kisYZF Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Witam, mam problem , chcialbym ustawic zaworki w mojej yzf 750r , lecz w mojej miescinie jest deficyt ludzi znajacych sie na rzeczach bardziej skomplikowanych od spawania, a ci co podobno sie znaja ( jest ich raptem 1, gora 2 ) sa strasznie zajeci i rozchwytywani. Postanowilem wziac sprawy w swoje rece , i teraz pytanie:czy ta operacja jest mocno skomplikowana ? ( mam servisowke hayensa i potrzebne klucze ) Moze ktos przechodzil to wczesniej i ma wiecej doswiadczenia w tej kwestii i podzielilby sie doswiadczeniem z lamerem? ( nie mowie ze krecenie srób itp jest dla mnie obce, ale w temacie rozrzadu moto jestem zielony) Pozdrawiam i czekam na info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skiba_gpz Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 to lepiej wybierz sie do innego miasta, gdzie to zrobia Ci ja w moto grzebie sie ale tylko do momentu gdy nie trzeba wkladac rak w silnik,gazniki mozesz sam sobie zrobic, nie uda sie...popierdzi poprycha.. jeszcze raz itp..w koncu sie nauczysz.ale z zaworami drugiej szansy nie bedzie..taki tylko przyklad...szczegolnie ze majatku na to nie wydaszmichal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 A mi się za to wydaje, że to nie jest skomplikowana sprawa, jeśli chodzi o ustawianie zaworów...jeśli masz jakiekolwiek podstawy w kwestii mechaniki to spokojnie dasz radę jeśli przestudiujesz serwisówkę,trochę talentu+ chęci+ staranność i będzie git :)tym bardziej, że masz za pewne regulację na płytkach.. wtedy tylko zostaje zmierzyć luzy.. pokombinować zamieniając płytki i poszukać gdzieś płytek do zaworów których przestawianiem płytek nie dało się wyregulować... jak widać terochę staranności.. zero pośpiechu... i będzie dobrze :icon_arrow: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grześ23 Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Uważaj żeby wszystko dobrze złorzyc najlepiei zrobic swoje oznaczenia przed demontażem na łańcuszku zębatkach wałkach i wale co by miec pewnoś ze łańcuszek nie przeskoczył na wale odkręc porywe od arternatorka i zaznacz położenie wału wtedy nic nie zepsujesz. Przed demontażem pomierz oczywiście luzy i nie zerwij gwintu podczas skręcania dokręcaj podobną siłą jaka odkręcałeś dasz se rade w końcu masz serwisówke płytki masz pod szklankami najlepiej wyciągac magnesem i zapisuj wartosci płytek nie pomyl ich pomierz je dobrą suwmiarką lub mikrometrem czasami oznaczenia na płytkach nie zgadzają się. Życzę powodzenia i pamiętaj pomyslec a potem zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.