Skocz do zawartości

Wszystko o Hondzie XR


Rekomendowane odpowiedzi

tydzien temu 2 raz pekl lancuch napedowy , byl to nowy DID VM X ring wzmocniony , nie mam pojecia dlaczego , ale pekl podobnie do tamtego co byl poprzednio ( brak kawalka blaszki ogniwa kolo bolca) , zadnych luzow nie ma , lancuch uwazam ze napiety prawidlowo. ( 4 cm luzu od wachacza na srodku , jak siade na moto)

 

podejzenia padly na wewnetrzna oslone zebatki i tylnia zebatke , oslone wywalilem , a zebatki dalem nowe.

 

 

Masz zbyt duży luz na łańcuchu (w instrukcji jest napisane by luz mierzyć na stojaku bez obciążenia).

Powinien wynosić 4 cm w momencie gdy tylne koło nie dotyka do ziemi (na stojaku). Przy 4 cm luzu w najbardziej napiętym położeniu, luz w najniższym położeniu (koło maksymalnie opuszczonne) będzie wynosił ok 8cm. Jeżeli jeździsz ostro to przy lądowaniu, gdy dajesz w palnik przy kasowaniu tak dużego luzu następuje znaczne przeciążenie lacucha (przez szrpanięcie silnikiem) i to może być przyczyną jego zrywania.

PaS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym ze jak dam o zabek wiecej , to lancuch ma naprawde maly luz. Jest mocno napiety. pozatym lancuch n apreza sie w miare sciskania amora, a nie luzuje .

 

czy na tym lozysku sferycznym na gorze amora moze byc deliaktny luz gora/dol czy raczej nie powinno , umnie jak moto stoi na kozie i poruszam wahaczem to czuc deliaktny luz i slychac pukanie , ale jest to malo wyczuwalne.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym ze jak dam o zabek wiecej , to lancuch ma naprawde maly luz. Jest mocno napiety. pozatym lancuch n apreza sie w miare sciskania amora, a nie luzuje .

 

czy na tym lozysku sferycznym na gorze amora moze byc deliaktny luz gora/dol czy raczej nie powinno , umnie jak moto stoi na kozie i poruszam wahaczem to czuc deliaktny luz i slychac pukanie , ale jest to malo wyczuwalne.

Luzu raczej nie powinno byc, ale to na pewno nie jest powodem zrywania łańcucha. Ja też mam troszkę luzu ale jeszcze nigdy nie miałem problemu z łańcuchem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyliczylem ze mam luz w punkt , tzn 4 cm luzu na lancuchu

 

link do foto z peknietym ogniwem http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a68a910cfb9487f5.html uszkodzeniu uleglo dolne ogniwo , gorne zostalo sciete fleksem bo tak bylo prosciej go zdjac z moto. Czesc ogniwa po prawej stronie ma przebarwienie w srodku , mozliwe aby to byla wada fabryczna lancucha ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyliczylem ze mam luz w punkt , tzn 4 cm luzu na lancuchu

 

link do foto z peknietym ogniwem http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a68a910cfb9487f5.html uszkodzeniu uleglo dolne ogniwo , gorne zostalo sciete fleksem bo tak bylo prosciej go zdjac z moto. Czesc ogniwa po prawej stronie ma przebarwienie w srodku , mozliwe aby to byla wada fabryczna lancucha ?

Jeśli miał przebarwienie to łańcuch w tym miejscy mył słabszy i nic dziwnego że pękł, czy to pierwszy taki przypadek u ciebie? (bo chyba nie :icon_question: ). Czy łańcuch miał to przebarwienie od chwili zakupu?, jeśli miał to faktycznie może to by wada fabryczna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

owszem tamten tez sie rozpekl , ale to bylo jakies no name i znalazlem tam jeszcze kilka uszkodzonych ogniw , w tym DID VM peklo tylko to jedno.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

owszem tamten tez sie rozpekl , ale to bylo jakies no name i znalazlem tam jeszcze kilka uszkodzonych ogniw , w tym DID VM peklo tylko to jedno.

No to jeżeli przebarwienia były już w momencie zakupu to twoje podejrzenia o wadzie fabrycznej są jak najbardziej uzasadnione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

a ja mam takie pytanie: czy do Hondy XR 250 podeszło by zawieszanie przednie upside down?? chciałbym się dowiedzieć ile by było z takim czymś zabawy?

 

Wiem ze gdzieś o tym już czytałem tylko nt innej hondy ale zapomniałem gdzie :/

Mika Ahola

1974 - 2012

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na jakim rowku ma byc iglica w XR ce ? wiem ze na 3 ale liczac od dolu czy od gory ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ta racja :P jest 5 a nie 6 :wink:

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jako ze musialem zastosowac zwykla podkladke odpowiednio przerobiona w zastepstwie oryginalnej , iglica jest nieco wyzej niz fabrycznie na 3 zabku , moto zrobilo sie znacznie zwawsze i odczuwalnie mocniejsze ( ale ma niestabilne wolne obroty). Jak dostane juz nowa iglice z przepustnica, to montuje ja na 2 rowku od dolu :crossy: .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...