Adam M. Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 To raczej jest niemozliwe. Nie pamietam takiego ukladu w zadnym moto.Fabrycznie w twoim Suzuki sa 2 podwojne cewki i podwojny impulsator - typowy uklad z jedna iskra gubiona na wydechu + mechaniczne przyspieszenie zaplonu. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 Na wstępie zmierz dokładnie oporność na impulsatorach bo cosik mi się zdaje że je ktoś przewijał.Jeżeli są fabryczne to nie ma tematu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PriweR Opublikowano 31 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 Na wstępie zmierz dokładnie oporność na impulsatorach bo cosik mi się zdaje że je ktoś przewijał.Jeżeli są fabryczne to nie ma tematu. impulsatory sa fabryczne (te co od ciebie kupowalem) zrobie zdiecia w weekend (wponiedzialek je tu umieszcze) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PriweR Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 prosilem brata zeby zobaczy jak wyglada ta instalacja (poniewaz byl akurat na drugiej chacie ) i powiedzial mi ze kable od swiec podlaczone sa do jakiejs kostki a z kostki do "tj. modulu" i modul podpiety jest pod impulsator podobno nie ma rzadnych cewek czy jest to mozliwe? w weekend spawdze to dokladnie ale chcial bym wiedziec jak cos co moze byc w takiem polaczeniu nie tak Ogolnie kupilem caly motorek przerobiony i mozliwe ze zostala przerobiona elektryka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 prosilem brata zeby zobaczy jak wyglada ta instalacja (poniewaz byl akurat na drugiej chacie ) i powiedzial mi ze kable od swiec podlaczone sa do jakiejs kostki a z kostki do "tj. modulu" i modul podpiety jest pod impulsator podobno nie ma rzadnych cewek czy jest to mozliwe? w weekend spawdze to dokladnie ale chcial bym wiedziec jak cos co moze byc w takiem polaczeniu nie tak Ogolnie kupilem caly motorek przerobiony i mozliwe ze zostala przerobiona elektrykaA możesz zrobić fotkę tej dziwnej kostki? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PriweR Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 A możesz zrobić fotkę tej dziwnej kostki? w weekend zrobie fotki, w niedziele na wieczor je umieszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 No ja tez jestem ciekaw jak to niedzialajace cudo wyglada. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PriweR Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 (edytowane) WYGLADA TAK JAK ZDIECIA PONIZEJ W MOIM "PODPISIE" (te trzy linki) A w niedziele wstawie zdiecia tej elektryki Edytowane 3 Sierpnia 2007 przez PriweR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 (edytowane) Po pierwsze to jest GSX jeżeli to 1100 To ma numer silnika GS110X........ Jeżeli 750 to GS75X.... Z GS1000 to nie ma nic wspólnego no chyba że to i to SuzukiChyba jednak to 1100 bo zdaje się widać jakąś chłodnicę oleju ale słabo widać Edytowane 3 Sierpnia 2007 przez henio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PriweR Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Po pierwsze to jest GSX jeżeli to 1100 To ma numer silnika GS110X........ Jeżeli 750 to GS75X.... Z GS1000 to nie ma nic wspólnego no chyba że to i to SuzukiChyba jednak to 1100 bo zdaje się widać jakąś chłodnicę oleju ale słabo widać hehe nie nie to nie gsx i nie 1100 cala rama jest przerobiona zostaly zdemontowane dwa amorki "ala simson" i zalorzony jeden centralny zostal tagrze wymieniony tylni wahacz a to co z przodu wydaje sie chlodnica oleju jest to tylko plastik na ktorym zamontowane sa kierunki jest to w stu procentach gs1000 silnik ma dokladnie 986ccm a jesli chodzi ci o numer ramy to gs1000526471 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Henio, to jest oczywiscie GSX, tyle ze silnik ze skrzynia to 1000 wziete z Katany - to byl jedyny model z ta pojemnoscia.Czyli jest to wersja z lekkim ( i slabszym ) alternatorem dajaca gdzies 110 KM stock, tyle ze silnik tez moze byc deczko przerobiony bo angole sie w tym lubuja. Do tego zalozona podwozie od 87GSXR co nie bylo dobrym pomyslem, bo teraz ciezko dostac opony na kola 18``. tylny wahacz jest oczywiscie z pozniejszego GSXR owiewka z przodu, zbiornik i siedzenia to wolne impresje tego kto to zbudowal. Podobna przerobke zrobilem w swoim GS1150, tyle ze kola zmienilem na 17``i dalem skuteczniejsze hamulce z przodu ( 4 tloczkowe Nissiny ). Te ostatnie przerobki wymagaly troche zabawy.Wracajac do sztuki Priwera to masz bardzo porzadny motocykl, kolego i nie martw sie, znajdziemy sposob zeby go ruszyc z miejsca :)OLD SCHOOL SUZUKI sie klania. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 No prosze a ja cały czas myślałem że GS to jednostki ośmiozaworowe a GSX 16. Ale człowiek cały czas się uczy. :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Myslales dobrze - to jest silnik 16 zaworowy.Tyle ze nie 1100 jak w calej reszcie modeli serii GS ( pedzone lancuchem ) tylko nietypowe 1000. Ta pojemnosc zrobili dla modelu Katana sprzedawanych w Anglii w latach 81 - 85, i w Stanach w latach 81 / 82.Oprocz tego sprzedawany byl model 1100, wiec nie wiem skad wynikla ta tysiaczka, zreszta jej najwieksza konkurencja byl wiekszy model. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PriweR Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 NO I POJAWIL SIE PROBLEM w silniku podczas odpalania slychac co ktores krecenie rozrusznika jakis stukotelektryka jest standardowa czyli tak jak mowiliscie z dwoma cewkami nie zamienialem cewek z braku czasu a po za tym motorek nie chcial mi teraz odpalic nawet na dwuch garach krecilem kilka razy lecz przerazil mnie ten stukot w silniku (tj. uderzenie, nie za kazdym razem) i nie podejmowalem sie dalej p[roby odpalenia. mam prosbe czy znacie jakiegos mechanika w lodzi lub w okolicach lodzi ?? ktory by mi to zrobil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.