Skocz do zawartości

Pytanie do właścicieli Wyczynów 125


Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie doszedlem do wniosku ze jednak kupie 250 jezdzilem huska WR 125 fakt ze to ma moc ale jednak troche jej malo:/

 

Mowiles,ze chcesz po torze jezdzic wiec jesli tam ta huske sprawdzales i twierdzisz,ze mocy malo(czyli wykorzystujesz potencjal na 101%) to musisz byc mega kozak patrzac na Twoj wiek wiec moze od razu 500ccm poszukaj?? :icon_exclaim:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie doszedlem do wniosku ze jednak kupie 250 jezdzilem huska WR 125 fakt ze to ma moc ale jednak troche jej malo:/

 

 

Widze,ze nam mlody rajdowiec rosnie. Kmx'em teraz to pewnie jedna reka i z zamknietymi oczyma po torze latasz. Poza tym gdzie sprawdzales jej moc ? Pewno na asfalcie odkrecales i Ci sie wydaje,ze jej malo... Jezeli na torze i tak latwo Ci szlo to kozak jestes i ogolnie jak kolega wyzej.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego od razu zniechecacie go do 250?

Ja osobiscie uważam, że 250 o niebo lepiej (czyt.przyjemniej ) się jezdzi niż setą. ALe to rzecz gustu.

A poza tym dostepność częsci przy japońcach powyżej roku ok 90 jest chyba bardzo dobra do japońców. KTM to nie wiem jak z częsciami więc nie mówię.

 

Ale jednak twierdzę, że jeżeli nie masz dobrej kondycji do 250 Ci wymeczy:) Szczegolnie w trudnych sytuacjach:) Jej nie musisz tak krecic jak 125(ile to juz razy było powiedziane..)

 

A awaryjnosc? Jak dbasz tak masz. Chyba to powiedzenie najlepiej się sprawdza wśród crossówek. Jezeli regularne wymiany,czyszczenie filtra,dobry olej to wszystko gra.Co jakis czas wyjac lozyska kiwaczek,wyczyscic ,nowego smaru dac i wtedy długo pożyje wszystko. I wcale nie trzeba latać do końca aż padnie ani takich kosmicznych kwot żeby utrzymać ją w dobrej kondycji. Chyba, że ktoś lata po 6 h na dzień to nie mówię - wtedy koszta zapewne spore.

 

Jezeli masz mozliwosc przejedz sie 125 i 250.Tylko ze odczucie na torze albo w ciezkim terenie jest zupelnie inne niz na utwardzonej drodze. W trudnych warunkach dopiero czuc moc sprzetu. Na prostej drodze tego nie odczujesz...

Wiec wybór dla Ciebie...250 nie musi Cie zabić ale słabe nie jest.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomski Piz*da to ty miałeś mieć na imie tylko ksiadz przy chrzscie sie nie zgodził...

 

adoado: Własnie o taka odpowiedz mi chodzilo. Raczej kupie 250:D Dzieki wszystkim za wypowiedz.

 

Temat do usuniecia acha Tomski to wentyl

 

pozdro

Edytowane przez radzio99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomski Piz*da to ty miałeś mieć na imie tylko ksiadz przy chrzscie sie nie zgodził...

 

 

Temat do usuniecia acha Tomski to wentyl

 

pozdro

Hehehe :P takiej wymiany zdań już dano tu nie było :D

jak jezdziłeś MTX 125 to z cwiartką po jakimś czasie normalnie bedziesz dawał sobie rade

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

haha sorry radzio alre z calym szacunkiem jestes tepy. naprzemian z mati kmx125 pozakladaliscie w ch*j tematow o fullach, moze byscie zaczeli czytac co wam odpisuja no i troche wlasnego rozumu i pomyslunku.

dzieki Tomski_01 chcialem sie czegos dowiedziec zeby nie kupic jakiegos zloma ale jak ty jestes taki madry to po co wogole wchodzisz na to forum :crossy: przeciez ty sam wszystko wiesz najlepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...