Iwansky Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Witam wszystkich rozrabiaków motocyklowych.Moje pytanie dotyczy lag w suzuki tl1000s(ogólnie lagi pokrewne ze starymi gsxr-ami i hayą).Pojawił się wyciek więc zmuszony byłem je rozebrać celem wymiany uszczelniaczy i oleju. Problem polega na ty że śruba wchodząca od dołu w goleń i spajająca goleń z lagą kręci się ale nie wykręca. Nie umiem tez rozebrać górnej części(tej z regulacją), to napewno pomogło by mi w zablokowaniu elementu który kręci się ze śrubą. POMOCY!- maci na to jakiś patent? Pozdrawiam i z niecierpliwością oczekuje na rady, serwisówki ani fiszek niestety do swojego modelu nie znazazłem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Witam wszystkich rozrabiaków motocyklowych.Moje pytanie dotyczy lag w suzuki tl1000s(ogólnie lagi pokrewne ze starymi gsxr-ami i hayą).Pojawił się wyciek więc zmuszony byłem je rozebrać celem wymiany uszczelniaczy i oleju. Problem polega na ty że śruba wchodząca od dołu w goleń i spajająca goleń z lagą kręci się ale nie wykręca. Nie umiem tez rozebrać górnej części(tej z regulacją), to napewno pomogło by mi w zablokowaniu elementu który kręci się ze śrubą. POMOCY!- maci na to jakiś patent? Pozdrawiam i z niecierpliwością oczekuje na rady, serwisówki ani fiszek niestety do swojego modelu nie znazazłem... Aby odkręcic dolna śrube trzeba przytrzymac od srodka tłoczysko. robi sie to za pomoca długiego klucza - samorobki. W tłoczysku jest gniazdo takie jak w kluczu nasadowym pod nakrętke. ty musisz dorobić klucz z odpowiednich rozmiarów nakretka przyspawana do długiego pręta z pokrętłem.Jaki będzie rozmiar pasujacej nakrętki tego nie wiem . U mnie w moto pasuje na klucz 24mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Rozbieranie apsajdałnów jest dosc skomplikowane, musisz miec takie urządzonko do przytrzymywania takiego jednego elementu trzymajacego sprezyne. pozatym zeby wyjac i dobre złożyc regulacje odbicia (dobicia?) trzeba liczyc tykniecia przy luzowaniu tego elementu Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 lub w otwór na os przedniego koła wkładasz długi pręt, dwie osoby wciskają amor (jak w czasie pracy) a Ty odkrecasz. sprawdzone ;) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 lub w otwór na os przedniego koła wkładasz długi pręt, dwie osoby wciskają amor (jak w czasie pracy) a Ty odkrecasz. sprawdzone ;) Wtedy pręt uniemożliwia dostęp do śruby - sprawdzone :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iwansky Opublikowano 7 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Istotę mojego problemu najtrafniej zrozumiał kolega Greedo. O samym fakcie konieczności zblokowania elementu w środku lagi już wiem- najpierw muszę jednak rozebrać pozostałą resztę żeby się to udało. Pozdrawiam , może jeszcze uda się to zrobić- jakieś konkretne wskazówki panowie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Najlepiej ten cały "korek" odkrecic jak masz lage w półce, ew w imadle przez szmaty Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Ja u siebie w tl-u odkrecalem to przy zakręconej górze.. ale zrywem czyli albo pneumatykiem albo waląc w klucz młotkiem .. chwile sie pobawilem i udało sie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 a czy nie prościej odkręcić górny korek, a następnie tłumik od korka, wyjąć sprężynę, zlać olej, odbezpieczyć simmering pod uszcz przeciw kurzowym i na końcu rozszarpać zawias na 2 części ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.