Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

witam,niedługo bede na etapie kupna nowego motocykla,stad moje pytanie"co kupic?" nie interesuja mnie motocykle typu enduro i chopper,szukam czegos sportowo-turystycznego

I tu pojawia mi sie kilka modelów które mi sie spodobały:

Suzuki sv 650

Honda Cb 500

Yamaha Xj 600

Kawasaki ZZR 600

Suzuki Bandit

Suzuki GSX 600 F

i ew. SUZUKI GS 500

 

które z tych modeli najbardziej polecacie motocykliscie z małym doswiadczeniem?czy tez moze jakies inne modele w cenie do ok. 8000 zł,rocznik raczej nie starszy niz 94-95,z góry dzięki za odpowiedzi,pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a za mniej możesz mieć moją xj-tkę. zostanie jeszcze na uzupełnienie stroju, jeśli czegoś brakuje, koszty rejestracji, jakiś kuferek... :)

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to ku*wa doradziliście chłopakowi.Zamiast reklamować swoje trupy może mu coś napiszcie ?Na mój gust kupuj GSXF 600 bo

1. tani w zakupie

2 .niezawodny

3. tani w użytkowaniu min cześci zapasowe)( taniocha i w cholere duzo na rynku)

4. prostota bo np jak bedziesz miał zzr600 to co dzien filuj na stan oleju itd bo jak cos to zaraz go zarżniesz.

5. xj,cb,sv,GS itd to taczki.Znudzą ci się po miesiącu a jazda z partnerem na takich cieknkich sprzetach to gehenna .

6. bandit jest ok ale chce ci się walczyć przy 120 z wiatrem i udawać że jest przyjemnie ?

Tak mi si ewydaje ze za te kase mozesz poszukać GSXF 750 a tu juz w ogóle jest fajnie . ..jak na te kase oczywiście

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to ku*wa doradziliście chłopakowi.Zamiast reklamować swoje trupy może mu coś napiszcie ?Na mój gust kupuj GSXF 600 bo

1. tani w zakupie

2 .niezawodny

3. tani w użytkowaniu min cześci zapasowe)( taniocha i w cholere duzo na rynku)

4. prostota bo np jak bedziesz miał zzr600 to co dzien filuj na stan oleju itd bo jak cos to zaraz go zarżniesz.

5. xj,cb,sv,GS itd to taczki.Znudzą ci się po miesiącu a jazda z partnerem na takich cieknkich sprzetach to gehenna .

6. bandit jest ok ale chce ci się walczyć przy 120 z wiatrem i udawać że jest przyjemnie ?

Tak mi si ewydaje ze za te kase mozesz poszukać GSXF 750 a tu juz w ogóle jest fajnie . ..jak na te kase oczywiście

 

a ty mistrzu jeszcze lepiej :eek:

1. być może

2. zależy. ponoć są tak niezawodne, że ludziska uwielbiają je katować. potem się taki sprzedaje, tanio...

3. a tuś poszedł po bandzie. ciekawe, że Tomek Woźniakowski opisujący w śm (dawno) ten motocykl uważał go za drogi w utrzymaniu

4. prostszy i tańszy w utrzymaniu od chłodzonych wiatrem? no co ty nie powiesz...

5. taczki... pewnie. każdy domorosły rajdowiec uważa sprzęty poniżej 100KM za taczki. tylko jakoś nie widać tych domorosłych rajdowców na torach...

6. a gdzie pojeździ z takimi prędkościami? nie: odwinąć i hamować, ale pojeździć. jakoś mało widuję odpowiednich dróg w tym kraju. oczywiście wygoda jest kwestią względną, są tacy co wolą pozycję żaby z kolanami na uszach :bigrazz:

 

jakoś tylko zapominasz dodać, że gsx-f - zdaniem właścicieli - ma wysoko położony środek ciężkości, przez co jest niewygodny w manewrowaniu na postoju. mało ważne podczas jazdy? pewnie tak, ale kiedyś trzeba się zatrzymać i te kilogramy opanować. to tylko jedna z wad. z racji tej pancerności silnika i niskich cen często trafia w ręce rzeźników, którzy za jedynie prawidłową dla motocykla uważają pozycję na jednym kole. główka ramy, gdyby mogła mówić, pewnie byłaby innego zdania. itd

wyrazić swoje zdanie zawsze możesz, ale zachowuj się przy tym kulturalnie :icon_mrgreen:

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem XJ , teraz bym wybrał GSX 600 , nieśmiertelny olejak , chyba, ze nakedy lubisz to B6 , a jak cenisz walory akustyczne to tylko SV , jak to dudni (jedzie tez wystarczająco) ehhh...

:icon_rolleyes:

 

hmmm a z 750 to moze VFR ? ja mam od niedawna i jestem b. zadowolony :lapad: Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gsxf szczegolnie 750 to chyba za duzo jak na poczatek podobnie chyba z sv tylko ze takiego to za 8k to nie dostaniesz w przyzwoitym stanie.

A to 8k to na sam motor czy razem z ubiorem i kosztami rejetracji (i ewentualnych wymian materialow eksplatacyjnych przed jazda)?

 

b6=bandit 600 :icon_rolleyes:

Edytowane przez PaleSatan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8k na sam motocykl...

 

do jeszua

.No faktycznie ,chłodzone wiatrem..szczególnie ZZR 600 o którym pisałem .

GSXF drogi w utrzymaniu? Hm...w takach 1998-2001 jeździłęm takim GSXF.Tyle ze 750 al eumówmy sie ze róznicy w cenach cześci nie ma .Potem jeździłem min Thunderace ,SRADEM itd i dopiero wtedy poznałem co to znaczy koszt eksploatacji.GSXF w utrzymaniu sa taniutkie a rynek cześci używanych tak duży że w pale się nie mieści .Co do sztuk zakatowanych...no wiesz, są tacy co ktuja MZki .Poprostu trzeba uważać jak sie kupuej i tyle. Co do opanowania "kilogramów" ,czy ja wiem.Moze i jest wysoki ale za to wąski natoamist podczas jazdy sprawe załatwiają bardzo dobre jak na tę klase motocykla hamule.Oczywiscie trzeba pamietac ze tarcze cześto czesto sa luźne na nitach i to moze nieco sprawe psuć.Wystrczy jednak przeprowadzić moto na postoku czy tez wcisnąc przednie hamule aby ocenic czy coś z nich jeszcze da sie wykręić.

 

piotrek- o gixxerze to póki co zapomnij.nie to ze trzeba byc zaraz mistrzem zeby jeździć ale dobrze nabierac nawyków na mniej narowistych sprzetach które wiecej wybaczają.Wspomniana VFR moze byc też dobrą opcja ale podejrzewam ze oprócz samych włąsnosci trakcyjnych pojazdu musisz brac pod uwage jego obsługe.Kasy jak widac tez nie masz za dużo więc kup moto proste w obsłudze,tanie w utrzymaniu, pozwalajace nabrać odpowiednich nawyków .Jak dla mnie nie ma jak na początek GSXF. Jest czym pojeździć i naczym sie otrzaskać zanim pójdziesz dalej .GS,ER tez są ok ale po co ci to skoro mozesz miec cos lepszego? GSXF zawsze mzoesz jeździć jak GS a GS jak GSXF nigdy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...