Skocz do zawartości

Sr50 grzeje się, brak obrotów i problemy z odpaleniem


kuba1989
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam problem. Mój simson sr50 rano pali za pierwszym razem są obroty i wszystko jest super. Po przejechaniu gdzieś 1-2 km motor ma taką samą moc i prędkość jednak nie ma obrotów i go muli gdy go zgasze już nieche palić świeca jest gorąca jak i cylinder dopiero gdy ostygnie to zapali. Mieszanka jest 1:50 zapłon jest dobrze ustawiony. Świeca ma dobrą iskre jednak jest czarna i motor troche kopci. Motor jest mocno zastany bo stał ponad pół roku. Moje pytanie to czy motor jest zastany i mam nim jeżcić czy jest jakaś przyczyna? Simmeringi też wymieniłem.

Z góry dzięki za odpowiedz.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój kuzynek ma to samo. Kupił złoma wymienił prawie wszystko (cylinder, tłok, wał, gaźnik, cewki na magnecie) i nic. Udało mu sie to częściowo zlikwidować poprzez zmianę benzyny w baku (przeczyścił wszystko i nalał nowej). Widziałem że jeździ teraz ale i tak nieraz ma z tym problemy. Spróbuj też wymienić świecę na nową, one dużo nie kosztują a ja miałem przy swoim simku tak że jak zalało go to była niby ładna iskra jak wykręciłem świece a jak ją założyłem to kicha.

 

Według mnie to że stał pół roku to nic, mój wujek ma wsk i odpala ją raz do roku i "chodzi"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obniż iglice o jeden rowek. Jeśli po przejechaniu kilkunastu km nadal świeca jest czarna obniż jeszcze o jeden rowek iglice.

Sprawdź czy świeca jest o odpowiedniej wartości cieplne.. odpowiednik F100.

Honda CBR F4 99

 

http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam problem. Mój simson sr50 rano pali za pierwszym razem są obroty i wszystko jest super. Po przejechaniu gdzieś 1-2 km motor ma taką samą moc i prędkość jednak nie ma obrotów i go muli gdy go zgasze już nieche palić świeca jest gorąca jak i cylinder dopiero gdy ostygnie to zapali. Mieszanka jest 1:50 zapłon jest dobrze ustawiony. Świeca ma dobrą iskre jednak jest czarna i motor troche kopci. Motor jest mocno zastany bo stał ponad pół roku. Moje pytanie to czy motor jest zastany i mam nim jeżcić czy jest jakaś przyczyna? Simmeringi też wymieniłem.

Z góry dzięki za odpowiedz.

Pozdrawiam.

 

 

 

Witam>>> myslę że twój problem dotyczy głównie składu miesznki i nie mówię tu o mieszance olej/paliwo . To mulenie spowodowane jest tym że silnik nadmiernie się grzeje i tłok puchnie w cylindrze >>>musisz koniecznie wyczyścić gaznik i ustawic skład mieszanki i jeszcze raz sprawdź zimeringi . Sądzę że to załatwi całą sprawę . A i ważna jest świeca tak jak już ktoś napisał f100 będzie dobra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam bardzo podobne objawy w swojej hondzie . http://forum.motocyklistow.pl/Honda-mtx-Ni...ty--t74122.html

Chyba nikt na forum nie wie co moze być przyczyną. Ja wymieniłem już Ćwierć silnika i nadla tak jest. Ja dzisiaj zmieniłem dysze na mniejsza bo też kopcił i potem gasł. Świeca czarna i mokrawa, a simeringi nowe. Myśle że problem tkwi w gaźniku bo całą instalacje zapłonową wymieniłem, Simeringi no i Wszystkie uszczelki. Moto na mniejszej dyszy chodzi jak narazie dobrze. Sprubój zmienić paliwo w baku no i gaźnik na jakiś inny. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś odkręciłem tłumnik gdyż myślałem że to przez to że jest zatkany jednak ma takie same objawy. Regulowałem jeszcze raz zapłon i jest idealnie 1,8 przed GMP kupiłem równierz nową świece teraz już nie jest czarna tylko brązowa nadal natomiast się grzeje i później ma problemu z odpaleniem. To chyba nie jest normalne żeby po przejechaniu 500m świecy niedało się dotknąć, gdyż jest tak gorąca jeśli chodzi o iglice to dawałem już na każdą i niepomogło jeśli ktoś ma jeszcze jakieś rady to proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyściłeś gaźnik i przedmuchiwałeś dysze ? Sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej. Filtr powietrza drożny ? A ustawiałeś przerwę na przerywaczu za pomocą szczelinomierza przed ustawianiem wyprzedzenia ?

Honda CBR F4 99

 

http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze byc przytarty ... sprawdz czy dobra komprecha jest, bo jak na zimnym pali i jest ok, a jak sie nagrzeje to gasnie no to moze byc przytarty. Jak gasnie to blokuje kolo czy normalnie tak jak by palwia nie dostal ? Moze byc cos zatkane w gazniku, cos ze swieca z zaplonem ... musisz cos wiecej napisac, bedzie nam latwiej zlokalizowac usterke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...