Skocz do zawartości

Ustawianie zaworow (Yamaha 20v )

kisYZF
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem , chcialbym ustawic zaworki w mojej yzf 750r , lecz w mojej miescinie jest deficyt ludzi znajacych sie na rzeczach bardziej skomplikowanych od spawania, a ci co podobno sie znaja ( jest ich raptem 1, gora 2 ) sa strasznie zajeci i rozchwytywani. Postanowilem wziac sprawy w swoje rece , i teraz pytanie:

czy ta operacja jest mocno skomplikowana ? ( mam servisowke hayensa i potrzebne klucze )

Moze ktos przechodzil to wczesniej i ma wiecej doswiadczenia w tej kwestii i podzielilby sie doswiadczeniem z lamerem? ( nie mowie ze krecenie srób itp jest dla mnie obce, ale w temacie rozrzadu moto jestem zielony)

Pozdrawiam i czekam na info.

to lepiej wybierz sie do innego miasta, gdzie to zrobia Ci

ja w moto grzebie sie ale tylko do momentu gdy nie trzeba wkladac rak w silnik,

gazniki mozesz sam sobie zrobic, nie uda sie...popierdzi poprycha.. jeszcze raz itp..w koncu sie nauczysz.

ale z zaworami drugiej szansy nie bedzie..taki tylko przyklad...

szczegolnie ze majatku na to nie wydasz

michal

A mi się za to wydaje, że to nie jest skomplikowana sprawa, jeśli chodzi o ustawianie zaworów...

jeśli masz jakiekolwiek podstawy w kwestii mechaniki to spokojnie dasz radę jeśli przestudiujesz serwisówkę,

trochę talentu+ chęci+ staranność i będzie git :)

tym bardziej, że masz za pewne regulację na płytkach.. wtedy tylko zostaje zmierzyć luzy.. pokombinować zamieniając płytki i poszukać gdzieś płytek do zaworów których przestawianiem płytek nie dało się wyregulować... jak widać terochę staranności.. zero pośpiechu... i będzie dobrze :icon_arrow: