Skocz do zawartości

Suzuki MARAUDER VZ800


Peny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No i w koncu po dwu letniej przerwie zakupilem 2oo. Wybor padl na Suzuki Marauder 800 z 99 roku. Wczesniej smigalem samymi sportami i endurakami ale dojrzalem do zmiany moto, docelowo bedzie VTX 1800 ale to pozniej. Na maruderze jezdzi sie naprawde dobrze, mimo moich 191cm wzrostu jest ok. Wydechy Scorpion sa mega zajefajne i nie wyobrazam sobie jazdy na orginalnych. Czeka mnie tylko kilka rzeczy do zrobienia jak olej, filtry i swiece ale jak na razie leje i leje :(

 

Pozdrawiam wszystkich wlascicieli Marauderow :buttrock:

gratuluje jedynego slusznego zakupy;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i w koncu po dwu letniej przerwie zakupilem 2oo. Wybor padl na Suzuki Marauder 800 z 99 roku. Wczesniej smigalem samymi sportami i endurakami ale dojrzalem do zmiany moto, docelowo bedzie VTX 1800 ale to pozniej. Na maruderze jezdzi sie naprawde dobrze, mimo moich 191cm wzrostu jest ok. Wydechy Scorpion sa mega zajefajne i nie wyobrazam sobie jazdy na orginalnych. Czeka mnie tylko kilka rzeczy do zrobienia jak olej, filtry i swiece ale jak na razie leje i leje :(

 

Pozdrawiam wszystkich wlascicieli Marauderow :buttrock:

 

Witaj w RODZINIE!

 

Napisz coś więcej o tych wydechach. Czy są puste? Wrzuć proszę jakieś fotki.

Pozdrawiam

 

Przeszukałem stronę: http://www.scorpion-exhausts.com/Bikes/search2.php?mid=8

ale tam nie ma tłumików dla Suzi typu cruiser. Czy Ty masz jakąś przeróbkę?

Edytowane przez Halls
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To troszke wiecej niz ma Pani Sylwestrowa, ale ..... zawsze Maruder, pozostajesz w rodzinie :clap: :buttrock:

 

Pani Sylwestrowa juz sprzedala 125, wiec smigamy razem :)

 

Witaj w RODZINIE!

 

Napisz coś więcej o tych wydechach. Czy są puste? Wrzuć proszę jakieś fotki.

Pozdrawiam

 

Przeszukałem stronę: http://www.scorpion-exhausts.com/Bikes/search2.php?mid=8

ale tam nie ma tłumików dla Suzi typu cruiser. Czy Ty masz jakąś przeróbkę?

 

koles mi mowil ze to wydechy Scorpion :banghead:, sprawdzilem i to Higway Hawk. Oto link:

http://www.motorbikepartsdirect.co.uk/prod...oad-legal/2277/

 

naprawde je polecam, jest rewelacja. Jak ktos chce to moge zrobic filmik i wrzucic jak ladnie spiewaja :)

 

 

A OTO FOTKI MARUDY :buttrock:

 

http://www.bikepics.com/pictures/1720133/

 

http://www.bikepics.com/pictures/1720132/

Edytowane przez Sylwester
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pani Sylwestrowa juz sprzedala 125, wiec smigamy razem :)

koles mi mowil ze to wydechy Scorpion :banghead:, sprawdzilem i to Higway Hawk. Oto link:

http://www.motorbikepartsdirect.co.uk/prod...oad-legal/2277/

 

naprawde je polecam, jest rewelacja. Jak ktos chce to moge zrobic filmik i wrzucic jak ladnie spiewaja :)

A OTO FOTKI MARUDY :buttrock:

 

http://www.bikepics.com/pictures/1720133/

 

http://www.bikepics.com/pictures/1720132/

ładny kolorek ;) aż ciśnie sie na usta "jedyny słuszny" ale nie jestem marudkowym rasista:) widze kierownica też taka w trapezie, u mnie pogieta w eske:) wygodniejsza jak dla mnie. Ale to kosmetyka buzi i jezyka;)

 

witam, jako że mam chwilke czasu, opisze wam fajny i tani sposób jak zrobic komunikator mniedzy dwoma motocyklami. po pierwsze co potrzebujemy : a wiec "1 krotkofalowki pmr, moga byc spartanskie byle mialy w komplecie zestaw sluchawkowy z guzikiem pmr, 2 jakis wylacznik, dobre sa takie zwykle od lampki biorkowej, bo sa duze i latwo je wlaczac, orginalny wlacznik wlacza sie tak jakby sie cewnikowalo mrówke, 3 1.5 metra kabla 2żyłowego ekranowanego, kazda żyla ekranowana(moze byc 3zylowy) 4 20cm(zalezy gdzie chcesz miec krotkofalowke czy przy owiewce czy w sakwie) kabelka z koncówka meska jack 3.5 odcieta najlepiej od jakichs sluchawek. 5 dwie damskie wtyczki na jack 3.5, 5 opornik 3300omów, i lutownice.

