Słoneczny Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Swoją drogą to pogoda jest rzeczywiście koszmarna i już żygać się chce tym deszczem - nie wspominając już o tragediach w zalanych miejscowościach. U nas znowu leje jak w strefie monsunowej A w Gdańsku od rana lampa z nieba i ponad 20 stopni :-D Tyłek boli ale 200 km nawinięte :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuczek Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Może jakieś zdjęciowe przykłady rozwiązań wyłączników ? jutro zrobie fotke mojego przełącznika i gdzie jest zamontowany to ci zaraz wyśle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzhop Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Cyt: Jeśli dobrze zrozumiałem to po zapaleniu lightbarów to tylne światło przestaje świecić?Trochę to niebezpieczne - nie sądzisz? Odp. Światła fabryczne są OK tylko dodatkowo jest możliwość jazdy na samych lightbarach, jeżeli nie załączę świateł, gdybym zdecydował się cewkę przekaźnika podłączyć pod żarówki w lampie jak opisałem tego by nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hirek79 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 DO SZAREGO WILCZURA.....WIELKIE DZIEKI BRACHU ZA CELNA PODPOWIEDZ..FAKTYCZNIE ŚWIECESZCZOTKAROBIŁA SWOJE-TYLKO ZASTANAWIAM SIE DLACZEGO TAK SIE STAŁO?NIE DAWNO WYMIANIAŁEM OBIE NA NOWE..A PO WYKRECENIU OBIE BYŁY BRUDNE..MOZE KOLEGA PODPOWIE DLACZEGO?HMMM-MOZE DLATEGO ZE STAŁ JAKIS CZAS-BO CIAGLE PADAŁO?,MOZE WILGOC W GARAZU?JESTEM SWIEZYM MOTOCYLKISTĄALE O SSANIU NIE ZAPOMINAM :biggrin: PÓKI CO MARNY ZE MNIE MECHANIK-DOPIERO SIE UCZĘ... POZA TYM ZAUWAZYŁEM ZE Z JEDNEGO WYDECHU PRZY PRACUJĄCYM SILNIKU SKRAPLA SIE WODA...MOZE ZNASZ PRZYCZYNĘ TEGO ZJAWISKA...Z GÓRY DZIEKUJĘ WSZYSTKIM ZA PODPOWIEDZ...DO ZOBACZENIA NA DRODZE,,,BO POGODA CORAZ LEPSZA... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptaku Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 [...] POZA TYM ZAUWAZYŁEM ZE Z JEDNEGO WYDECHU PRZY PRACUJĄCYM SILNIKU SKRAPLA SIE WODA...MOZE ZNASZ PRZYCZYNĘ TEGO ZJAWISKA...Z GÓRY DZIEKUJĘ WSZYSTKIM ZA PODPOWIEDZ...DO ZOBACZENIA NA DRODZE,,,BO POGODA CORAZ LEPSZA... Jeżeli skrapla się na zimnym silniku, po zapaleniu i znika gdy wydechy się zagrzeją to wszystko w normie, zwłaszcza jak jest chłodno. Cytuj VZ800 => ZR-7http://www.forum.zr-7.plhttp://www.bikepics.com/members/ptok/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 DO SZAREGO WILCZURA.....WIELKIE DZIEKI BRACHU ZA CELNA PODPOWIEDZ..FAKTYCZNIE ŚWIECESZCZOTKAROBIŁA SWOJE-TYLKO ZASTANAWIAM SIE DLACZEGO TAK SIE STAŁO?NIE DAWNO WYMIANIAŁEM OBIE NA NOWE..A PO WYKRECENIU OBIE BYŁY BRUDNE..MOZE KOLEGA PODPOWIE DLACZEGO?HMMM-MOZE DLATEGO ZE STAŁ JAKIS CZAS-BO CIAGLE PADAŁO?,MOZE WILGOC W GARAZU?JESTEM SWIEZYM MOTOCYLKISTĄALE O SSANIU NIE ZAPOMINAM :biggrin: PÓKI CO MARNY ZE MNIE MECHANIK-DOPIERO SIE UCZĘ... POZA TYM ZAUWAZYŁEM ZE Z JEDNEGO WYDECHU PRZY PRACUJĄCYM SILNIKU SKRAPLA SIE WODA...MOZE ZNASZ PRZYCZYNĘ TEGO ZJAWISKA...Z GÓRY DZIEKUJĘ WSZYSTKIM ZA PODPOWIEDZ...DO ZOBACZENIA NA DRODZE,,,BO POGODA CORAZ LEPSZA... Kolego co to znaczy że świece były brudne?Jeśli chodziło że były czarne to oznacza że masz za bogatą mieszankę albo za krótko jechałeś.Jeszcze jedna uwaga : nie powinno się czyścić świec szczotką drucianą,lepiej je wypalić nad kuchenką gazową. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hirek79 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 DZIĘKI PANOWIE ZA SZYBKĄ ODPOWIEDZ NA MOJE PYTANIA-DOKŁADANIE-TE SWIECE BYŁY WŁASNIE CZARNE....Z TA SZCZOTKĄ TO NIE WIEDZIAŁEM-DZIĘKI ZA PODPOWIEDZ.....JESLI JESZCZE MOGE ZAPYTAC-CO Z TA MIESZANKĄ?CZY TO ZNACZY ZE Z WACHĄ COS NIE TAK?CZY MOZE NIE DOPALA?JAKA MOZE BYC TEGO PRZYCZYNA?DODAM ZE GAZNIKI PO REGULACJACH.....WIEM ZE MOZE NIEKTÓRE PYTANIA MOGA SIE WYDAWAC TROCHĘ DURNE...NO ALE LEPIEJ NAJEZDZ SIĘ TROSZKĘ WSTYDU NIZ POTEM PŁAKAC PRZY FAKTURZE ZA NAPRAWĘ!!! :cool: PÓKI CO TO MÓJ PIERWSZY MOTO I NIE CHCIAŁBYM MU ZROBIC KRZYWDY...POZDRAWIAM SZANOWNE GRONO MARUDERÓW.