daniel19880 Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 wiatm jestem posiadaczem wektora 150 ma przejechane 1,300km jestem z niego dotychczas zadowolony ostatnio pojawiły mi sie straszne wibracje i głosny dzwiek tak jakby cos sie odkrecało lub blacha darła o blache wszytsko sprawdziłęm podeokrecane ma max łańcuch takze nie jest luzno slychac ten dzwieg od 5 tys w góre i wiecej obroów tym gorzej co to mzoe byc??słychac to najbardziej z lewej strony motoru przy siliku prosze o porade jesli ktos juz miał taki przydadek pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 1300 to niezły przebieg jak dla tego chinskiego szmelu ;) A tak poważnie to może być wszystko. Może pierscienie, moze łancuch nierządu... choc ja obstawiam pierścienie. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elvisl Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Na kursie na prawko miałem okazje jeżdzić tym szmelcem, drgania to normalka a i odgłosy były jakieś nie takie jak powinny, te złomy tam mają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Możliwe że to pierścienie albo rozrząd.Jak znam chiński sposób produkcji motocykli, stawiam na niedokręcone bądź odkręcające się śruby.Silnik przykręcony jest na sztywno do ramy i najmniejszy luz na śrubie mocującej odczuwalny jest jako duże wibracje. Im więcej obrotów tym bardziej drży. Dokręć po prostu śruby mocujące silnik i pewnie wibracje znikną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekpal Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 Dajcie spokój chłopakowi, każdy jeździ tym, na co go stać i nie dobijajcie go tekstami "chiński szmelc" itp.Prosi Was o pomoc w rozwiązaniu problemu, a nie o ocenę tego, jaki ma sprzęt.Sory za off-a ale musiałem to napisac.. PozdrawiamPrzemek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 no ja też mam okazje jeździć "tym" na kursie, ale 250, i problem był podobny były takei wibracjie że myśałem ze sie rozlece, okaząlo się ze, śruba odkręciła się jedna była wymieniona od Yamachy i trzymała, a ta poszła, zmieniliśmy na nową i było o niebo lepie, tylko z ibracjami :banghead: pomyślcie ze chinczyki nawet śrubki do dupy robią :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 Co do wektora 150 to niewiele ci mogę pomóc bo sporo się różni od Jinluna 250 ale też mam wrażenie, że jak nagle zaczeło coś dzwonić to z powodu poluzowania jakiejś śruby. Musisz wszystko posprawdzać i podokręcać dokładnie. Co do drgań to wraz ze wzrostem przejechanych kilometrów powinny maleć a nie wzrastać. Można też z przodu zmienić na większą zembatkę od MZ 150 i drgania bardzo spadają. Sprawdź też, czy osłona łańcucha przykręcona na wahaczu nie ociera o ramę koło tylnej stopki, jak jest blisko to dzwoni a wystarczy lekko ją podgiąć.U mnie od pewnego czasu też zaczeło na obrotach dzwonić i nie mogłem dojść co a okazało się, że to była tablica rejestracyjna. :) podłożyłem pod nią gumki i teraz jedynym hałasem poza silnikiem jest łańcuch, nic już nie dzwoni i dla uch jest bardzo przyjemnie zwłaszcza z przewierconymi wydechami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel19880 Opublikowano 8 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 dzieki sedrcznie fakt musze poswiecic troche czasu i to wszytsko posprawdzac czy jest dobrze podokrecane dzieki za info pozdrownenia nie wiem tylko dlaczgeo tak wszyscy mysla ze to szmelc chodze na kurs na kategorie a jezdze yamaha 125 szczerze wole swój motorek pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 dzieki sedrcznie fakt musze poswiecic troche czasu i to wszytsko posprawdzac czy jest dobrze podokrecane dzieki za info pozdrownenia nie wiem tylko dlaczgeo tak wszyscy mysla ze to szmelc chodze na kurs na kategorie a jezdze yamaha 125 szczerze wole swój motorek pozdrowieniaNie oglądaj się na nikogo i nie przejmuj się. W końcu to swój tyłek wozisz za swoją kasę i nikt z krytykantów nic Ci do niego nie dołożył.Najważniejsze żeby moto było sprawne i sprawiało Ci przyjemność z jazdy.Do zobaczenia na drodze :icon_mrgreen: Posprawdzaj śruby, podokręcaj luźne i przy najbliższej okazji powymieniaj na jakieś z lepszego materiału.Ja miałem taki sam problem na początku. Teraz nic nie dolega, tylko śmigać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.