bobek358 Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Witajcie mam pytanie która to jest śruba do regulacji składu mieszanki - bo zmieniłem filtr na nowy i muszę trochę podkręcić ... Motocykl suzuki GSX550 ES Schemat gaźników ... (jak ktoś wie niech poda numer na obrazu będę wdzięczny) http://www.mbobowski.com/111.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 yyy...nie wiem czy wiesz, ale śrubą reguluje się tylko skład mieszanki na biegu jałowym, czyli na tzw. wolnych obrotach a wnioskuję z tematu, że potrzebujesz wzbogacić albo zubożyć w całym zakresie obrotów, a do tego służą rowki na iglicach.. :buttrock: (podnieść iglicę żeby wzbogaciś i odwrotnie żeby zubożyć) ps: mogę się mylić z tym, że tzreba w całym zakresie obrótow zmienić mieszankę ale to mi się wydaje prawidłowym rozwiązaniem.. :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwoździu Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 moim zdaniem jest to PILOT SCREW czyli nr 69 :banghead: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobek358 Opublikowano 20 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 yyy...nie wiem czy wiesz, ale śrubą reguluje się tylko skład mieszanki na biegu jałowym, czyli na tzw. wolnych obrotach a wnioskuję z tematu, że potrzebujesz wzbogacić albo zubożyć w całym zakresie obrotów, a do tego służą rowki na iglicach.. :buttrock: (podnieść iglicę żeby wzbogaciś i odwrotnie żeby zubożyć) ps: mogę się mylić z tym, że tzreba w całym zakresie obrótow zmienić mieszankę ale to mi się wydaje prawidłowym rozwiązaniem.. :banghead: Właśnie o to mi chodziło, aby wzbogacić w całym zakresie obrotów ... No nic jak będę miał chwilę czasu - chyba dopiero w przyszłym tygodniu to podniosę wszystkie iglice o jeden "stopień" do góry i będę sprawdzał jak się motor zachowuje. Dzięki za pomoc i pozdrawiam. Mam tylko jeszcze pytanko, czy jak podniosę wszystkie iglicę w gaźnikach (powiedzmy o jeden "stopień") to czy nie będzie trzeba robić synchronizacji gaźników? Wydaje mi się że nie bo w końcu iglice odpowiadają za ilość dostarczanego paliwa, a za ilość powietrze przepustnice ..., ale z okazji iż słabo jeszcze znam się na gaźnikach wolę zapytać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyniooo Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 (edytowane) Bobek ale dlaczego chcesz cos zmieniac w gaznikach ? Cos jest nie tak ? Ja tez dopiero co wymieniłem filtr i jest ok nie widze zeby cos złego sie dziąło wiec nic nie zmieniam. :) Edytowane 20 Czerwca 2007 przez zbyniooo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobek358 Opublikowano 20 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 Bobek ale dlaczego chcesz cos zmieniac w gaznikach ? Cos jest nie tak ? Ja tez dopiero co wymieniłem filtr i jest ok nie widze zeby cos złego sie dziąło wiec nic nie zmieniam. :) tak - motor nie wkręcał się na obroty (dojść do 12 tys. obr to było coś :bigrazz: i trwało strasznie długo), podczas równomiernej jazdy chodził jak by na 2 gary (mało płynna praca), nie miał mocy itp. A jak założyłem poprzedni filtr to wszystko jest ok :eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyniooo Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 To rzeczywiscie niedobrze sie działo. Ja jak zmieniłem filtr to motocykl nabrał odczuwalnej mocy i dla mnie wymiana filtra była zbawienna chocby tez dlatego ze mniej teraz mi pali :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.