jeszua Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Mozna tak biegi zmieniać ale tylko w górę ,w dół musi być sprzęgło. tylko w marudzie, czy to wypowiedź ogólnie obowiązująca? bo jeśli to drugie, to obawiam się, że jesteś w błędzie: można i w górę, i w dół OT: do dyskusji o zmianie biegów zapraszam do stosownych wątków w dziale szkoły jazdy jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saxiu1 Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 (edytowane) jak już kolega zaprasza do dyskusji na temat zmiany biegów, to adres by podał, chętnie dowiem się nowych rzeczy. Pozro Edytowane 16 Listopada 2008 przez saxiu1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Halls Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Witam serdecznie Właścicieli i Symaptyków VZ800! Dwa dni temu, moja UKOCHANA ŻONA (!!!!), z własnej inicjatywy, bez przymusu i perswazji, kupiła mi motocykl Suzuki Marauder! (rocznik 1998 - szkoda, ze nie 97' :biggrin: ) Od ostatniego razu , czyli po 25 latach, kiedy to jeździłem "cackiem" WSK125, wsiadłem na motor! Udało się! Jeszcze pamiętam jak się jeździ! Teraz pilinie studiuję wszystkie wpisy na forum i skrzętnie korzystam z Waszych doświadczeń. Szkoda tylko, ze za oknem zima, a do wiosny tak DALEKO!!! Jeśli jeszcze któryś z Kolegów dysponuje manualem (serwisówką) w języku PL to BARDZO PROSZĘ na [email protected] Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czezwy Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Gratulujemy połowicy. A co do serwisówek to zapraszamy do działu: Mechanika motocyklowa -> Dane techniczne i serwisowe motocykli. A co do pogody to bez przesady ja cały czas pomykam. Chyba, że na północy już zima. P. Cytuj Audaces Foruna Iuvat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Halls Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 (edytowane) Dział z instrukcajmi oczywiście odwiedziłem wcześniej i ściągnąłem co było możliwe, głównie w języku angielskim i z fotografiami BARDZO złej jakości. Przydała by mi się wersja polska, czytałem na naszym forum, że koledzy takową posiadają, stąd moja prośba. PZDR W Łodzi temperatura -5C, trochę zimno na jazdę..... :( Edytowane 18 Listopada 2008 przez Halls Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Comanche Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 Cześć, jak nikt Ci jeszcze nie wysłał to ja to zrobię, również gratuluję 2 kółek, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Halls Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 Dzięki Comanche! Tego mi brakowało. Chętnie skorzystam z Twoich doświadczeń. Tym czasem, Marouda na kołki, ja do pracy na Ural. Mam nadzieję, że wiosna nadejdzie w przyszłym roku szybciej niż zwykle! Na razie pozostaje lektura instrukcji! Pozdrawiam serdecznie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saxiu1 Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 (edytowane) jak można prosić któregoś z kolegów o serwisówkę w j. pol. do marudy, to ja jestem chętny. prosiłem już raz na łamach forum ale nikt nie odpowiedział. Powiem, że ja też jeszcze moto na półkę nie odstawiłem. póki co cieszy choć już chyba w tym roku nie długo. ZIMA nas nie minie. mam jeszcze jedno może głupie pytanie, piszą koledzy o tak wybitnym roczniku 97, co odróżnia go od innych? nie jestem jeszcze w temacie zbyt długo i chciałbym się czegoś o marudzie dowiedzieć od ludzi, a nie tylko z czasopism Pozdrawiam Brać! [email protected] Edytowane 21 Listopada 2008 przez saxiu1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 jak można prosić któregoś z kolegów o serwisówkę w j. pol. do marudy, to ja jestem chętny. prosiłem już raz (...) a ja pisałem już kilka razy, ale w drodze wyjątku mogę głośno i wyraźnie powtórzyć: NIE MA SERWISÓWEK W JĘZYKU POLSKIM!! a przynajmniej ja się nigdy z żadną nie spotkałem. po prostu nikomu się nie opłaca tłumaczyć w naszym kraju chyba, że chodzi o instrukcję obsługi (użytkownika), ale to dwie różne pozycje jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siema13 Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Witam kolegów ;) Zgodze się z tym,że serwisówka i instrukcja to dwie różne żeczy :icon_exclaim: I tą drugą moim zdaniem, nie warto sobie zawracać głowy.No właśnie zima :icon_exclaim: Mój grabieżca(ang.)już na stojaku.czas spoczynku przeznacze na wypieszczenie maszynki,to równie przyjemne jak jazda :crossy: Wymyśliłem sobie,że wypoleruje felgi!!! W polerowaniu mam doświadczenie,ale chciałbym się dowiedzieć czy istnieje sposób zabezpieczenia polerowanego aluminium przed śniedzeniem :icon_question: Proszę o rady.Posdrawiam wszystkich fanatyków :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mara Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Cześć koledzy. Ja również jestem posiadaczem Maraudera 97 od lipca tego roku. Moto O.K. choć niewiele jeździłem w tym roku. Witam i pozdrawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saxiu1 Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 (edytowane) JESZUA dzięki za info o moim błędzie wyrażenia, ale nie musisz się denerwować. Bardzo cenię rady i informacje od więcej wiedzących. Chodziło mi o instrukcję obsługi, ale źle się wyraziłem, tym bardziej, że takie określenie wyczytałem tu na forum. Pozdrawiam. Edytowane 26 Listopada 2008 przez saxiu1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DNW123 Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 (edytowane) Sposobów jest kilka: Matowienie aluminium to nic innego jak jego utlenianie. W związku z tym trzeba zabezpieczyć powierzchnie polerowane przed dostępem tlenu z powietrza. Najprostszy sposób to wypolerować, dokładnie umyć (nie woda) z pasty polerskiej i nanieść bezbarwny lakier w spreju (z mojego Junakowego doświadczenia wiem że sam lakier nieco matowi powierzchnie no i jakość lakierów w sprayu jest bardzo mizerna – miękki i szybko się wyciera). Można to zrobić bardziej profesjonalnie - czyli nałożyć transparentną farbę proszkową. Problem - musisz komuś zleci malowanie proszkowe. (masz wtedy twardą i odporną na ścieranie powierzchnię) Według mnie jeśli zdecydowałbyś się na usługę najlepszy efekt da poanodowanie wypolerowanej powierzchni „anodą” w kolorze polerowanej nierdzewki - efekt jest zajebisty. Wady: profesjonalnych - anodowni jest niewiele (sprawdź ANODAL w Warszawie (mają stronę w necie) – robią dobra robotę ale nie wiem czy wchodzą w detal), są stopy aluminium które się trudno anodują oraz gniazda pod łożyska po anodowaniu mogą się okazać ciasniejsze od 0.01 do 0.02 . Edytowane 30 Listopada 2008 przez DNW123 Cytuj motory na tory ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siema13 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Witam!Dzieki za informacje :notworthy: Sposób zabezpieczania lakierem jest mi znany i dla trgo szukam innych.KIedyś wypolerowałem silnik jawy i co pewien czas musiałem poprawiać.Popytam się o tym anodowaniu,ale prosze o inne opinie. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptaku Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 (edytowane) Zabieram się do wymiany oleju w lagach, wiem że olej ma być #15 i że wchodzi 838 ml do lagi. No i właśnie powiem szczerze że wydaje mi się że te 838 ml do każdej lagi to trochę dużo - może się mylę i ma być inna ilość oleju ? A może ktoś lał olej gęstszy lub rzadszy i ma na ten temat spostrzeżenia ? I jeszcze pytanko czy po wylaniu starego oleju lagi czymś przepłukać ? pozdrawiam Marcin Edytowane 15 Grudnia 2008 przez Ptaku Cytuj VZ800 => ZR-7http://www.forum.zr-7.plhttp://www.bikepics.com/members/ptok/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.