Skocz do zawartości

Road Star Silverado 2004


Hero
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...
Niedługo nie da się odróżnić tego typu motorków od HD :lol:

 

Chylę czoła przed marketingowcami z H-D. O tym co zrobili na pewno powinni uczyć na studiach.

Sprzedawać bowiem coś, co jest tak niezawodne jakie jest, za takie pieniądze ile to kosztuje tłumacząc jednocześnie, że to najbardziej rasowy motocykl pod słońcem, to - przynajcie - nie lada sztuka.

To bowiem Harley jest postrzegany za ucielesnienie 100%-go motocykla. A to, że blizsze poznanie motocykla czasami :D zmienia nieco nasz sposób jego postrzegania nie zmienia już faktu - wydaliśmy pieniądze.

 

Ponadto H-D posiada coś, czego nie mają inni producenci - własne kluby użytkowników (HOG) utrzymywane przez producenta, jak i dealerów. To właśnie HOG pozwala właścicielom H-D jeszcze silniej zidentyfikować się z marką i odróżnić od innych motocyklistów- za niemałe przecież pieniądze.

 

A Wildstar (Roadstar) A.D. 2004 to przede wszystkim większy silnik 1670cm3 (czyli kłania się Warrior), tylna lampa wykonana w technologii LED, nowe kolory lakieru i.... 7% wyższa cena w 2004 roku ( podobnie jak pozostałe Yamahy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak przymierzałem się do zakupu moto to brałem pod uwagę i przymiarzałem się do Draga 650 i Intruza 800 - oba wydawały mi się ciężkie i szerokie (Drag wydawał mi się ogromniasty) i nie wiedziałem czy sobie poradzę.

Niestety jak oba stały jeszcze w komisie w Jeleniej to nie miałem tyle kasy - jakieś dwa tygodnie potem jak już miałem kasę to oba moto poszły.....(achh jak mi szkoda tego Draga, miał dość sporo dodatków). A potem wyszperałem w sieci tą Virażkę (3-letnią z przebiegiem 1200km :!: ) no i kupiłem.

Co do Intruza 1400 - fajny czoperek, ale jednak jakbym miał kupić coś teraz to właśnie criusera - XVS1100 (nie Classic) lub ew. jak kumpel będzie zmieniał i pozbywał się swojego Virago1100 (co prawda czopek, ale jakie kopyto w porównaniu do 535 :D i do tego kanapa jak fotel prezesa :lol: ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

całkiem sympatyczny ale jak dla mnie zbyt masywny stylistycznie...niestety taka moda i większość producentów robi crusiery...ano takie są teraz współczesne trędy...szkoda trochę brak mi chopperowych konstrukcji...no Suzi swoimi intruderami broni jeszcze ostatniego bastionu :-)...no stajnia Yamahy nieśmiertelną XV535 też...oby jak najdłużej...szkoda troche mi w ofercie brakuje nowych wersji "kogutków" o słusznych pojemnościach i dłuższych widelcach..ehh..koledzy crusierowcy dla was to raj...fajnie macie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fabio und Wirówa XV 750 "Gertruda"

Widzę żę dosiadasz takiej maszynki jak moi dwaj znajomi. Jeden z nich przerobił swojego Specjala - podobno wstawił błotnik (i do tego poszerzany) do IŻA na tył, a z przodu troszkę wydłużył widelec. Jeszcze tego nie widziałem i nie wiem jaki da efekt ale zapowiada się ciekawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He, he - my powolutku przerabiamy nasze Wildstary: dynojety, filtry powietrza, AIS, Dyna 3000, tłumiki - to tylko jeśli chodzi o "performance" :D

 

 

boguszyce_16.jpg

boguszyce_15.jpg

Oglądałem kiedyś na naszym spotkaniu Wildstara, który przyjechał do nas z Niemiec. Jego właścicel deklarował jak na razie niecałe 100 koników, ale na wiosnę motocykl powinien przekroczyć ten pułap ( miał zresztą kilka innych patentów jak choćby pneumatyczne zawieszenie z tyłu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...