rozbieramy wylacznik z jedej strony styków laczymy ze soba, mase z masa miedzy kablami od tej odcietej wtyczki a tym kablem 1.5m(za mase bierzemy ekran), mic z jedna zyla i przykrecami tymi srobkami wylacznika, kabel sluchawek ma leciec jakby z pominieciem wylacznika i przechodzic w druga zyle kabla 1.5m. z drugiej wolnej strony wylacznika przykrecamy opornik 3300omów, tak by po wlaczeniu zwierał mase z kablami mikrofonu, i ma robic zwarcie, tak to cholerstwo działa wlasnie! :rolleyes: calosc lutujemy i zamykamy. montujemy krotkofalowke wedlug uznania, ja mam przy owiewce, wylacznik wyprowadzamy do lewej manetki i mocujemy tak by byl pod kciukiem, a ten 1.5m kabla ciagniemy pod bakiem i robimy wyprowadzenie na wyjscie jack 3.5 gdzies przy siedzeniu. Teraz wystarczy zwykle najtansze sluchawki do skype, ktore wpinamy przy baku, (czasem kaski maja taka przestrzec i mozna pod kask zalozyc, a jak nie to mozna pchelki poprowadzic na jednym kablu a na drugim np taki sam mic do skype, lub rozbebeszyc sluchawko/mic i wszyc w kask zamkniety,). Mówimy po nacisnieciu guzika przy manetce, jakby ktos byl bardziej zainteresowany to niech da znac wysle mu na mail foty, jak to wyglada i o co w tym chodzi. Nie dawno robilem taki zestaw z racji wyjazdu na ukraine kumplowi. calosc wyszla ok 110 zl na jeden motocykl, a to wszystko przez to ze kupilem droższe krotkofalowki ktore kosztowaly 170zl... :banghead: ja swoje dostalem za 130... Slychac fajnie:) warto zalutowac styki i dać stalowe koncówki jack 3.5. oczywiscie powyzej 90/h jest troche trudniej wszystko zrozumiec, zalezy oczywiscie od kasku, ja mam bez szczeki, taki za 70 zl, wiec moze dlatego. do tego mozna podlaczyc ile sie chce tych krotkofalowek, a nawet jak staniesz na popas i idziesz w miasto to mozesz zabrac ja i miec kontakt z baza, bo to niby ma 10km zasiegu na otwartym terenie, ja bym raczej myslal o 2-3km w miescie. :) pozdrawiam

Edytowane przez szary_wilczur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj wymienilem w swoim olej, ktory po zlaniu wygladal jak smola :banghead: . I zabralem sie za polerke wszelkiej masci aluminiowych elementow, efekty sa zajebiste :bigrazz: . Zamieszcze fotki jak skoncze

 

Czy wymienial ktos plyn w chlodnicy?. Patrzac na to jak wygladal olej to musze wymienc plyn chlodniczy. Tylko pytanko czy trzeba go pozniej odpowietrzyc? czy tylko spuscic i zalac nowym?

Edytowane przez Sylwester
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..... sprawdzilem i to Higway Hawk. Oto link:

http://www.motorbikepartsdirect.co.uk/prod...oad-legal/2277/

naprawde je polecam, jest rewelacja. Jak ktos chce to moge zrobic filmik i wrzucic jak ladnie spiewaja :)

Panowie ja mam tlumiki cobry(taki moto kupilem) i jestem bardzo zadowolony z dzwieku i wygladu.

a tu link do fotki w sklepie w usa

http://www.cobrausa.com/exhaust_detail.php...&product_id=533

pozdro

..niezłe macie te wydechy TYLKO ta cena..... :banghead:

Zróbcie prosze fimy, chętnie posłucham jak gadają...

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ściagasz wąż ten na dole chlodnicy i spuszczasz go radośnie do wiadra, później wylewasz go do piaskownicy, i patrzysz radośnie z okna jak hordy gołebi wyżerają z niej piasek... :icon_twisted: w sumie to ciekawe czemu one tak żrą ten piasek z tym plynem, polałem troche na plyte pliśniową, i zeżarły ją w przeciagu trzech dni... :rolleyes: hmmm.... no mniejsza, a odpowietrzać nie musisz, tylko ostrożnie wlewaj bo łatwo przelać:) plyn chlodniczy pomimo mniemania niektorych powinno sie czasem zmieniać, tak jak hamulcowy, ale nikt nie zmienia i tez jest dobrze, wiec zdania sa podzielone czy to naprawde ma sens, ja tam znacznej różnicy nie widzialem, w sumie to żadnej. no moze troche ubaw z tymi glolebiami, ale to dość tania rozrywka. Ja przegladam klocki i szczeki, bo tego z koleji lepiej nie zapuścić, z uwagi na cene tarczy i zjebaną tylnia felge po przerżnieciu sie przez okłądziny.

 

p.s. a olej zawsze wyglada jak smoła, tylko na początku jest ciut jasniejsza;)

Edytowane przez szary_wilczur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ściagasz wąż ten na dole chlodnicy i spuszczasz go radośnie do wiadra[...] odpowietrzać nie musisz, tylko ostrożnie wlewaj bo łatwo przelać:) plyn chlodniczy pomimo mniemania niektorych powinno sie czasem zmieniać, tak jak hamulcowy, ale nikt nie zmienia i tez jest dobrze, wiec zdania sa podzielone czy to naprawde ma sens, ja tam znacznej różnicy nie widzialem, w sumie to żadnej[...]

