maliniakosGFR Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Witam, zakupiłem właśnie kawasaki gpz 500 s z 95 roku i jest zblokowany do 34KM. Jeśli wiecie jak można ściągnąć blokadę aby uzyskać standardowe 60KM to oproszę o radę:icon_twisted: ps. szukam także manuala do wersji od 94roku w zwyż, bede wielce zobowiązany za pomoc;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlsenMZ Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Z tego co pamiętam, to twoja wersja miała dziurki na przepustnicach, prze co nie mogła zassać tyle mieszanki żeby uzyskac pełna moc. Musiałbys wymienić te przepustnice. Wersja 50KM miała chyba modyfikowane wałki rozrządu, i odblokowanie jej na 60Km wiąże się z większymi kosztami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maliniakosGFR Opublikowano 5 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Dzięki brachu masz rację są dziurki na przepustnicy, a może ktoś jeszcze ma jakieś sugestie lub schematy jak to zrobić, no i manuala po 94roku;) pozdr... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Wałki nie były zmieniane. Nic nie kombinuj z nimi. Popatrz czy nie masz kryz zmniejszajacych przelot w układzie dolotowym lub wylotowym. Przepustnice chyba podciśnieniowe maja ograniczony skok, ten dekiel z góry je blokuje. No i te otwory dodatkowe na przepustnicy jak kolega napisał. Wiecej nie pamietam, jak przypomne sobie to napisze. Aha i nie ma instrukcji do tych najmłodszych modeli Kaw, niestety, też zukam od jakiegoś czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theBald1 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Aha i nie ma instrukcji do tych najmłodszych modeli Kaw, niestety, też zukam od jakiegoś czasu.Zależy do jakich modeli szukasz. Bo do ER-5-tki mam manuala od 2000 i instrukcję, ale po łacinie. Znaczy się po włosku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maliniakosGFR Opublikowano 5 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Zależy do jakich modeli szukasz. Bo do ER-5-tki mam manuala od 2000 i instrukcję, ale po łacinie. Znaczy się po włosku.Dzięki chłopaki za info;) Do ER-500 właśnie ściągnąłem też włoski;) Pozdr.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 żeby odblokować do 50 KM wystarczy zaślepić te dziurki w przepustnicach . Zeby odblokować do 60 KM trzeba wymienić ten dekiel który blokuje przepustnice . to jedyne blokady w tym modelu . Na 100 % wałki rozrządu nie były zmieniane (3 lata temu oddławiałem moją GPZ ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Wersje 34KM miały inne przepustniece właśnie z dziurami a dokładniej jest ich 4 i żeby odblokować nie trzeba zmieniać nic więcej bo nie ma innych róznic do wersji 60KM tylko w wersji 50KM były inne przetłoczenia pokryw które uniemożliwiały podniesienie sie do końca przepustnic. Jednak w tych wersjach najsłabszych stosowano tylko nawiercanie przepustnic i nice wiecej... Kiler rzeby oddławić wersje 34KM do 60KM nie trzeba nic wiecej zmieniać niż przepustnice bo blokada przez przetloczenie była tylko stosowana do wersji 50Km i żadnej innej... I jeszcze to sie może przydać:http://www.ronayers.com/fiche/frames.cfm?m...400&parent=3280 Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Wersje 50 KM miały modyfikacje tylko w przepustnicach (dziury) i jeszcze gdzieś tam były jakieś inne sprężyny pozakładane. Ale nie pamiętam już dokładnie gdzie,może na membranach. Natomiast te najsłabsze wersje chyba 34 konne to już inna bajka. Tam modyfikacje były na większą skalę więc szczerze zamiast bawić się w podkręcanie to lepiej poszukać innego silnika niż wymieniać połowe części. Damiano, ciekawe jak to możliwe że wersje 