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olek1 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Ja tez dzis prawie 400 km nakrecilem i jest super. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siema13 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 DZIĘKI PANOWIE ZA SZYBKĄ ODPOWIEDZ NA MOJE PYTANIA-DOKŁADANIE-TE SWIECE BYŁY WŁASNIE CZARNE....Z TA SZCZOTKĄ TO NIE WIEDZIAŁEM-DZIĘKI ZA PODPOWIEDZ.....JESLI JESZCZE MOGE ZAPYTAC-CO Z TA MIESZANKĄ?CZY TO ZNACZY ZE Z WACHĄ COS NIE TAK?CZY MOZE NIE DOPALA?JAKA MOZE BYC TEGO PRZYCZYNA?DODAM ZE GAZNIKI PO REGULACJACH.....WIEM ZE MOZE NIEKTÓRE PYTANIA MOGA SIE WYDAWAC TROCHĘ DURNE...NO ALE LEPIEJ NAJEZDZ SIĘ TROSZKĘ WSTYDU NIZ POTEM PŁAKAC PRZY FAKTURZE ZA NAPRAWĘ!!! :cool: PÓKI CO TO MÓJ PIERWSZY MOTO I NIE CHCIAŁBYM MU ZROBIC KRZYWDY...POZDRAWIAM SZANOWNE GRONO MARUDERÓW.... Nie powinno się zapalać moto na krótko,jeśli już to rozgrzewamy go,aż się wentylator odezwie. Wtedy świece uzyskują temperature przy której same się oczyszczają. Nawet nowe potrafią dostać przebicie,no i nie znoszą wilgoci. Tok jak wspomniał kolega piter nie czyścimy szczotką,bo zostają drobinki metalu i powodują przebicie :icon_exclaim: Wreszcie prawdziwa pogoda na motocykl Można śmigać do woli :crossy: też sporo nakręciłem i mam zamiar jeszcze Moto chodzi pięknie po mojej regulacji,jestem zadowolony :bigrazz: W zeszłym roku też tak miałem ,że moto gasł przy chamowaniu,myśle , że przyczyną były zbyt niskie obroty ,teraz tego nie ma. Pisałem zimą że zakładam smarowanie łańcucha,teraz się podziele wrażeniami. Przjechałem ponad 1000 km i o smarowaniu łańcucha mogę zapomnieć-a koło mam czyste,ocztwiście po niewielkich regulacjach. Przypomniała mi się jeszcze jedna sprawa,dotycząca ustawiania tylnego koła. ktoś napisał,że można suwmiarką,otóż sprawdziłem przy naciąganiu łańcucha i okazało się że koło nie znajduje się po środku widelca :eek: pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harbuz Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 Witam. W ostatnim czasie przez wzgląd na marną pogodę zabrałem się za regulacje zaworów. Wszystko pięknie, ale nie wiem, czy mam zboczony słuch, czy poprostu wszystko jest ok? Według mojej opini trochę stukają. Chyba, że to te puste wydechy robią taką robotę? Mam zarazem takie pytanko do kolegów, czy ktoś może podać mi układ zaworów ssących i wydechowych? Kolejność ustawiania od tyłu było wydech ssanie, ssanie wydech? Powinno być w porzo? Wiadomo, że nie były to setki mm, bo i gdzie dostać taki szczelinomierz? Wydechowy- 0,2, ssący-0,1. Wszystko w granicach tolerancji. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szary_wilczur Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 (edytowane) witam,,, ledwo zyje... był grill, i troche pojezdziłem sobie, takze narazie jestem na etapie uzyskiwania swiadomości i uzupełniania płynów. z tym czyszczeniem świec to fajny pomysł z tą kuchenką... ja zawsze szczotkuje. i jakos nie miałem problemu z tymi drobinkami,,, wazne tylko by nie robic tego z jakas szalencza siłą, by nie zmienić przerwy iskrownika, i by nie poharatać sobie rąk... takze według mnie mozna ta szczotka pykać,, zreszta żadko kiedy mam palnik gazowy w reku, czy w garazu... no ale jak masz mozliwosc to smaż na kuchence. co do wilgoci, to norma zawsze sie zbierze troche rosy... czy tam jakiś kocur