys to musisz ostro szukac. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy takim budżecie nie ma co się pakować w hard enduro.

Koszty eksploatacji Cię wykończą.

Nie porównuj poszukiwania części do sendy do poszukiwania części do TM'a.

Senda jest bardzo popularna i z częściami nie ma żadnego problemu.

 

Lepiej zastanów się nad jakimiś bardziej "lajtowymi" motocyklami.

Za 4000,- zł możesz stać się posiadaczem -

Husqvarny WRE, Kawasaki KDX czy Aprilii RX.

A jestem pewny że te motocykle będą wystarczające.

W zawodach Cross-County bez problemu możesz próbować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

" Honda 250cc 4T jakies 27KM "

 

 

mnie się wydaje, ze ta Honda ma więcej niż 27 KM :buttrock:

 

-Po czym, wnioskujesz że ma więcej, skoro kolega nie podał modelu?

Według mnie, chodzi o XLR 250 bądź XL250, które właśnie mają moc w tych granicach

EnduroMax

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...