motozgrzyt Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 A wracając do tłoków z poldka 1.6 byłem w sklepie i powiedział mi sprzedawca że nominał ma rozmiar 77, to wkońcu jak to jest z tymi tłokami ? :) A wracając do tłoków z poldka 1.6 byłem w sklepie i powiedział mi sprzedawca że nominał ma rozmiar 77, to wkońcu jak to jest z tymi tłokami ? :icon_arrow: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronon Opublikowano 16 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 A wracając do tłoków z poldka 1.6 byłem w sklepie i powiedział mi sprzedawca że nominał ma rozmiar 77, to wkońcu jak to jest z tymi tłokami ? :icon_rolleyes: zanim zawiozlem do szlifu to bylem w sklepie i sprawdzilem te tloki, i nominal poldka 1600 ma wymiar 80,moze podal ci wymiar z poldka 1500?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietroni Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 no i stalo sie -cylindry zawiezione!!!grafitowane to znaczy ze powlekane sa czyms tam ( niewiem czym) co pomaga w trakcie docieraniazmniejsza mozliwosc zatarciawiec tloki grafitowane pierscienie chromowaneluz 0,06tulei spokojniw wystarczy!! tloki z lady odpadają bo sa o wiele ciezsze i maja podebrania pod zawory chociaz wmiar maja 79. tulejowanie jednego garka pod 126p to kwota 160 zeta przynajmniej u mnie w okolicya jeszcze jedno- szlifowanie z honowaniem to kwota 40 za szt. a okazalo sie ze gosc ktory to robi potwierdzil ze do emy czesto sie poldka zaklada Mam prośbę jak już uda Ci się dotrzeć ten silnik z luzem na 0,06 to daj znać a jeszcze jedno pytanie jakiej produkcji masz te tłoki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Tak, dotrzec z takim luzem nawet polonezowski tlok nie bedzie latwo.Drugie pytanie to jak dlugo wytrzymaja tuleje traktowane w miare twardymi pierscieniami. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 (edytowane) Dostalem kilka pytan na priv odnosnie tlokow z Poloneza 1,6 i odpowiem na forum choc troche pozno...Co prawda jak sie okazalo DUPA ze mnie a nie mechanik ale powiem co wiem.Przede wszystkim sa dwa rodzaje tlokow do Poloneza 1,6 i dwa rodzaje pierscieni. Roznica jest nie znaczna srednica nominalow ta sama 80mm (a dokladnie to chyba 79,96 w kl A) - roznia sie dlugoscia plaszcza o chyba 15mm. Uzywalem i jednych i drugich, przy czym przy tych z dluzszym plaszczem kazalem ten plaszcz skrocic.Pierscienie sa chromowane i nie chromowane.Pasowanie przy szlifie robilem na 6/100 (kolega pokusil sie nawet na 5/100). Glowki korbowodow trzeba rozwiercic o 1 mm na grubszy sworzen od Poloneza. Nie kombinowalem nic z glowicami zalozylem oryginalne. Silnik latal jak ta lala mialem wrazenie ze jest nawet mocniejszy. Bez problemu rozpedzal sie na dyfrze 8 i napedzie na woz z pasazerem do predkosci 100 km/hNa silniku zrobilem okolo 10 tys km do konca bez zadnych problemow silnikowych. Jednak okazalo sie ze stracil kompresje(od jakiegos czasu zaczal przydymiac). Po rozebraniu i pomiarach wyszlo ze gladz sie wytarla o dwa szlify !! Tlok i pierscienie OK. Wyglada na to ze gladz cylindra byla za miekka wzgledem piercieni. Nastepnym razem dam cylindry do tulejowania. Teraz zalozylem pierscienie czarne, nie chromowane. Moze trafilem tylko na slabej jakosci gladz bo na innych silnikach u kolegow sa wieksze przebiegi. Miesa na cylindrze dolniaka jest tyle ze spokojnie mozna zrobic trzy szlify...Tyle wiem ze juz nie wroce do oryginalnych tlokow za duzo mialem przygod z nimi. Po prostu trzeba dopracowac wszystko z Polonezem 1,6. Edytowane 18 Czerwca 2007 przez Storm007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Więc doświadczeniem Storma ja osobiście kupie tłoki do kaśki od Poldka 1.6 te z krótszym płaszczem, analogicznie pierścienie się założy zwykłe (czarne) . Tłoki pójda do położenia powłok ceramicznych i zobaczymy jak taki zestaw będzie śmigać. Więc powoli pora na zakupy. Storm gdzie kupiłeś poldkowe tłoki?? Tak z ciekawości bo nie chce kupić podrób albo jakiś niedorób. Wreszcie temat się ruszył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motozgrzyt Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 (edytowane) No i dupa nie moge dorwać tłoków nominalnych z poldka 1,6. A co do tłoków to chodzi generalnie aby były z płaskimi denkami ? bo są jeszcze jakieś inne ?! ps. Czy te będą dobre? http://moto.allegro.pl/item207994572_tloki_polonez_1600.html Edytowane 21 Czerwca 2007 przez motozgrzyt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 Więc doświadczeniem Storma ja osobiście kupie tłoki do kaśki od Poldka 1.6 te z krótszym płaszczem, analogicznie pierścienie się założy zwykłe (czarne) . Tłoki pójda do położenia powłok ceramicznych i zobaczymy jak taki zestaw będzie śmigać. Więc powoli pora na zakupy. Storm gdzie kupiłeś poldkowe tłoki?? Tak z ciekawości bo nie chce kupić podrób albo jakiś niedorób. Wreszcie temat się ruszył.Tloki kupuje w zaprzyjaznionym sklepie motoryzacyjnym, ktory oferuje tajle do polonezow, daewoo etc. Dzwonie i na nastepny dzien sciagaja z hurtowni i mam do odbioru... Czasami nawet z dostawa do domu No i dupa nie moge dorwać tłoków nominalnych z poldka 1,6. A co do tłoków to chodzi generalnie aby były z płaskimi denkami ? bo są jeszcze jakieś inne ?! ps. Czy te będą dobre? http://moto.allegro.pl/item207994572_tloki_polonez_1600.htmlWlasnie ze tloki z Poloneza nie sa z plaskimi denkami i to jest jedyna wada bo masz mniejszy stopien sprezania (ale to niczemu nie przeszkadza). Glownie chodzi o wysokosc polozenia sworznia. Te ktore podales z linka to sa dokladnie te tloki ktore potrzebujesz z krotszym plaszczem. Cena tez calkiem przyzwoita. Aha pasuja tez tloki z jakiejs starej Audi 80. Podobne wymiary jak w polonezie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 Witam wszystkich.Mój kolega chciałby się dowiedzieć czy podejdą tłoki od 125P, bo mam takie do sprzedania za grosze (nówki wymiar: 77,2 i jakiś symbol: 5c).Czy tłoki te będą się nadawać?Pozdrawiam Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 Witam wszystkich.Mój kolega chciałby się dowiedzieć czy podejdą tłoki od 125P, bo mam takie do sprzedania za grosze (nówki wymiar: 77,2 i jakiś symbol: 5c).Czy tłoki te będą się nadawać?PozdrawiamPrzeczytaj uwaznie caly temat to bedziesz wiedzial. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronon Opublikowano 7 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 no i troszke to trwalo ale juz odebralem cylindry z tlokami z poldka 1.6 oczywiscie grafitowane z krotkim plaszczem teraz tulejki korbowodu rozwiercic i gotowe Storm007- jak ma byc ustawiony tlok wzgledem przesuniecia otworu swoznia bo to wazne no nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Storm007- jak ma byc ustawiony tlok wzgledem przesuniecia otworu swoznia bo to wazne no nie? url Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronon Opublikowano 11 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 no i stalo sie odpalilem dzisiaj na nowych tlokach ;) ladnie gada i jakos wolne obroty sie znalazly :banghead: jutro pierwsze jazdy :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motozgrzyt Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 I jak chodzi? No pochwal się troche :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronon Opublikowano 21 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 no chodzi bardzo ladnie tylko ze cos klepie i niemoge dojsc co? sprawdzalem wszystko po kolei i nie ma sie do czego doczepic, a klepie :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.