w ruji ci w rure naleje... zdaża sie... jesli przestaje leciec biały dymek gdy sie rozgrzeje,,, tzn gdy spaliny zrobia sie ciepłe to dobrze, jak leci dalej, to proponuje zmienic stacje na ktorej tankujesz... Moze i byc tak ze nalali ci jakies syfu i dlatego moto tak swini, ale jak pisał Piter przyczyna głównie jest w składzie mieszanki. zobacz ile pali? czy powyżej 5.5 na miescie, i w ogóle takie tam... kur ale mnie suszy... :banghead: a co do tego że piszesz że była robiona regulacja... to wcale nie jest argument za tym by uznac ze jest ok... biorąc pod uwage czasami jakość swiadczonych usług, to wrecz moze byc przyczyna że ci zle pali... dobra bo mi sie jakoś mózg zawiesza... ide leżakować :banghead: to szerokości... :crossy: aaa a co do zaworów, to chyba norma że nie ma satysfakcji,, ja u siebie robiłęm z ksiażka w reku, pomijajac fakt ze barrrdzo ciezko jest wlozyc tam blaszke szczelinomierza.. trzeba ja wygiać... i po skreceniu nie widze żadnej różnicy... pozatym moto dobrze mi paliło przed tem, teraz też... narobiłem sie tylko jak wół w mule... bede to powtarzał, bo powiem że pomimo iż zmiejszyłem ciut luzy,, to jakbym słyszał że głośniej pyka... parodia jakaś... tak samo jak z łancuchem,,, najlepiej słuchawki z nirwana w te dzióry z boków glowy, albo dobre wytłumiony kask... mysli pojawiają sie dość powoli... z ta mieszanka, to chodzi ze skałd procentowy benzyny do powietrza jest zaburzony, jest za duzo wachy i sie nie spala, oczadza. idac ta drogą łatwo dojść do kilku bardzo ciekawych wniosków. jak naprzykłąd zafargolony filtr powietrza... i innych takich. Edytowane 5 Czerwca 2010 przez szary_wilczur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuczek Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Może jakieś zdjęciowe przykłady rozwiązań wyłączników ? sorki że tak późno przesyłam, nie było mnie przez weekend w łodzi http://img35.imageshack.us/img35/446/1002540l.jpg http://img706.imageshack.us/img706/9301/1002542e.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksus30 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Panowie potrzebuje pomocy. Rozkreciłem sprzęt w całości po glebie i teraz go zkrecam. W pośpiechu i z chęci szybkiej naprawy motocykla nieopisałem sobie jednego wężyka i mam problem z jego umiejscowieniem. Wydaje mi się że jest to jakaś odma. długośc ok 80 cm srednica 1 cm jeden koniec zakrzywiony pod kątem 90 stopni. Napewno nie jest to przewód od zbiorniczka wyrównawczego. Z góry dziękuje za każdą pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viarus Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Panowie potrzebuje pomocy. Rozkreciłem sprzęt w całości po glebie i teraz go zkrecam. W pośpiechu i z chęci szybkiej naprawy motocykla nieopisałem sobie jednego wężyka i mam problem z jego umiejscowieniem. Wydaje mi się że jest to jakaś odma. długośc ok 80 cm srednica 1 cm jeden koniec zakrzywiony pod kątem 90 stopni. Napewno nie jest to przewód od zbiorniczka wyrównawczego. Z góry dziękuje za każdą pomoc Prawdopodobnie jet to odma od zbiornika paliwa. Sprawdż zbiornik paliwa od spodu :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szary_wilczur Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Prawdopodobnie jet to odma od zbiornika paliwa. Sprawdż zbiornik paliwa od spodu :rolleyes: tez na to stawiam... schodzi za gaznikami i silnikiem, w dół o ile pamietam... zreszta te 80cm nic nie jest chyba az tak dlugie oprócz tego... cienki czarny srednica ok 4mm, nasadzasz go pod bakiem i puszczasz tak zeby cie najbardziej wku*** podczas pozniejszego zdejmowania czy manewrowania bakiem... i wtedy bedzie ok :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.