 

p.s. a olej zawsze wyglada jak smoła, tylko na początku jest ciut jasniejsza;)

 

 

Dokładnie tak to wygląda, ja tez nie widziałem żadnej różnicy, ale za to miałem spokojne sumienie.

A co do oleju... nie zawsze jest jak smoła - jak zobaczyłem olej w TDM900 kumpla to mógłby go sprzedać jako nowy nieśmigany :icon_eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak to wygląda, ja tez nie widziałem żadnej różnicy, ale za to miałem spokojne sumienie.

A co do oleju... nie zawsze jest jak smoła - jak zobaczyłem olej w TDM900 kumpla to mógłby go sprzedać jako nowy nieśmigany :icon_eek:

 

no nie wiem, w radio M. mówili , jak czyści i smaruje to sie brudzi :icon_rolleyes: może jakiś leniwy kupił ten olej, i nie pracuje jak należy, tylko wygrzeda sie gdzies w zaciszu kartera? może on wlał olej metroseksualny?? :eek: ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ściagasz wąż ten na dole chlodnicy i spuszczasz go radośnie do wiadra, później wylewasz go do piaskownicy, i patrzysz radośnie z okna jak hordy gołebi wyżerają z niej piasek... :icon_twisted: w sumie to ciekawe czemu one tak żrą ten piasek z tym plynem, polałem troche na plyte pliśniową, i zeżarły ją w przeciagu trzech dni... :rolleyes: hmmm.... no mniejsza, a odpowietrzać nie musisz, tylko ostrożnie wlewaj bo łatwo przelać:) plyn chlodniczy pomimo mniemania niektorych powinno sie czasem zmieniać, tak jak hamulcowy, ale nikt nie zmienia i tez jest dobrze, wiec zdania sa podzielone czy to naprawde ma sens, ja tam znacznej różnicy nie widzialem, w sumie to żadnej. no moze troche ubaw z tymi glolebiami, ale to dość tania rozrywka. Ja przegladam klocki i szczeki, bo tego z koleji lepiej nie zapuścić, z uwagi na cene tarczy i zjebaną tylnia felge po przerżnieciu sie przez okłądziny.

 

p.s. a olej zawsze wyglada jak smoła, tylko na początku jest ciut jasniejsza;)

 

 

dzieki za info, no w sumie to wole to wymienic dla czystego sumienia, zauwazylem ze jest tam zbiorniczek wyrownawczy i u mnie jest on pusty. Czy wlewajac nowy plyn mam lac pod korek czy dokladnie ilosc jaka powinna wejsc, to chyba okolo 1700ml. A druga sprawa to czy troche oleju w filtrze powietrza to naturalne?. Pierwszy raz sie z tym spotkalem i nie wiem czy mam sie zaczac martwic czy nie :icon_rolleyes:

 

..niezłe macie te wydechy TYLKO ta cena..... :banghead:

Zróbcie prosze fimy, chętnie posłucham jak gadają...

Pzdr

 

zrobie tylko z tym czasem ciezko, i kobieta troche marudzi ze kazdy wolny czas spedzam przy moto :bigrazz:

Edytowane przez Sylwester
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za info, no w sumie to wole to wymienic dla czystego sumienia, zauwazylem ze jest tam zbiorniczek wyrownawczy i u mnie jest on pusty. Czy wlewajac nowy plyn mam lac pod korek czy dokladnie ilosc jaka powinna wejsc, to chyba okolo 1700ml. A druga sprawa to czy troche oleju w filtrze powietrza to naturalne?. Pierwszy raz sie z tym spotkalem i nie wiem czy mam sie zaczac martwic czy nie :icon_rolleyes:

zrobie tylko z tym czasem ciezko, i kobieta troche marudzi ze kazdy wolny czas spedzam przy moto :bigrazz:

 

Płyn lejesz aż pod korek, potem najlepiej uruchomić moto żeby ruszył obieg płynu - potem uzupełnić pod korek. Olej w filtrze powietrza oznacza zwykle zbyt wysoki stan oleju, ale jeśli są to śladowe ilości to chyba nie ma się czym przejmować. W obudowie filtra powietrza jest taki gumowy wężyk którym można ten olej spuścić.

 

no nie wiem, w radio M. mówili , jak czyści i smaruje to sie brudzi icon_rolleyes.gif może jakiś leniwy kupił ten olej, i nie pracuje jak należy, tylko wygrzeda sie gdzies w zaciszu kartera? może on wlał olej metroseksualny?? eek.gif mrugacz.gif

 

rozwaliłeś mnie tym totalnie ;)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wilku wspomniałes o hamulcach a ja mam na ten temat pytanie od jakiegoś czasu podczas hamowania słychac dziwny odgłos jakby takie brzęczenie nie dawno wymieniałem klocki płyny i wszystko było ok aż tu nagle brzęczy, spotkaliście sie z czymś takim jak tak to doradźcie co to może byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...