dyziowg Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Ja u siebie pozbylem sie bialej zlaczki, mam regulator na stale :D Przy okazji warto tez przelutowac zlaczki w brazowym konektorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whiplash666 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Powracajacy problem czarnego plynu sprzegla, jest na to jakis sposob ?? bo chyba nie powinno tak byc, myslalem ze u mnie to wina starego przewodu, ale ostatnio dopadlem komplet radialna pompe i przewod z factory i dalej dupa pojezdzilem troche i plyn znowu robi sie czarny :/ jest na to jakis sposob ??, moze jakis uszczelniacz polecial ?? czy wysprzeglik jest brudny juz w srodku ?? tylko ze moj sie nie rozbiera :( wiec i tak nie wyczyszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Hehe, jest na to sposob, przestac sie przejmowac ;) ten typ tak ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whiplash666 Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Hehe, jest na to sposob, przestac sie przejmowac ;) ten typ tak ma. a nie da sie jakiegos dodatkowego, uszczelniacza zalozyc ?? wiem ze w ducatach kombinuja z jakims dodatkowym oringiem i gabka ale nei wiem dokladnie o co chodzi :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Szczerze, to podobno jest sposob, ale po co* wydawac kase? *) z tego co czytalem, wymiana.... tego tego co siedzi przy silniku (clutch slave cylinder) pomaga. Sprzeglo chodzi lzej i plyn nie zmienia koloru. o np takie: http://cgi.ebay.co.uk/Clutch-slave-cylinde...=item2a02f3db29 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whiplash666 Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Szczerze, to podobno jest sposob, ale po co* wydawac kase? *) z tego co czytalem, wymiana.... tego tego co siedzi przy silniku (clutch slave cylinder) pomaga. Sprzeglo chodzi lzej i plyn nie zmienia koloru. o np takie: http://cgi.ebay.co.uk/Clutch-slave-cylinde...=item2a02f3db29 dyzio ale ja mam dokladnie taki :) i tak jest plyn czarny :/ a jesli na tym sprzeglo lekko chodzi to nie chcialbym miec orginalu :) teraz jak zalozylem radialna pompe i oplot to wkoncu mozna dwoma paluchami sprzeglo obslugiwac :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 W takim razie musisz zastosowac sie do poprzedniej rady ;) Jesli dziala ok to sie nie przejmuj. Fakt, sprzeglo jest dosc ciezkie ale dopoki nie zrobie z zawieszeniem, nie wkladam zadnej kasy w Ape. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whiplash666 Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 W takim razie musisz zastosowac sie do poprzedniej rady ;) Jesli dziala ok to sie nie przejmuj. Fakt, sprzeglo jest dosc ciezkie ale dopoki nie zrobie z zawieszeniem, nie wkladam zadnej kasy w Ape. a co robisz z zawiasem ?? przod czy tyl ?? bo ja wsadzilem progresy do przodu tyl z rsv tylko wachacza dopasc nie moge :( , no i doszly mi czesci na przerobke na trikebike ;) owiewki i plug z rsv :biggrin: , bedzie na wiosne bestyjka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 tzn musze dobrac sprezyny pod swoja wage. Tyl mam ohlinsa potrzebuje nowej, co do przodu to nie jestem pewien, ale chyba tez. Moze jutro uda sie zatrudnic kumpla to pomierze jak zachowuje sie zawieszenie i ustawie sag. Wtedy bede juz wiedzial co zamawiac. Z tego co wyczytalem, Apa ma z przudu sprezyny 1.05, ja potrzebuje 0.95Nm. Gadalem z MC Technics i K-tech, i tylnia sprezyna Ohlinsa jest dla jezdzca 150kg (ja waze 80). Co ciekawe, obaj twierdzili, ze to jest sprezyna dla mnie :icon_eek: Dziwi mnie to poniewaz pomimo tego ze amor jest poluzowany na maksa to Apa jest sztywna jak *** :icon_biggrin: , co wiecej, najlepiej jezdzilo mi sie z plecaczkiem albo duzym bagazem, co tylko utwierdza mnie w przekonaniu, ze mam zbyt sztywna sprezyne. Zmieniles przod? Jak sie to robi?? Wyciagales widelki czy jako? Z tylem sobie poradze ale przod mnie troche matrwi. :flesje: :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whiplash666 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 tzn musze dobrac sprezyny pod swoja wage. Tyl mam ohlinsa potrzebuje