kuba1989 Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Witam.Mam problem. Mój simson sr50 rano pali za pierwszym razem są obroty i wszystko jest super. Po przejechaniu gdzieś 1-2 km motor ma taką samą moc i prędkość jednak nie ma obrotów i go muli gdy go zgasze już nieche palić świeca jest gorąca jak i cylinder dopiero gdy ostygnie to zapali. Mieszanka jest 1:50 zapłon jest dobrze ustawiony. Świeca ma dobrą iskre jednak jest czarna i motor troche kopci. Motor jest mocno zastany bo stał ponad pół roku. Moje pytanie to czy motor jest zastany i mam nim jeżcić czy jest jakaś przyczyna? Simmeringi też wymieniłem.Z góry dzięki za odpowiedz.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew85 Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Mój kuzynek ma to samo. Kupił złoma wymienił prawie wszystko (cylinder, tłok, wał, gaźnik, cewki na magnecie) i nic. Udało mu sie to częściowo zlikwidować poprzez zmianę benzyny w baku (przeczyścił wszystko i nalał nowej). Widziałem że jeździ teraz ale i tak nieraz ma z tym problemy. Spróbuj też wymienić świecę na nową, one dużo nie kosztują a ja miałem przy swoim simku tak że jak zalało go to była niby ładna iskra jak wykręciłem świece a jak ją założyłem to kicha. Według mnie to że stał pół roku to nic, mój wujek ma wsk i odpala ją raz do roku i "chodzi" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 jeśli mieszanka 1:50 a świeca czarna to może padł ci simering na wale... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba1989 Opublikowano 19 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Właśnie simmering wymieniłem na początku to gdy go pierszy raz zapaliłem to kapało olejem strasznie się lało ale teraz jak go troche wyjeżdziłem to nie leje olejem tylko troche dymi dlatego myśle że jest zastany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Jak dla mnie to są to objawy zatartego silnika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Obniż iglice o jeden rowek. Jeśli po przejechaniu kilkunastu km nadal świeca jest czarna obniż jeszcze o jeden rowek iglice.Sprawdź czy świeca jest o odpowiedniej wartości cieplne.. odpowiednik F100. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba1989 Opublikowano 19 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 ale wcześniej działał dobrze to raczej stojąc w garażu silnik sam by się nie zatarł jutro wyczyszcze gaźnik i ustawie z tą iglice i napisze czy są poprawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro36 Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Witam.Mam problem. Mój simson sr50 rano pali za pierwszym razem są obroty i wszystko jest super. Po przejechaniu gdzieś 1-2 km motor ma taką samą moc i prędkość jednak nie ma obrotów i go muli gdy go zgasze już nieche palić świeca jest gorąca jak i cylinder dopiero gdy ostygnie to zapali. Mieszanka jest 1:50 zapłon jest dobrze ustawiony. Świeca ma dobrą iskre jednak jest czarna i motor troche kopci. Motor jest mocno zastany bo stał ponad pół roku. Moje pytanie to czy motor jest zastany i mam nim jeżcić czy jest jakaś przyczyna? Simmeringi też wymieniłem.Z góry dzięki za odpowiedz.Pozdrawiam. Witam>>> myslę że twój problem dotyczy głównie składu miesznki i nie mówię tu o mieszance olej/paliwo . To mulenie spowodowane jest tym że silnik nadmiernie się grzeje i tłok puchnie w cylindrze >>>musisz koniecznie wyczyścić gaznik i ustawic skład mieszanki i jeszcze raz sprawdź zimeringi . Sądzę że to załatwi całą sprawę . A i ważna jest świeca tak jak już ktoś napisał f100 będzie dobra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kusiek Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 (edytowane) a panowie a moze jak sie nagrzeje to przebice na cewce dostaje czy cos ? jak by co to poprawcie :icon_twisted: Edytowane 19 Czerwca 2007 przez kusiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sydney Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Mam bardzo podobne objawy w swojej hondzie . http://forum.motocyklistow.pl/Honda-mtx-Ni...ty--t74122.htmlChyba nikt na forum nie wie co moze być przyczyną. Ja wymieniłem już Ćwierć silnika i nadla tak jest. Ja dzisiaj zmieniłem dysze na mniejsza bo też kopcił i potem gasł. Świeca czarna i mokrawa, a simeringi nowe. Myśle że problem tkwi w gaźniku bo całą instalacje zapłonową wymieniłem, Simeringi no i Wszystkie uszczelki. Moto na mniejszej dyszy chodzi jak narazie dobrze. Sprubój zmienić paliwo w baku no i gaźnik na jakiś inny. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba1989 Opublikowano 20 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 Danie iglicy niżej nic nie pomogło mam pytanie jak ustawic skład mieszanki bo gażnik wyczyściłem i nic jeśli chodzi o simmeringi to wymieniłem od strony spprzęgła od strony zapłonu nie patrzyłem, czy wymienić go? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba1989 Opublikowano 21 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 Dziś odkręciłem tłumnik gdyż myślałem że to przez to że jest zatkany jednak ma takie same objawy. Regulowałem jeszcze raz zapłon i jest idealnie 1,8 przed GMP kupiłem równierz nową świece teraz już nie jest czarna tylko brązowa nadal natomiast się grzeje i później ma problemu z odpaleniem. To chyba nie jest normalne żeby po przejechaniu 500m świecy niedało się dotknąć, gdyż jest tak gorąca jeśli chodzi o iglice to dawałem już na każdą i niepomogło jeśli ktoś ma jeszcze jakieś rady to proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 Czyściłeś gaźnik i przedmuchiwałeś dysze ? Sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej. Filtr powietrza drożny ? A ustawiałeś przerwę na przerywaczu za pomocą szczelinomierza przed ustawianiem wyprzedzenia ? Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba1989 Opublikowano 21 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 We wcześniejszych postach pisałem, że gaźnik przeczyściłem przerwa między stykami jest dobra 0,4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 moze byc przytarty ... sprawdz czy dobra komprecha jest, bo jak na zimnym pali i jest ok, a jak sie nagrzeje to gasnie no to moze byc przytarty. Jak gasnie to blokuje kolo czy normalnie tak jak by palwia nie dostal ? Moze byc cos zatkane w gazniku, cos ze swieca z zaplonem ... musisz cos wiecej napisac, bedzie nam latwiej zlokalizowac usterke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.