Nitomen Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 klesiowi w XT tez pekla , na forumj DR tez widzialem pare postow z pekajacymi kopkami, niestety kopki maja to do siebie ze lubia pekac :crossy: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mortis Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Mi też pękła , bardzo nieciekawa sytuacja tym bardziej ,że cena nowej kopki zabójcza . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 mozna spawac , ale to stop i raczej kiepsko to widze, Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross_maX Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Co sadzicie o XR 650 L? Moze jest ktos na forum kto posiada taki sprzet? Ja mysle o modelu 08 z USA... Jakie beda koszty utrzymania takiego moto i jakie ma ono spalanie na 100km;) ? Co myslicie o XRL jako sprzecie do miasta i weekendowych wypadow w teren... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 (edytowane) Co sadzicie o XR 650 L? Moze jest ktos na forum kto posiada taki sprzet? Ja mysle o modelu 08 z USA...Jakie beda koszty utrzymania takiego moto i jakie ma ono spalanie na 100km;) ? Co myslicie o XRL jako sprzecie do miasta i weekendowych wypadow w teren...Jeśli do miasta i do wypadów to myślę że się sprawdzi, ogólnie bardziej turystyczna wersja XR600R, trochę większa masa (jakieś 10kg) ale za to rozróchałka i zero problemów z urywającymi się kopniakami :crossy: .Spalanie to jak zwykle kwestia stylu jazdy, ale myślę że w okolicach 6-7L. Poza tym kulo odporna jak każda XRka ;) , jeśli dba się o wymiany i regulacje to nówką 50000km zrobisz bez remontów i obaw o urywające się zawory itd. To wszystko przy założeniu że podział między asfalt i teren będzie na poziomie 70% asfalt 30% teren, bo jeśli odwrotnie to lepsza będzie XR600R. A kopniaka zakupiłem używkę za jedyne 200zł :notworthy: . Edytowane 2 Listopada 2008 przez ghollum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 (edytowane) uuu to sporo a ile za nofke wolaja ? zdzierstwo :/ z tego co sie orientuje 650L wazy o 20 kilo wiecej od 600 , ale pozatym ghollum juz napisal , 70% asfalt 30% teren , mase niestety bedzie czuc w terenie. Silnik z tego co sie orientuje to poczciwy nx 650 dominator w ramie od XR 600 z blaszanym bakiem. http://www.totalmotorcycle.com/photos/2008...onda-XR650L.htm Edytowane 2 Listopada 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 (edytowane) "z tego co sie orientuje 650L wazy o 20 kilo wiecej " Fakt, rzeczywiście 20kg moje niedopatrzenie, co do kopniaka to powiem szczerze że nie dowiadywałem się w serwisie ale gośc od którego brałem używkę na początku chciał 250zł i mocno obstawał przy swoim twierdził że u hondy będzie 2 razy tyle, i coś mi się wydaje że mógł miec racje :icon_rolleyes: . Edytowane 2 Listopada 2008 przez ghollum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Mi w ttr tez pękła, na wielowypuście …nowa z salonu yamahy 90zl :flesje: :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Mi w ttr tez pękła, na wielowypuście …nowa z salonu yamahy 90zl :buttrock: :buttrock:A to pewnie dlatego widziałem kilka XRek z kopniakiem od TT :buttrock: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 gdzie dostac linke sprzęgła do XR 600 A.D 94 Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross_maX Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Czytalem amerykanski test porownawczy XRL, KLR i Xcountry, i tam wsrod wad XR wymieniono silne wibracje przy 70 mph. Podobno sa one tak silne, ze uniemozliwiaja przejechanie odcinka dluzszego niz 100 km. I tu moje pytanie do posiadaczy XR (i NX - jesli jest to ten sam silnik): Czy naprawde wystepuja tak silne wibracje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Czytalem amerykanski test porownawczy XRL, KLR i Xcountry, i tam wsrod wad XR wymieniono silne wibracje przy 70 mph. Podobno sa one tak silne, ze uniemozliwiaja przejechanie odcinka dluzszego niz 100 km. I tu moje pytanie do posiadaczy XR (i NX - jesli jest to ten sam silnik): Czy naprawde wystepuja tak silne wibracje?To bardzo ciekawe koncepcja :icon_mrgreen: , nie miałem za dużo okazji żeby pośmigac XR650L czy dominem ale w XR600R żadnego takiego zjawiska nie ma ,więc dlaczego niby miało by występowac w tych sprzętach skoro te silniki są niemal identyczne. Porównując do innych dużych singli silnik XR600 jest jednostką o wysokiej kulturze pracy. A co do testów to nie wolno wierzyć im bezkrytycznie, większośc z tych testów jest sponsorowana :icon_razz: . Najlepsza metoda to po prostu wsiąśc na moto i wykonac jazdę próbną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RADEK4X4 Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Z tego co pamiętam to jest tam 5 rowków, więc jak by nie liczyc wyjdzie że na środkowym :biggrin: . ja mam na 4 rowku i pali ok pierwszego :buttrock: zrobienie głowicy nowy wałek rozrządu i popychacze było warto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 ja mam na 4 rowku i pali ok pierwszego :bigrazz: zrobienie głowicy nowy wałek rozrządu i popychacze było wartoChwalimy się co? :) , na 4 od której strony licząc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 porownalem kulture pracy KLR 650 i XR - i tu XR 600 wypada lepiej , wibracje odczuwalnie mniejsze. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.