Skocz do zawartości

Wszystko o Hondzie XR


Rekomendowane odpowiedzi

klesiowi w XT tez pekla , na forumj DR tez widzialem pare postow z pekajacymi kopkami, niestety kopki maja to do siebie ze lubia pekac :crossy:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co sadzicie o XR 650 L? Moze jest ktos na forum kto posiada taki sprzet?

Ja mysle o modelu 08 z USA...

 

 

Jakie beda koszty utrzymania takiego moto i jakie ma ono spalanie na 100km;) ? Co myslicie o XRL jako sprzecie do miasta i weekendowych wypadow w teren...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co sadzicie o XR 650 L? Moze jest ktos na forum kto posiada taki sprzet?

Ja mysle o modelu 08 z USA...

Jakie beda koszty utrzymania takiego moto i jakie ma ono spalanie na 100km;) ? Co myslicie o XRL jako sprzecie do miasta i weekendowych wypadow w teren...

Jeśli do miasta i do wypadów to myślę że się sprawdzi, ogólnie bardziej turystyczna wersja XR600R, trochę większa masa (jakieś 10kg) ale za to rozróchałka i zero problemów z urywającymi się kopniakami :crossy: .Spalanie to jak zwykle kwestia stylu jazdy, ale myślę że w okolicach 6-7L. Poza tym kulo odporna jak każda XRka ;) , jeśli dba się o wymiany i regulacje to nówką 50000km zrobisz bez remontów i obaw o urywające się zawory itd. To wszystko przy założeniu że podział między asfalt i teren będzie na poziomie 70% asfalt 30% teren, bo jeśli odwrotnie to lepsza będzie XR600R.

 

A kopniaka zakupiłem używkę za jedyne 200zł :notworthy: .

Edytowane przez ghollum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uuu to sporo a ile za nofke wolaja ? zdzierstwo :/

 

z tego co sie orientuje 650L wazy o 20 kilo wiecej od 600 , ale pozatym ghollum juz napisal , 70% asfalt 30% teren , mase niestety bedzie czuc w terenie. Silnik z tego co sie orientuje to poczciwy nx 650 dominator w ramie od XR 600 z blaszanym bakiem.

 

http://www.totalmotorcycle.com/photos/2008...onda-XR650L.htm

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"z tego co sie orientuje 650L wazy o 20 kilo wiecej " Fakt, rzeczywiście 20kg moje niedopatrzenie, co do kopniaka to powiem szczerze że nie dowiadywałem się w serwisie ale gośc od którego brałem używkę na początku chciał 250zł i mocno obstawał przy swoim twierdził że u hondy będzie 2 razy tyle, i coś mi się wydaje że mógł miec racje :icon_rolleyes: .

Edytowane przez ghollum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytalem amerykanski test porownawczy XRL, KLR i Xcountry, i tam wsrod wad XR wymieniono silne wibracje przy 70 mph. Podobno sa one tak silne, ze uniemozliwiaja przejechanie odcinka dluzszego niz 100 km.

I tu moje pytanie do posiadaczy XR (i NX - jesli jest to ten sam silnik): Czy naprawde wystepuja tak silne wibracje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytalem amerykanski test porownawczy XRL, KLR i Xcountry, i tam wsrod wad XR wymieniono silne wibracje przy 70 mph. Podobno sa one tak silne, ze uniemozliwiaja przejechanie odcinka dluzszego niz 100 km.

I tu moje pytanie do posiadaczy XR (i NX - jesli jest to ten sam silnik): Czy naprawde wystepuja tak silne wibracje?

To bardzo ciekawe koncepcja :icon_mrgreen: , nie miałem za dużo okazji żeby pośmigac XR650L czy dominem ale w XR600R żadnego takiego zjawiska nie ma ,więc dlaczego niby miało by występowac w tych sprzętach skoro te silniki są niemal identyczne. Porównując do innych dużych singli silnik XR600 jest jednostką o wysokiej kulturze pracy. A co do testów to nie wolno wierzyć im bezkrytycznie, większośc z tych testów jest sponsorowana :icon_razz: . Najlepsza metoda to po prostu wsiąśc na moto i wykonac jazdę próbną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

porownalem kulture pracy KLR 650 i XR - i tu XR 600 wypada lepiej , wibracje odczuwalnie mniejsze.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...