Talerz Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 a tu miękki tył ale wstawione szersze koło i pewnie przerabiany cały wahacz. o RAANY :D jak dla mnie rewelka :D jednak podróże z plecaczkiem uniemożliwiają mi takich modyfikacji :( ale podoba mi się strasznie ;) Cytuj OGIEŃ Z D**Y !!http://www.facebook.com/HELLFIRE.FIRESHOW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptaku Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Tak jak obiecałem wstawiam LINK do strony gościa który elegancko przerobił Marudę :buttrock: Na stronie są również zdjęcia z postępu prac przy przerabianiu, więc można podejrzeć co i jak było robione. Cytuj VZ800 => ZR-7http://www.forum.zr-7.plhttp://www.bikepics.com/members/ptok/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dar1367 Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Obejrzalem te zdjecia i lekko mi kopara opadla.Wielki szacun dla goscia za pomyslunek,robote i efekt koncowy.Trzeba miec sporo wyobrazni i odwagi. :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek_olsztyn Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Tak tak. Fajnie to wygląda.Zauważcie że te fajne przeróbki marudy są za granicy. W Polsce nikt nie zabiera się za przeróbki tak tanich motocykli. Stronkę http://www.marauder.se/ znalazłem w zeszłym roku.Wykonałem kilkadziesiąt telefonów, pisałem mnóstwo mejli. Nikt nie był w stanie przerobić motocykla.Przepraszam!! Znalazłem dwie osoby które na co dzień zajmują się tworzeniem od podstaw customów. Cena przewyższała jednak wartość motocykla. A chodziło tylko o poszerzenie tylnego koła do opony 200mm. Tak jak zrobił ten koleś ze stronki http://www.marauder.se/ czyli rozcięcie jej i dospawanie środka, nikt się nie podjął. Fajnie popatrzeć na zachodnie projekty, niestety mieszkamy w Polsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 W Polsce nikt nie zabiera się za przeróbki tak tanich motocykli. proste reguły rynku: u nas poza "stritfajterami" z rozbitych sportów nie przerabia się w zasadzie motocykli, bo to kosztuje, a wartość maszyny raczej obniża (z podejrzeniem powypadkowej przeszłości), niż podnosi. a firmy od przeróbek nastawiają się na jedną robotę miesięcznie za ciężkie pieniądze, najlepiej od fascynatów legendy hd z grubymi portfelami, bo zapotrzebowania na dużo liczbę tańszych prac z ww. powodu nie ma. inna sprawa, że sami właściciele motocykli też widzą u siebie raczej "tjunink" typu rzeźbienie z resztek w garażu, niż profesjonalną robotę, za którą trzeba zapłacić... i kółko się zamykajsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek_olsztyn Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Masz w 100% rację. Lepiej bym tego nie ujął.Przez pół roku szukałem kogoś kto na wiosnę się weźmie za moją marudę. Bez skutku.Ale po części rozumiem, sam też bym wolał jedną robotę na jakiś czas za projekt 60-100tyś zł dla jakiegoś kolesia który może tyle wywalić tyle szmalu na przeróbkę HD.Nie mniej to jednak smutne :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzoszua Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Nie pocieszacie...Czyli przy wydechu pozostaje- naklejki moze jakies tunijne przyjkelej :(kumpel ma spaware, ale zycie mi mile bez doswiadczenia za wahacz bral sie nie bede. bo w planach mialem takze szerszy tyl...czyli co musze kupic HD i wywalic drugie tyle na przerobki? :)Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gandalf Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Przeróbki ciekawe, chociaż ja podtrzymuje zdanie, że nie ma to jak klasyczny wygląd marudy :cool: A jeżeli chodzi już o dodatki, to raczej bardziej praktyczne, niż na pokaz i w związku z tym mam pytanie, czy ktoś z posiadaczy VZ800 ma zamontowane poniższe gmole: Gmole ze spacerówkami Będę wdzięczny za ich krótką i rzetelną recenzję :flesje: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Będę wdzięczny za ich krótką i rzetelną recenzję :flesje: rzetelnie i krótko odsyłam do działu co, jak kupić oraz warsztaty, sklepy - producent ma tam swój fanklubjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek_olsztyn Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 No nie jest tak źle.Po całej zimie ogarnąłem troszkę temat.Trzeba znaleźć warsztat który robi nie tylko super czopery HD ale takie bardziej garażowe, tańsze projekty.I teraz wszystko zależy od tego co chcesz uzyskać. Ja chce zwykłego czopera z dużym tylnym kołem, drag. Surowo bez dodatków. Trzeba znaleźć tanio ramę z silnikiem najlepiej bez kół żeby tanio było. Dorobić koła na zamówienie, poskładać i można osiągnąć