Jagdtiger Opublikowano 4 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2003 Chciałbym się zorientować ile może mniej więcej kosztować wymiana pierścieni w silniku 4-suwowym. Chodzi konkretnie o silnik do Kawki Z 750. Ostatnio nawet nie mam czasu zajrzeć do mechaniora, żeby się dowiedzieć o orientacyjne koszty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siecki Opublikowano 4 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2003 Nie wiem jakie są koszty części do Kawy, ale jak dowiadywałem się o ceny w Yamasze to wygląda to tak ok 200 zł kpl pierścieni na jeden tłok + uszczelka pod głowicę (co njmniej, ale zalecam wymienić wszystkie) ok 200 zł wymiana to zależy gdzie od 200 - 500 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagdtiger Opublikowano 4 Września 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2003 drogo...800 zł na cztery tłoki plus robocizna. Ponad 1 tys. zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 5 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2003 Wymiana samych pierścieni nic Ci nie da. Pozornie na początku poczujesz, ale szybko wróci do stanu poprzedniego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagdtiger Opublikowano 5 Września 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2003 To co...mam cały silnik wymienić ?? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 5 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2003 Zrobic szlif bloku, znaczy sie cylindrow. zalozyc tloki na pierwszy szlif, dobrze byloby wymienic sworznie wraz z ich lozyskami. Chociaz jakis czas temu Pawel pisal, ze teraz robi sie remont silnika na tlokach nominalnych, a on siedzi blizej tematu. Zapytaj jego najlepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagdtiger Opublikowano 5 Września 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2003 tjaa...i za koszt takiego remontu kupię sobie drugą taką Kawkę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 5 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2003 Jagdtiger powiem tak - w starych R4 nie opłaca się robić remontów w mojej Suzi 550 obliczyłem - pierścienie 900 + planowanie głowicy (koniecznie) 120, wymiana uszczelniaczy(warto) 50 + komplet uszczelek 220 + robota 300 = 1370 i to nie jest wcale kompletny remont (jeszcze tłoki i cylindry itp), opłaci się tylko jeżeli będziesz wiedzia że jezdzisz tym moto następne 5 lat (i masz 5 lat spokoju).pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagdtiger Opublikowano 5 Września 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2003 Zamierzam go sprzedać i po prostu Kawka bierze trochę oleju. Dlatego pomyślałem że polecę nowemu właścicielowi wymianę pierścieni. Następne 5 lat to zamierzam jeździć Hornetem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 5 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2003 Zamierzam go sprzedać i po prostu Kawka bierze trochę oleju. Dlatego pomyślałem że polecę nowemu właścicielowi wymianę pierścieni. Następne 5 lat to zamierzam jeździć Hornetem... Jak bierze olej to dymi - kiedy?- jak przy odejmowaniu gazu z wysokich obrotów to uszczelniacze (dużo tańsze)-jak przy dodawaniu gazu na wysokich obrotach to pierścieniepozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2003 Zamierzam go sprzedać i po prostu Kawka bierze trochę oleju. Dlatego pomyślałem że polecę nowemu właścicielowi wymianę pierścieni. Następne 5 lat to zamierzam jeździć Hornetem... *** Z zamierzeniami roznie bywa. Mozliwe ze bedziesz jezdzil Kawa dalej:))).Warto by sie dowiedziec co padlo i w tym celu zrobic probe sprezania, po czym powtorzyc ja z dolaniem oleju do cylindrow. Jezeli cisnienie wzrosnie to znaczy ze padly pierscienie, jezeli nie - uszczelnienie prowadnic zaworowych.To ostatnie jest prawie pewne.W starej japonii cylindry i tloki sa b.odporne, dlatego rutynowo robi sie wymiane pierscieni do nominalnych tlokow. Przedtem jednak trzeba pomierzyc blok i tloki, czy sie mieszcza w wymiarach. Uwazam rowniez ze sens ma wymiana pierscieni na orginalne ( chociaz drogie ) - po jakichkolwiek polskich dorubkach spodziewalbym sie raczej rzeczy jak najgorszych - do calkowitej rozwalki silnika wlacznie ( przyklad - pierscienie Motus z odlazacym chromem ). Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siecki Opublikowano 9 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2003 Ile oleju bierze Twoja Kawa??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagdtiger Opublikowano 10 Września 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2003 Dokładnie nie liczyłem. Ale mniej więcej co 2 tyg. dolewałem po 0,5-1 litra. Dziennie robiłem minimum 40 km, ale przeważnie po 100-150 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siecki Opublikowano 11 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2003 To daj sobie spokój z wymianą pierścieni. Jeżeli nie bierze ci 1l na 1000 km to nie warto się tym przejmować. Wymienisz pierścienie i nie będziesz zadowolony z efektu bo będzie albo brała troche mniej albo tyle samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagdtiger Opublikowano 11 Września 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2003 I tak sam nie miałem zamiaru wymieniać. Chciałem tylko podpowiedzieć nowemu właścicielowi. Ale skoro nie będzie wielkiej różnicy, a on też chce tylko na jeden sezon kupić to powiem żeby sobie darował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.