kisYZF Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Witam, mam problem , chcialbym ustawic zaworki w mojej yzf 750r , lecz w mojej miescinie jest deficyt ludzi znajacych sie na rzeczach bardziej skomplikowanych od spawania, a ci co podobno sie znaja ( jest ich raptem 1, gora 2 ) sa strasznie zajeci i rozchwytywani. Postanowilem wziac sprawy w swoje rece , i teraz pytanie:czy ta operacja jest mocno skomplikowana ? ( mam servisowke hayensa i potrzebne klucze ) Moze ktos przechodzil to wczesniej i ma wiecej doswiadczenia w tej kwestii i podzielilby sie doswiadczeniem z lamerem? ( nie mowie ze krecenie srób itp jest dla mnie obce, ale w temacie rozrzadu moto jestem zielony) Pozdrawiam i czekam na info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skiba_gpz Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 to lepiej wybierz sie do innego miasta, gdzie to zrobia Ci ja w moto grzebie sie ale tylko do momentu gdy nie trzeba wkladac rak w silnik,gazniki mozesz sam sobie zrobic, nie uda sie...popierdzi poprycha.. jeszcze raz itp..w koncu sie nauczysz.ale z zaworami drugiej szansy nie bedzie..taki tylko przyklad...szczegolnie ze majatku na to nie wydaszmichal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...