50 KM miały pozmieniany rozrząd a te 34 KM tylko dziurki w przepustnicach i nic poza tym????? Miałem GPZ500 i z tego co wiem to jest tak jak wspomiałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Nie pisałem że wersje 50KM miały inny rozrząd tylko poktywy które uniemożliwiały maksymalne otwarcie... A tu cytat z opisu GPZ-taGPZ 500 występowała w kilku wersjach silnikowych najmocniejsza wersja 60 konna osi±ga prędko¶ć 200 km/h. Drug± wersj± była nieco słabsza jednostka o mocy 50 KM, natomiast najsłabsza wersja była zdławiona do 27 koni mechanicznych. Wszystkie ograniczenia mocy uzyskano tylko i wył±cznie na wskutek zmian konstrukcyjnych w gaĽnikach i tak w wersji 50 konnej przetłoczono pokrywy zaworów co ograniczyło skok przepustnicy natomiast w wersji 27 konnej na przepustnicach wywiercone zostały 4 otwory które skutecznie zmieszaj± podci¶nienie w gaĽnikach przez co nie można w pełni wykorzystać przelotu gaĽników. Poza tym gaĽnik wersji 27 konnej nie różni się niczym od wersji 60 konnej. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 W mojej gpz były i dziurki w przepustnicy i tw nieszczęsne pokrywy w gaźnikach . Czy miały tak wszystkie tego nie wiem . Jest też mozliwość że w ciągu wielu lat i kilku wcześniejszych włascicieli ktoś robił jakiąś "rzeźbe nowoczesną" z gaźnikami .Tego nie wiem ale tak jak mówie u mnie występowały obydwie blokady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theBald1 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 W mojej gpz były i dziurki w przepustnicy i tw nieszczęsne pokrywy w gaźnikach.kiler, w jaki sposób odblokowałeś machinę? Wymieniłeś przepustnice czy zatkałeś otworki? Jeśli otworki, to jak je zaślepiłeś? W mojej 25kW ER-5 są właśnie tylko otworki. Dekle bez nadlewu.Chętnie bym go odblokował, ale nie mam pomysłu jak zatkać te dziurki, żeby nic nie skasztanić i żeby zaślepki nie wypadły sobie do silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maliniakosGFR Opublikowano 6 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Wersje 34KM miały inne przepustniece właśnie z dziurami a dokładniej jest ich 4 i żeby odblokować nie trzeba zmieniać nic więcej bo nie ma innych róznic do wersji 60KM tylko w wersji 50KM były inne przetłoczenia pokryw które uniemożliwiały podniesienie sie do końca przepustnic. Jednak w tych wersjach najsłabszych stosowano tylko nawiercanie przepustnic i nice wiecej... Kiler rzeby oddławić wersje 34KM do 60KM nie trzeba nic wiecej zmieniać niż przepustnice bo blokada przez przetloczenie była tylko stosowana do wersji 50Km i żadnej innej... I jeszcze to sie może przydać:http://www.ronayers.com/fiche/frames.cfm?m...400&parent=3280 PozdrawiamDamiano wielkie dzięki za manuala;) innym oczywiście też za cenne info. Pozdr... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 kiler, w jaki sposób odblokowałeś machinę? Wymieniłeś przepustnice czy zatkałeś otworki? Jeśli otworki, to jak je zaślepiłeś? ja wymieniłem przepustnice poszukaj na allegro Wiem że ludzie "rzeźbią z jakimiś klejami typu poxipol itp ale ja staram sie takich wynalazków nie stosować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venom Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Z tego co pamiętam, to twoja wersja miała dziurki na przepustnicach, prze co nie mogła zassać tyle mieszanki żeby uzyskac pełna moc. Musiałbys wymienić te przepustnice. Wersja 50KM miała chyba modyfikowane wałki rozrządu, i odblokowanie jej na 60Km wiąże się z większymi kosztami.zdecydowanie tylko dziurki.Kolega maił coś takiego w roczniku 1997 .Zaslep to albo wymien przepustnicy i dzida . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.