nowej, co do przodu to nie jestem pewien, ale chyba tez. Moze jutro uda sie zatrudnic kumpla to pomierze jak zachowuje sie zawieszenie i ustawie sag. Wtedy bede juz wiedzial co zamawiac. Z tego co wyczytalem, Apa ma z przudu sprezyny 1.05, ja potrzebuje 0.95Nm. Gadalem z MC Technics i K-tech, i tylnia sprezyna Ohlinsa jest dla jezdzca 150kg (ja waze 80). Co ciekawe, obaj twierdzili, ze to jest sprezyna dla mnie :icon_eek: Dziwi mnie to poniewaz pomimo tego ze amor jest poluzowany na maksa to Apa jest sztywna jak *** :icon_biggrin: , co wiecej, najlepiej jezdzilo mi sie z plecaczkiem albo duzym bagazem, co tylko utwierdza mnie w przekonaniu, ze mam zbyt sztywna sprezyne. Zmieniles przod? Jak sie to robi?? Wyciagales widelki czy jako? Z tylem sobie poradze ale przod mnie troche matrwi. :flesje: :crossy: Wyciaglem lagi i zanioslem do kumpla co pracuje w serwisie motocyklowym, ale bylem przy calej proceduze i nie jest to takie trudne, ale wymaga troche techniki :) sprezyny zapodalem takie http://allegro.pl/item803277024_sprezyny_p...1000_falco.html przejechalem na nich jakies 50km i powiem tytle jest ku**** twardo ale ustawiene napiecia wstepnego jeszcze mam z orginalnych wiec pewnie sie bedzie dalo to troche wyregulowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Wyglada na to, ze pomylilem funty z kilogramami :banghead:. Pokrecilem trochu Ohlinsem, i po ostatniej jezdzie mialem calkiem przyjemnego rogala na gebie. Nie byla to co prawda typowa przejazdzka, ale co tam... :] http://img267.imageshack.us/img267/7192/dsc5794.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whiplash666 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Wyglada na to, ze pomylilem funty z kilogramami :banghead:. Pokrecilem trochu Ohlinsem, i po ostatniej jezdzie mialem calkiem przyjemnego rogala na gebie. Nie byla to co prawda typowa przejazdzka, ale co tam... :] http://img267.imageshack.us/img267/7192/dsc5794.jpg :clap: moto pasuje do stroju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whiplash666 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 (edytowane) jest sprawa, kiedys znalazlem na apriliaforum.com jak zmieniac podswietlenie w zegarach, gosc robil chyba na niebiesko za pomoca led, i ni chlolery nie moge tego teraz znajsc, moze ktos bedzie mial wiecej szczescia i da mi linka :) druga sprawa znalazlem taki temat http://www.apriliaforum.com/forums/showthr...ht=clock&page=1 robil to ktos, zeczywiscie podczymuje zegary ?? ze jak mi spadnie napiecie np przy zapalaniu to nie bedzie ich resetowac ?? Edytowane 21 Grudnia 2009 przez Whiplash666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Tada! :) Co do modu z kondensatorem to nie wiem. Powiem tylko tyle, ze od pol roku kombinacja nowego akku, przekaznika startowego i dodatkowych kabli Apa nie zresetowala sie ani razu (przy codziennej jezdzie). Przy dluzszych postojach wlaczam optimate, wczoraj odpalila po 2 tygodniach bez najmniejszysz problemow. Ale skoro masz zamiar babrac sie z podswietlaniem, to dolozenie 1 kondensatora to zaden wysilek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whiplash666 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Tada! :) Co do modu z kondensatorem to nie wiem. Powiem tylko tyle, ze od pol roku kombinacja nowego akku, przekaznika startowego i dodatkowych kabli Apa nie zresetowala sie ani razu (przy codziennej jezdzie). Przy dluzszych postojach wlaczam optimate, wczoraj odpalila po 2 tygodniach bez najmniejszysz problemow. Ale skoro masz zamiar babrac sie z podswietlaniem, to dolozenie 1 kondensatora to zaden wysilek. juz sie bawie, wlasnie koncze projekt tarczy :icon_biggrin: , podswietlenie zrobilem na czerwono, ale chce cos innego :P i nie moglem namiezyc tego tematu, bede musial cos pokopmbinowac z rozproszeniem swiadla bo widze ze gosciowi cos to lipnie wyszlo, widac punkty gdzie sa ledy, a u mnie teraz na czerwonych zarowkach pomalowanych lakierem do paznokci mojej malzonki i do tego czerwonymi przezroczami do bindowania wyszlo idealnie czerwone i rozproszone swiatlo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.