rezultat okolicach 15-20 tys za fajnego draga. Moim zdaniem taki projekty lepiej wyglądają niż te wszystkie HD sportser. Bez urazy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptaku Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Przeróbki ciekawe, chociaż ja podtrzymuje zdanie, że nie ma to jak klasyczny wygląd marudy :cool: A jeżeli chodzi już o dodatki, to raczej bardziej praktyczne, niż na pokaz i w związku z tym mam pytanie, czy ktoś z posiadaczy VZ800 ma zamontowane poniższe gmole: Gmole ze spacerówkami Będę wdzięczny za ich krótką i rzetelną recenzję :flesje: Pozdrawiam Nie miałem doczynienia z takimi gmolami ale moje podejrzenie wzbudza górne mocowanie pod śruby trzymające chłodnicę.Nie wierzę że mocowanie na dwóch śrubach M6 zda egzamin przy przewrotce i boję się że takie mocowanie może wyrządzić więcej szkody niż pożytku - nie dość że nie utrzyma gmola na swoim miejscu to jeszcze uszkodzi chłodnicę.A może ktoś już "przetestował" takie mocowanie w akcji ? Cytuj VZ800 => ZR-7http://www.forum.zr-7.plhttp://www.bikepics.com/members/ptok/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gandalf Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 (edytowane) ... moje podejrzenie wzbudza górne mocowanie pod śruby trzymające chłodnicę. Szczerze mówiąc wszystkie gmole, które do tej pory oglądałem miały w ten, czy inny sposób mocowania na śruby M6. Oczywiście, najlepiej jakby mocowany był bezpośrednio do ramy, ale takiego rozwiązania jeszcze nie widziałem :sad: Edytowane 3 Lipca 2011 przez Gandalf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptaku Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Szczerze mówiąc wszystkie gmole, które do tej pory oglądałem miały w ten, czy inny sposób mocowania na śruby M6. Oczywiście, najlepiej jakby mocowany był bezpośrednio do ramy, ale takiego rozwiązania jeszcze nie widziałem :sad: Widziałem jeszcze mocowania takie jak poniżej.To drugie zdjęcie pokazuje mocowanie nieco powyżej mocowania chłodnicy - są tam w ramie oryginalne gwintowane otwory, zapewne właśnie pod mocowanie gmola. Cytuj VZ800 => ZR-7http://www.forum.zr-7.plhttp://www.bikepics.com/members/ptok/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gandalf Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 (edytowane) Widziałem jeszcze mocowania takie jak poniżej. Tylko, że to nadal mocowania na śruby M6 i to nawet w 4 miejscach – skręcana obejma + rama :icon_biggrin: U mnie w miejscu które pokazałeś jest przykręcony klakson (na takim potrójnym mocowaniu). Kiedyś na Allegro spotkałem „niby” oryginalne gmole suzuki i co ciekawe również były mocowane pod śruby chłodnicy, czyli pod M6 :blink: i bądź tu mądry ... Edytowane 5 Lipca 2011 przez Gandalf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzu Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Witam, kopiłem swój 1 poważniejszy motocykl mianowicie Marude ;] mam go około 3 miesięcy do tej pory byłem biernym użytkownikiem gdyż raczej korzystałem tylko z Waszej wiedzy, ale jednak pojawia się okazja aby sie odwdzięczyć ;D Przeróbki ciekawe, chociaż ja podtrzymuje zdanie, że nie ma to jak klasyczny wygląd marudy A jeżeli chodzi już o dodatki, to raczej bardziej praktyczne, niż na pokaz i w związku z tym mam pytanie, czy ktoś z posiadaczy VZ800 ma zamontowane poniższe gmole: Gmole ze spacerówkami Będę wdzięczny za ich krótką i rzetelną recenzję Pozdrawiam Mam dokładnie te gmole od miesiąca. Mogę o nich powiedzieć tyle ze wyglądają dość solidnie i co ważne są zrobione w jednej całości nie są przerywane bo może nie widać tego tak dobrze na zięciach z aukcji (mocowanie pod chłodnica jest z całej blachy która łączy oba ramiona). O walorach estetycznych ciężko mówić, ale jak dla mnie lepiej prezentują się niż typowe gmole tradycyjne. Co do wygody trzymania nóg na nich to ja mając 180cm wzrostu mam zgięte kolana ( nie znaczy ze to nie jest wygodne, ale żeby nogi wyprostować trzeba je oprzeć na nóżkach za kostka. Ale jak dobrze rozumiem te oparcia są po to aby zmieniać pozycje w czasie dłuższej jazdy do czego się moim zdaniem nadają doskonale (jeśli chodzi o jazdę z wyprostowanymi nogami to raczej tylko na prostej drodze, gdyż jakiś mocny uskok to raczej ból a nie przyjemność z jazdy ;] ). Najdłuższa trasa jaka pokonałem z tymi gmolami to 150km bez przerwy i dobrze się spisywały. O chromie cieżko cos napisac po miesiącu... ładny , świeci xD, na razie nic nie odpryskuje i nie odpada... Jeśli coś chcesz wiedzieć więcej pisz postaram się odpowiedzieć. Ogólnie ja polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.