MTX125XR2 Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 Mam honde mtx 125 i ostatnio wymienialem olej i zlewajac go strasznie pachnial benzyna!!!!!????? i byl bardzo rzadki, czy to mozliwe i jaka moze byc tego przyczyna ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sydney Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 Moze być że simering na wale puszcza, i benzyna się przedostaje do skrzyni. Kopci Ci motor ?? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamSuzuki Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 MIALEM TO SAMO W DT I BYLO TO PRZEZ PEKNIETY TLOK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MTX125XR2 Opublikowano 24 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 (edytowane) no kopci ale to chyba przez zla mieszanke bo dozownik mi pompuje a ja jeszcze dorobilem teraz troche ale kopci , ale jak by tlok by poszedl to chyba by nie jezdzil ?? Edytowane 24 Czerwca 2007 przez MTX125XR2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 jeszcze nigdy mi sie nie przydazylo zeby benzyna byla w oleju. Co do czego to jesli simmer by puscil to pod cisnieniem olej by wchodzi do walu i wiec przez co mocno by kopcil. Chyba ze motor dlugo stal na otwartym kraniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 prawdopodobnie walniety simmering od strony sprzegla przez co paliwo przedostaje sie do oleju. ew jakas nieszczelnosc na karterach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MTX125XR2 Opublikowano 24 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 No wlasnie apropo tego otwartego kranika to ostatnio poprawialem kranik bo na zamknietym kraniku caly czas leciala benzyna mozliwe ze to przez to ???? zeby wymienic ten simmer trzeba pewnie rozpolawiac silnik ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sydney Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 w MTX 80 wystarczyło odkręcić dekiel od strony sprzęgła i zdjać sprzęgło. Pewnie tu bedzie podobnie. Jak nie zajrzysz to nie bedziesz wiedział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 skrzynia korbowa, gaxnik cylinder itd to dwa zupełnie inne obiegi i żaden z nich nie ma prawa sie rozszczelnic.Przyczyną może być nieszczelnośc miedzy ściankami skrzyni korboej a skrzynią biegó(miedzy karterami), lub zużyty zimering od sprzegłaAdamSuzuki nie gadaj głupoty bo gówno sie znasz i chłopaka w błąd wprowadzasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 (edytowane) MIALEM TO SAMO W DT I BYLO TO PRZEZ PEKNIETY TLOK Chlopie ale glupoty gadasz, co ma tlok w 2T do skrzyni. Nawet jesli by byl pekniety to paliwo sie do skrzyni nie dostanie. Nie wprowadzaj ludzi w blad, bo sie gowno znasz, chyba ze chcesz posty nabijac, to nie w tym dziale. Edytowane 25 Czerwca 2007 przez Maatek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MTX125XR2 Opublikowano 25 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 ufff dzieki panowie bo ten tlok byl martwiacy bo tlok jest prawie nowy i sprowadzony u hondy i troche kasy poszlo wiec jak by walnal to by byla lipa. a jak pisalem wczesniej mam walniety kranik i caly czas na zamknietym kraniku lala sie benzyna i czy to moze byc przyczyna przelania sie jej do skrzyni przez ten zimer? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 MIALEM TO SAMO W DT I BYLO TO PRZEZ PEKNIETY TLOK hah to chyba predzej w Dr niz w dt :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 ufff dzieki panowie bo ten tlok byl martwiacy bo tlok jest prawie nowy i sprowadzony u hondy i troche kasy poszlo wiec jak by walnal to by byla lipa. a jak pisalem wczesniej mam walniety kranik i caly czas na zamknietym kraniku lala sie benzyna i czy to moze byc przyczyna przelania sie jej do skrzyni przez ten zimer? Jak simernig nie trzyma to to jest to, ale zaraz przecież w gazniku jest jakis plywak i powinien zamknac paliwo. A motor jezdzi dobre, palenie ma dobre? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 jeśli masz paliwo w oleju to na 99% simmering nic innego pęknięty tłok to bym raczej wykluczył szczególnie że był wymieniany już... simmeringi sprawdz i powinno byc a kranik nie ma na to wpływu bo przecież zamyka sie doplyw paliwa jak komora jest pełna a wczesniej by sie chyba filtrem wylało Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.