kelner Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Panowie, pozwólcie że wrócę do tematu opon. Kto ostatnio kupował i jakie opony do vz 800? Szukam od tygodnia, dzwonie po całym kraju i dupa. Nigdzie nie mają fabrycznych Dunlop 404. Nawet zamówić nie można bo termin oczekiwania nie znany. Gdzieś mi powiedzieli, że może na wrzesień się uda ściągnąć. Przecież to są jaja jakieś. Zdecydowałem się na te fabryczne Dunlopy bo dużo się naczytałem na temat tego, że bardzo dobre. No ale jak tak dalej pójdzie to będę zmuszony cokolwiek założyć, co mi pozwoli jeszcze w tym sezonie pośmigać. Może ktoś polecić jakieś gumy, które są dostępne od ręki? A jeszcze jedno - czy to nie przesada, że fabryczne opony w vz800 mają indeks prędkości H (210km/h)?Gdzieś mi się udało przednią S-kę znaleźć (180km/h), może to by wystarczyło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptaku Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 A ja byłem dzisiaj na hamowni - promocja w Ratka Motocykle i hamownia za free :clap: - i Maruda się spisała :buttrock: 52,7 KM i 65,7Nm :biggrin: Tu wykresy i wyniki a jeśli chodzi o opony DUNLOP D404 to są od ręki właśnie w Ratce - przód w cenie 445 PLN a tył w cenie 535 PLN - wiem bo dziś je oglądałem i pytałem o ceny. pozdrawiam Cytuj VZ800 => ZR-7http://www.forum.zr-7.plhttp://www.bikepics.com/members/ptok/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Sczerze ci powiem że was podziwiam może to dlatego że maruda to muj pierwszy moto i wydaje mi się że ciężko by mi było na nim przejechać tyle km a twoj jest poprostu wygodniejszy no zresztą jeżdziłęś marudą to masz poruwnanie ja jeździłem wcześniej wsk 175 i cz 350 i mam nadzieje że ta moc nadal będzie rosła myślę o VTX 1300 albo 1800 tam jest jednak kupe żelastwa masz może jakąś opinie na temat tego sprzętu? pzdr. Kolega ostatnio przesiadł się z Hondy Shadow 750 na VTXa 1300,chwali sobie ,dobrze mu się jeździ.Duże i ciężkie moto nie oznacza że się gorzej jeździ,ja myślę że nawet lepiej.Mój z załogą i bagażem waży 550kg. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro24 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 (edytowane) "Jeżeli chodzi o skucie łańcucha to nie jest to wielki problem jeśli ma się zakuwarkę i już się to robiło jeżeli tego nie robiłeś a z tekstu wynika że nie to daj komuś to zrobić kto to wykonuje koszt jest niewielki bo zapłaciłem 30zł jeżeli chciał byś to zrobić sam to musisz uważać żeby nie sprasować za mocno bo oringi w zakuwce zużyją się szybciej niż w łańcuchu(...)" Dzięki za odpowiedź. Jeżeli będę wymieniał łańcuch to zrobię to zapewne u fachowców. Moje pytanie szło w kierunku ewentualnej potrzeby w trasie. Nie wiem czy potrzebnie się nad tym zastanawiam, bo przy okazji tematu "O Łańcuchu" nikt nie wspomniał ani słowem o zerwaniu tego ustrojstwa - zatem wydaje się to mało prawdopodobne, ale zapytać warto. Wspomniałeś Robertso o wymianach zębatek. Panowie - z przodu zębatka 15 czy 16 zębów? Proszę o za i przeciw :bigrazz: Pozdrawiam Edytowane 8 Sierpnia 2009 przez daro24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smoq73 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Panowie, pozwólcie że wrócę do tematu opon. Kto ostatnio kupował i jakie opony do vz 800? Szukam od tygodnia, dzwonie po całym kraju i dupa. Nigdzie nie mają fabrycznych Dunlop 404. Nawet zamówić nie można bo termin oczekiwania nie znany. Gdzieś mi powiedzieli, że może na wrzesień się uda ściągnąć. Przecież to są jaja jakieś. Zdecydowałem się na te fabryczne Dunlopy bo dużo się naczytałem na temat tego, że bardzo dobre. No ale jak tak dalej pójdzie to będę zmuszony cokolwiek założyć, co mi pozwoli jeszcze w tym sezonie pośmigać. Może ktoś polecić jakieś gumy, które są dostępne od ręki? A jeszcze jedno - czy to nie przesada, że fabryczne opony w vz800 mają indeks prędkości H (210km/h)?Gdzieś mi się udało przednią S-kę znaleźć (180km/h), może to by wystarczyło? Szybko i tanio Ja tam sie zaopatruje w opony, czekasz 2-3 dni robocze Twoje oponki d404 wychodzą tam 212 jurków czyli ok 850 zł komplet, przesyłka 20 jurków w jednej przesylce dasz rade 3 oponki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Ja w swoim byłym VZ 800 założyłem zębatkę 16 zębową przy wymianie napedu.Moto miało 35tyś.km.Polecam taki zabieg.Mocy starcza . Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szary_wilczur Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 (edytowane) wiedze ze z komfortem ma problem wiekszosc uzytkownikow Marudera, a juz myslalem ze mam jakas szlachetna dupe ;). Kazdy uzytkownik Marudera bedzie Marudzil :bigrazz: Jak go kupilem to tylne armotyzatory byly ustawione na medium i musialem szybko je dac na soft bo nawet po bulki do sklepu nie dalo sie jechac tak twardo bylo. mnie w tym siedzeniu w marudzie najbardziej wkurza fakt iż jest z gumy, na trasie na krym probowałem różnych pomysłów, zwykłych poduszek, takich malych pompowanych materacopodomnych(jechało sie jak na piłce do siatkówki) takich do samochodów z twardymi guziołami i gąpiszczem, w sumie wiekszosc poprastu zgubilem wiatr porwał z pod tyłka, a nie warte były by zawracać. Idealny sposób to popstru zmieniać pośladki, 10 min na prawym 10 min na lewym, i przód tył, :banghead: no i dobrze miec dobre spodenki takie co mają kolaże, polecam, wciagnac pod skóre, tam jest takie milusie gąpiszcze w kroku co w droższych wersjach działa też higieniczno/bakteriobujczo :notworthy: Ja teraz myśle o obszyci skórką, i daniu jakiegos sztyńksu mieciusieńkiego, na logike najlepszy był by kawał materaca przeciw odlezynowego, ale nie wiem jeszcze. Ta guma to porażka skóra w ogóle nie oddych jak jedziesz w 35 stopniowym upale to pomimo iż w krótkich gaciach gnałem to dupsko odpazone i potowe bagno... Edytowane 8 Sierpnia 2009 przez szary_wilczur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rymek Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Witam, wlasnie wrocilem z Wloch. Trasa taka: http://maps.google.pl/maps?f=d&source=s_d&...94,4.130859&z=8 + okolo 1200 km w okolicy Rzymu. Maruda spisala sie swietnie, zezarl z pol litra oleju. Predkosci przelotowe tam - 110 stale, spowrotem okolo 130. Jechalo sie super, autostrady od slowacji do wloch rowniutkie. We wloszech wszyscy zjezdzaja motocyklistom wiec autostradami sie jechac nie oplaca. Widoki niepowtarzalne. Do Rzymu jechalismy na 3 dni - bratyslawa (370), wenecja (~750), Rzym (~750). Tylek nie bolal bo czeste postoje. Da sie :) Spalanie ok. ~5.5/100, obladowany bagazami (sakwy + 2 plecaki + costam jeszcze :) ) Ogolnie polecam wlochy. Mimo ze benzyna droga to jezdzi sie wspaniale. Jak przebiore fotki to postaram sie cos zapodac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 (edytowane) Kolega ostatnio przesiadł się z Hondy Shadow 750 na VTXa 1300,chwali sobie ,dobrze mu się jeździ.Duże i ciężkie moto nie oznacza że się gorzej jeździ,ja myślę że nawet lepiej.Mój z załogą i bagażem waży 550kg. ostatnio smigalem xvs1100 i jezdzilo mi sie naprawde dobrze. Przejechalem kilkadziesiat km i nie chcialo mi sie z niego zsiadac. Drag jest duzo wiekszy i wygodnejszy, nie jest wcale szybszy z racji tego ze ma wieksza mase niz Maruder ale jazda na nim byla przyjemnoscia a nie walka o przetrwanie. Manewry jak zawracanie tez robilo sie o niebo lepiej, Maruder ma tendencje do walenia sie przy skrecaniu co podobno ma zwiazek pod jakim katem ma przednie lagi. No ale po browarka do sklepu nadaje sie idealnie, nic wtedy nie Marudzi :) Edytowane 9 Sierpnia 2009 przez Sylwester Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olek1 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Panowie wymienialem olej w kwietniu tego roku i weszlo ok 2 litrow. Dzis dzwonilem do Namyslowa po filtry i olej i pogadalem ze sprzedawca i SZOK powiedzial ze do marudy wchodzi 3,1 litra i ze prawy dekiel jest wadliwie odlany i okienko jest za nisko i ze suzukim przyznalo sie do tego bledu a problem pojawia sie w granicach 50 tys przebiegu przez zataeta panewke. Co wy na takie rewelacje? Ja przejehalem 6200 i musze wymienic olej bo mam na przyszly tydzien trase (2500km) na Litwe i okolice nie nie wiem co robic. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thor 1 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Niezłe panewki robi suzuki skoro wytrzymują 50 tys na niskim stanie oleju ha ha ha. A tak na poważnie to wchodzi tego oleju tam mało i trzeba często zerkać w okienko, jak wlejesz tam ponad 3 litry to wywali ci go odmą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptaku Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Do marudy ma wejść 2,1 l jeśli wymieniasz z filtrem, jak bez filtra to o ile dobrze pamiętam 1,8 l. Tyle trzeba lać (nadmiar wywala do filtra poiwetrza), ale trzeba trzymać w okienku górny poziom oleju i często sprawdzać. pozdrawiam Cytuj VZ800 => ZR-7http://www.forum.zr-7.plhttp://www.bikepics.com/members/ptok/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Halls Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Firma Hartmann w Polsce robi wydechy do różnych moto z wyjmowanymi wkładami wyciszającymi. Witam, Zdecydowałem się zakupić tłumiki od Hartmanna. Czy masz jakieś doświadczenie z Jego tłumikam? Masz jakieś rady, uwagi, sugestie przed złożeniem zamówienia? Z góry dziękuję i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Nie mam żadnego doświadczenia z tymi rurami.Marudą jeździłem na ztuningowanych oryginałach,a yamahą na Cobrze. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olek1 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Do marudy ma wejść 2,1 l jeśli wymieniasz z filtrem, jak bez filtra to o ile dobrze pamiętam 1,8 l. Tyle trzeba lać (nadmiar wywala do filtra poiwetrza), ale trzeba trzymać w okienku górny poziom oleju i często sprawdzać. pozdrawiam THX Ptaku tak zrobie pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.