seklet Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 tydzien temu 2 raz pekl lancuch napedowy , byl to nowy DID VM X ring wzmocniony , nie mam pojecia dlaczego , ale pekl podobnie do tamtego co byl poprzednio ( brak kawalka blaszki ogniwa kolo bolca) , zadnych luzow nie ma , lancuch uwazam ze napiety prawidlowo. ( 4 cm luzu od wachacza na srodku , jak siade na moto) podejzenia padly na wewnetrzna oslone zebatki i tylnia zebatke , oslone wywalilem , a zebatki dalem nowe. Masz zbyt duży luz na łańcuchu (w instrukcji jest napisane by luz mierzyć na stojaku bez obciążenia). Powinien wynosić 4 cm w momencie gdy tylne koło nie dotyka do ziemi (na stojaku). Przy 4 cm luzu w najbardziej napiętym położeniu, luz w najniższym położeniu (koło maksymalnie opuszczonne) będzie wynosił ok 8cm. Jeżeli jeździsz ostro to przy lądowaniu, gdy dajesz w palnik przy kasowaniu tak dużego luzu następuje znaczne przeciążenie lacucha (przez szrpanięcie silnikiem) i to może być przyczyną jego zrywania.PaS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 z tym ze jak dam o zabek wiecej , to lancuch ma naprawde maly luz. Jest mocno napiety. pozatym lancuch n apreza sie w miare sciskania amora, a nie luzuje . czy na tym lozysku sferycznym na gorze amora moze byc deliaktny luz gora/dol czy raczej nie powinno , umnie jak moto stoi na kozie i poruszam wahaczem to czuc deliaktny luz i slychac pukanie , ale jest to malo wyczuwalne. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 z tym ze jak dam o zabek wiecej , to lancuch ma naprawde maly luz. Jest mocno napiety. pozatym lancuch n apreza sie w miare sciskania amora, a nie luzuje . czy na tym lozysku sferycznym na gorze amora moze byc deliaktny luz gora/dol czy raczej nie powinno , umnie jak moto stoi na kozie i poruszam wahaczem to czuc deliaktny luz i slychac pukanie , ale jest to malo wyczuwalne.Luzu raczej nie powinno byc, ale to na pewno nie jest powodem zrywania łańcucha. Ja też mam troszkę luzu ale jeszcze nigdy nie miałem problemu z łańcuchem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 wyliczylem ze mam luz w punkt , tzn 4 cm luzu na lancuchu link do foto z peknietym ogniwem http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a68a910cfb9487f5.html uszkodzeniu uleglo dolne ogniwo , gorne zostalo sciete fleksem bo tak bylo prosciej go zdjac z moto. Czesc ogniwa po prawej stronie ma przebarwienie w srodku , mozliwe aby to byla wada fabryczna lancucha ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 wyliczylem ze mam luz w punkt , tzn 4 cm luzu na lancuchu link do foto z peknietym ogniwem http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a68a910cfb9487f5.html uszkodzeniu uleglo dolne ogniwo , gorne zostalo sciete fleksem bo tak bylo prosciej go zdjac z moto. Czesc ogniwa po prawej stronie ma przebarwienie w srodku , mozliwe aby to byla wada fabryczna lancucha ?Jeśli miał przebarwienie to łańcuch w tym miejscy mył słabszy i nic dziwnego że pękł, czy to pierwszy taki przypadek u ciebie? (bo chyba nie :icon_question: ). Czy łańcuch miał to przebarwienie od chwili zakupu?, jeśli miał to faktycznie może to by wada fabryczna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 owszem tamten tez sie rozpekl , ale to bylo jakies no name i znalazlem tam jeszcze kilka uszkodzonych ogniw , w tym DID VM peklo tylko to jedno. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 owszem tamten tez sie rozpekl , ale to bylo jakies no name i znalazlem tam jeszcze kilka uszkodzonych ogniw , w tym DID VM peklo tylko to jedno.No to jeżeli przebarwienia były już w momencie zakupu to twoje podejrzenia o wadzie fabrycznej są jak najbardziej uzasadnione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RADEK4X4 Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 HEJKA CZY MA KTOŚ WAŁEK ROZRZĄDU DO SPRZEDANIA XR 600R Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 HEJKA CZY MA KTOŚ WAŁEK ROZRZĄDU DO SPRZEDANIA XR 600RZagadaj z tym gościem http://www.allegro.pl/item464145640_honda_...ci_uzywane.html sprzedaje używki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 a ja mam takie pytanie: czy do Hondy XR 250 podeszło by zawieszanie przednie upside down?? chciałbym się dowiedzieć ile by było z takim czymś zabawy? Wiem ze gdzieś o tym już czytałem tylko nt innej hondy ale zapomniałem gdzie :/ Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 na jakim rowku ma byc iglica w XR ce ? wiem ze na 3 ale liczac od dolu czy od gory ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 na jakim rowku ma byc iglica w XR ce ? wiem ze na 3 ale liczac od dolu czy od gory ?Z tego co pamiętam to jest tam 5 rowków, więc jak by nie liczyc wyjdzie że na środkowym :notworthy: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 (edytowane) no ta racja :P jest 5 a nie 6 :wink: Edytowane 25 Października 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 jako ze musialem zastosowac zwykla podkladke odpowiednio przerobiona w zastepstwie oryginalnej , iglica jest nieco wyzej niz fabrycznie na 3 zabku , moto zrobilo sie znacznie zwawsze i odczuwalnie mocniejsze ( ale ma niestabilne wolne obroty). Jak dostane juz nowa iglice z przepustnica, to montuje ja na 2 rowku od dolu :crossy: . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 A teraz pytanie z innej beczki, czy komuś z was pękła kopka na wieloklinie? Bo ja właśnie miałem to "szczęście" i zastanawiam się czy to feler akurat mojego egzemplarza, czy bardziej powszechna bolączka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.