Nitomen Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 koles w KLX 650 tez ma ten problem , zauwzaylismy ze po skreceniu obrotow jalowych silnik jakos tam opdpali , bez skrecania mozna krecic rozrusznikiem do konca aku i nie zagada. Silnik po remocnie, luzy zaworowe ponoc ustawione wiec co to moze byc ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gulek Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 ja mam to samo w fzr600 zimna pali super a jak sie nagrzeje to ciezko jutro jade na synchro i czyszczenie gazników i ustawienie zaworów jak myslicie pomoże to?t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 ja mam to samo w fzr600 zimna pali super a jak sie nagrzeje to ciezko jutro jade na synchro i czyszczenie gazników i ustawienie zaworów jak myslicie pomoże to?tW odwrotnej kolejności :ustawienie luzów zaworowych ( o ile jest jeszcze co ustawiać)czyszczenie gaźnikówsynchronizacja Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 Nie wiadomo czy to pomoze, bo glownym winowajca ciezkiego zapalania na cieplo jest stan aku i instalacji. Jezeli akumulator jest slaby to swiety boze nie pomoze, a wiekszosc wlascicieli moto ne wiem dlaczego uwaza ze ma aku w swietnym stanie.Dopiero jak zacznie sie robic pomiary to wychodzi szydlo z worka.Pamietajcie ze wiekszosc zaplonow elektronicznych nie drgnie nawet jezeli napiecie aku spadnie ponizej 12V, a w czasie pracy rozrusznika to sie bardzo czesto zdaza. Tak ze radze dbac o akumulator i instalacje, to z paleniem motocykla na cieplo bedzie latwiej. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 Nie wiadomo czy to pomoze, bo glownym winowajca ciezkiego zapalania na cieplo jest stan aku i instalacji. Jezeli akumulator jest slaby to swiety boze nie pomozeDokładnie tak, mogę to potwierdzić. Moje problemy z zapalaniem na ciepło zaczęły się w tym sezonie gdy zacząłem jeździć na "reanimowanym" akumulatorze który tak naprawdę nadaje się tylko na śmietnik. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gulek Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 a ile powinno wynosic napiecie w tym akumulatorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.