Privat Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Nie ruszaj tego , to to przecież lepiej dla Ciebie jak świecą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezespio Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Witam Odnośnie tych świecących kierunków - dlatego chce ich zlikwidować ponieważ kupiłem lightbary - z zarówkami H4 i 5W(długie krótkie) oraz z żarówką postojową. Tak że jak podłącze te lampy to będzie wyglądał jak choinka (w sumie 5 lamp się bedzie żarzyć!!!!- główna , kierunki i lightbary) - a tak to tą funkcje przejmą lightbary - światła pozycyjne - a wówczas kierunki pozostaną tylko kierunkami. Pod koniec tygodnia będę miał więcej czasu to zabiore się za montaż tego oświetlenia oraz przeróbki instalacji.Dzięki za wszystkie informacje - jeżeli ktoś miałby jeszcze jakieś propozycje to proszę pisać Pozdrawiam Piotrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 przeglądnij temat od początku, albo zapoznaj się np. z tematem zbiorczym vtx (zamknięty, długi) - problem wałkowany co najmniej kilka razy, trochę samodzielności i znajdziesz skuteczną poradęjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KANTRY Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 (edytowane) Jeszcze cos takiego ja mam drgania od samego silnika ale przed zima tego nie bylo czy to regolacja gaznikow by zalatwila ? Ktos z Was to mial ?Czytalem na forum ale pisza o drganiach innych a to drgania po dodanu gazu nawet na postoju .Bede wdzieczny za podpowiedz . Jeszcze teraz podjade do mechaniora to napisze co on powiedzial. Edytowane 30 Marca 2011 przez KANTRY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezespio Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Witam Dzięki "jeszua" za nakierowanie - już wszystko wiem jak zrobić z tymi światłami - przestudiowałem wszystkie wątki dot. tego tematu. ........Mam jeszcze jedno pytanie??- jeżeli podkręce sobie obroty (na biegu jałowym za wolno się kręci) - czy konieczne jest synchronizowanie gaźników!!! - czy nie ma to wpływu - z góry dzięki za odpowiedz Pozdrawiam Piotrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robertso444 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Witam Dzięki "jeszua" za nakierowanie - już wszystko wiem jak zrobić z tymi światłami - przestudiowałem wszystkie wątki dot. tego tematu. ........Mam jeszcze jedno pytanie??- jeżeli podkręce sobie obroty (na biegu jałowym za wolno się kręci) - czy konieczne jest synchronizowanie gaźników!!! - czy nie ma to wpływu - z góry dzięki za odpowiedz Pozdrawiam Piotrek Niema takiej potrzeby przecież jak jedziesz to terz dodajesz gazu jedna linka działa na dwa gaźniki i jeszcze jest powrotna druga jak będziesz podkręcał to na wejścu do gaźników nie grzeb czasem pomiędzy nimi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptaku Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Wolne obroty reguluje się takim małym pokrętełkiem pod siedzeniem, bez żadnego grzebania w gaźnikach. Cytuj VZ800 => ZR-7http://www.forum.zr-7.plhttp://www.bikepics.com/members/ptok/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 a dlaczego za wolno, dławi się? może zanim zaczniesz kręcić, sprawdź w instrukcji (serwisówce) ile powinno być?jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dar1367 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Witam Dzięki "jeszua" za nakierowanie - już wszystko wiem jak zrobić z tymi światłami - przestudiowałem wszystkie wątki dot. tego tematu. ........Mam jeszcze jedno pytanie??- jeżeli podkręce sobie obroty (na biegu jałowym za wolno się kręci) - czy konieczne jest synchronizowanie gaźników!!! - czy nie ma to wpływu - z góry dzięki za odpowiedz Pozdrawiam Piotrek Niema takiej potrzeby przecież jak jedziesz to terz dodajesz gazu jedna linka działa na dwa gaźniki i jeszcze jest powrotna druga jak będziesz podkręcał to na wejścu do gaźników nie grzeb czasem pomiędzy nimiPewnie nie na temat ale mam nadzieję,że mnie moder nie zbanuje.Temat był kiedyś wałkowany i czytałem że przerabiałeś wydechy od Marudy.Mógłbyś rzucic jakieś szczegóły na ten temat. :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptaku Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 O przeróbce wydechów po liftingu pisałem na 19tej stronie tego tematu. Cytuj VZ800 => ZR-7http://www.forum.zr-7.plhttp://www.bikepics.com/members/ptok/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dar1367 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Dzięki Ptaku za podpowiedz,poczytam i podumam co dalej z tym robic. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezespio Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 WitamWolne obroty chcę troszkę podkręcić ponieważ na biegu jałowym są niskie ledwo się kręci - i czasami motor gaśnie - oraz czasami jak dojeżdżam do skrzyżowania i wyrzucę na luz - to wówczas czasami też gaśnie - z tego co tam zaglądałem to jest tam taka śrubka "dokładnie" pod siedzeniem - po prawej stronie - super dojście - tak że troszkę nią podkręcę i zobaczymy jak się moto będzie zachowywałDzięki za wskazówki pozdrawiam prezespio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dar1367 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Korzystając z sugestii Ptaka przerobiłem trochę wydechy w mojej Marudzie z tym że nie wybebeszałem całych tłumików a tylko nawierciłem dwie przegrody.Z pierwszą nie było problemów a z drugą poradziłem sobie przedłużając wiertło.Nawierciłem w każdym wydechu 6 otworów o średnicy 7 mm a efekt przeszedł moje oczekiwania.Teraz Maruda sobie ładnie mruczy :icon_mrgreen: .Jeszcze raz dzięki za podpowiedz :flesje: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robertso444 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Korzystając z sugestii Ptaka przerobiłem trochę wydechy w mojej Marudzie z tym że nie wybebeszałem całych tłumików a tylko nawierciłem dwie przegrody.Z pierwszą nie było problemów a z drugą poradziłem sobie przedłużając wiertło.Nawierciłem w każdym wydechu 6 otworów o średnicy 7 mm a efekt przeszedł moje oczekiwania.Teraz Maruda sobie ładnie mruczy :icon_mrgreen: .Jeszcze raz dzięki za podpowiedz :flesje: . Teraz jeszcze powinieneś wyregulować sobie gaźniki po takiej operacji ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptaku Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Teraz jeszcze powinieneś wyregulować sobie gaźniki po takiej operacji ! Bez przesady. Gdyby założył przelotowe rury albo wybebeszył tłumiki całkowicie to być może trzeba by było wyregulować gaźniki.Ja na patroszonych wydechach (jak w opisie) jeździłem bez problemu, kolanka się nie przebarwiały, moto chodziło równo a na hamowni wyszły wyniki takie jak podaje fabryka. Cytuj VZ800 => ZR-7http://www.forum.zr-7.plhttp://www.bikepics.com/members/ptok/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.