arbiter Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 @seb666Witam. Sprawdź to:http://allegro.pl/czesci-suzuki-vz-800-marauder-lagi-siedzenie-inne-i2559591411.htmlNa jednym ze zdjęć jest część której szukasz. Aukcja dotyczy siedzenia ale facet ma dużo części do marudki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fencek Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Witam!Od dłuższego czasu szukam odpowiedniej dla siebie marudki, wiadomo ma być zadbana, sprawna technicznie, bez żadnych min, taniutka i frytki z colą do tego :D. Taki stan rzeczy byłby najlepiej widziany ale jak to jest to każdy z Was wie. Od tygodnia mam na oku pewną sztuką, ale… Została sprowadzona z zagranicy i rzekomo zanim trafiła do Polski, najpierw stała przez około rok, półtora nie będąc praktycznie używana. Jakieś tam odpalanie od czasu do czasu ponoć. Byłem ją obejrzeć i wizualnie jest całkiem ładna. Gdzie nie gdzie trochę rdzy, ale to chyba sprawa kosmetyki i nie ma co się tak bardzo tego czepiać. Stan techniczny pozostawia pewne znaki zapytania. Mianowicie podczas jazdy przy odkręcaniu manetki motocykl się „poddusza” w sensie nie ciągnie równo od początku do końca. Jak się trochę rozpędzi i bardziej odkręci to jest już w porządku. W moto olej jest stary jak świat – czarno w okienku. Paliwo podobno też już tam pływa co najmniej rok więc przydałoby się je wymienić. Teraz pytanie do Was – czy to jest kwestia wymiany świec, oleju i innych eksploatacyjnych rzeczy, czy raczej może to być coś poważnego i lepiej się w to nie pakować? Kupiłem świece i zamierzam się tam wybrać, wymienić i zobaczyć czy się coś zmieni podczas jazdy. Normalna to zachowanie takiego motocykla po dłuższym czasie nieużytku ? Poradźcie panowie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Takie objawy po długim staniu są całkiem normalne.Wymiana świec nic nie pomoże.Trzeba zrobić konkretny przegląd:czyszczenie i regulacja gaźników,wymiana wszystkich płynów ustrojowych i filtrów. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jabok Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Koledzy mam problem z Intruzem,który możecie rozwiązać (a przynajmniej bardzo pomóc tylko Wy). Mam prośbę mógłby ktoś zmierzyć długość tylnego amortyzatora(oryginalnego) w swoim Maruderze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fencek Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Witam, akurat posiadam taką Marudkę i mógłbym ją sprzedać bo zachorowałem na większe moto. Mieszkam w Pruszkowie, jeśli jesteś zainteresowany daj znać. Już sprzęt zakupiony także formalnie jestem posiadaczem Marudy z 98 rocznika ;). Stoi teraz u mechanika żeby zrobił co mu tam potrzeba i przydałoby się pośmigać jeszcze póki ciepło będzie.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek30 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 To nic tylko powitam nowego kolege w naszym gronie i zyczyc bezkolizyjnej jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theGent Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Witam. Mam pytanie odnośnie wału korbowego.Czy wal od Suzuki Boulevard M50 (05 06 07 08 09 ) bedzie pasowal do Maraudera 1997? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olek1 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Panowie pomocyPadl mi regulator napiecia i moto stoi 3 tydzien (przez urlop) ale teraz po powrocie musze to zrobic.Poradzi ktos gdzie go szukac i nie zbankrutowac?pilne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek30 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Na allegro widzialem w calkiem przystepnych cenach . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theGent Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 czy ma sens szlifowanie walu suzuki marauder bez utwardzania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KANTRY Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 czy ma sens szlifowanie walu suzuki marauder bez utwardzania?Jeżeli jest oryginalny i nie ma dużych bruzd to normalnie będzie cieńszy o parę mikronów i nic mu nie będzie możesz spokojnie szlifować pod nowe panewki zresztą jak dasz do szlifu to go pomierzą i jak będzie za cienki to ci powiedzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arczibald Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Aja mam problem z kontrolkami, które zapalają się po przekręceniu stacyjki, czyli temperatura i ciśnienie oleju- przestały świecić.Jedniocześnie przestała też świecić kontrolka neutral. Reszta elektryki działa bez zarzutu.Bezpieczniki OK, akumulator-skoro pali na rys- OK. Mam dojazd do domu po szutrowej drodze, są wyboje, może coś się obluzowało w konsolipod prędkościomierzem?Myślę że to jakaś pierdoła, ale problem z tym jak ją znaleźć.Ktoś ma jakieś pomysły ja to ugryźć?Będę wdięczny za wszelką pomoc.Arczibald Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KANTRY Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Aja mam problem z kontrolkami, które zapalają się po przekręceniu stacyjki, czyli temperatura i ciśnienie oleju- przestały świecić.Jedniocześnie przestała też świecić kontrolka neutral. Reszta elektryki działa bez zarzutu.Bezpieczniki OK, akumulator-skoro pali na rys- OK. Mam dojazd do domu po szutrowej drodze, są wyboje, może coś się obluzowało w konsolipod prędkościomierzem?Myślę że to jakaś pierdoła, ale problem z tym jak ją znaleźć.Ktoś ma jakieś pomysły ja to ugryźć?Będę wdięczny za wszelką pomoc.ArczibaldPo pierwsze pobiegaj po przewodach , oczyść i poodkręcaj masy najprawdopodobniej się poluzowała któraś na szutrach , potem zobacz same oprawki też może być tam powód nie kontaktowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek30 Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Witam czy regulowaliście kiedyś tylne zawieszenie ? chciał bym sprawić by było trochę bardziej miękkie a w serwisówce jest to opisane tak sobie niby jakaś 5 stopniowa skala ale żadnych konkretów . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 To proste pięć stopni napięcia sprężyny,pierwszy stopień najbardziej miękko a piąty najbardziej twardo.Reguluje się napięcie wstępne sprężyn tylnych amortyzatorów. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.