tomice Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Kurcze ten Intruz to normalnie moje marzenie. Moja 400tka to jednak malo. Szkoda ze trzeba liczyc jakies 12tys, a to troche sporo jak dla mnie.Czyli w zasadzie wielkiej roznicy nie ma miedzy 700,750 a 800 w osiagach, prowadzeniu i wogole? Bo np 750 mozna dostac za powiedzmy 9000 z lat 87-89, a to zawsze mniej :/Mi wlasnie zalezy zebym mogl przy nie za wysokich obrotach i palowaniu motocykla smigac 100-120 i to mnie zadowoli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1982 Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 Wielkie dzięki za rady, trochę mi to wyjaśniło. O hamulcach rzeczywiście już gdzieś czytałem wcześniej.Jeszcze jedno pytanie: czy znacie jakiś komis bądź handlarza z wawy i okolic wartego polecenia? stary ja mam taki motorek do sprzedania pisz na [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulo99 Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Witam, wypatrzylem we Wloszech Intrudera 800 z 1994. Jak zapewnia wlasciciel maszyna jest bezwypadkowa, przebieg 19 tys. km. , cena 2300 euro. Co sadzicie o tym motocyklu? Slyszalem, ze oprocz 50 konnej sa wersje 34 konne i skrzynie 4 lub 5 biegowe. Czy wizualnie mozna odroznic wersje 34 konna od 50 konnej? Na co zwracac szcegolna uwage przy zakupie? jakie dokumenty zabrac z Wloch? dzieki z gory za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heffi Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Witam, wypatrzylem we Wloszech Intrudera 800 z 1994. Jak zapewnia wlasciciel maszyna jest bezwypadkowa, przebieg 19 tys. km. , cena 2300 euro. Co sadzicie o tym motocyklu? Slyszalem, ze oprocz 50 konnej sa wersje 34 konne i skrzynie 4 lub 5 biegowe. Czy wizualnie mozna odroznic wersje 34 konna od 50 konnej? Na co zwracac szcegolna uwage przy zakupie? jakie dokumenty zabrac z Wloch? dzieki z gory za pomoc nie wiem czy to az taka atrakcyjna cena za sprzet - doliczajac koszty podrozy po niego - mozesz znalezc tutaj tansze sprzeciki - a to ze facet mowi iz to jest bezwyp. i ma przebiegh tylko 19tys. to moze cie kitowac (tak samo jak w polsce) -wydaje mi sie ze nie ma sprzetow o takim przebiegu z tych rocznikow - na sama logike sprzet majacy 12lat (12 sezonow) a ma przejechane 19tys robi na sezon niecale 1600km - COS MI TU TO PODEJRZANE zobacz ponizej linkhttp://allegro.pl/item163863304__suzuki_in...5r_zobacz_.html z zewnatrz nie odroznisz czy to wersja slabsza czy silniejsza ale jezeli jest to slabsza wersja to zawsze mozna ja odblokowac (z tym ze to jest dodatkowy koszt) - TRZEBA ALBO WYMIENIC DYSZE ALBO ZMIENIC KRUCCE SSACE ALBO I TO I TO (nie wiem dokladnie jak to bylo robione w intrudach 800) z opini znajomych ktorzy uzytkuja w/w sprzeciki - uwazam ze sa one jednymi z mniej awaryjnych i bardzo wdziecznych sprzetow trochu slabe chamulce pozdro all Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulo99 Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 nie wiem czy to az taka atrakcyjna cena za sprzet - doliczajac koszty podrozy po niego - mozesz znalezc tutaj tansze sprzeciki - a to ze facet mowi iz to jest bezwyp. i ma przebiegh tylko 19tys. to moze cie kitowac (tak samo jak w polsce) -wydaje mi sie ze nie ma sprzetow o takim przebiegu z tych rocznikow - na sama logike sprzet majacy 12lat (12 sezonow) a ma przejechane 19tys robi na sezon niecale 1600km - COS MI TU TO PODEJRZANE zobacz ponizej linkhttp://allegro.pl/item163863304__suzuki_in...5r_zobacz_.html z zewnatrz nie odroznisz czy to wersja slabsza czy silniejsza ale jezeli jest to slabsza wersja to zawsze mozna ja odblokowac (z tym ze to jest dodatkowy koszt) - TRZEBA ALBO WYMIENIC DYSZE ALBO ZMIENIC KRUCCE SSACE ALBO I TO I TO (nie wiem dokladnie jak to bylo robione w intrudach 800) z opini znajomych ktorzy uzytkuja w/w sprzeciki - uwazam ze sa one jednymi z mniej awaryjnych i bardzo wdziecznych sprzetow trochu slabe chamulce pozdro all Witam i dziekuje za opinie. Przegladalem oferty w Niemczech,Francji i Wloszech. Cena nie jest sensacyjnie niska, ale nie wierze, ze w Polsce mozna kupic uczciwie. Cudow nie ma, sprzedawca musi zarobic,wiec jesli sprzedaje motocykl za 8900, to biorac pod uwage zarobek i koszt transoportu wychodzi,ze kupil go za mniej niz 2000 Euro. Za taka kwote nie mozna kupic dobrego intrudera.Moja kalkulacja jest taka: za motocykl zaplace ok 2200 euro, bo 100 na pewno opusci,transport 800 Zl,bo pojade dieslem kolegi,a gosc mieszka zaraz za austriacka granica,rejestracja 500-600- Zl. Wyjdzie ok. 10 tys Zl. Martwie sie troche,bo nie wiem na co zwracac uwage, jaie papiery zabrac z Wloch itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lester Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Słuchaj Paulo99 , a czy uparłeś się na 800ke czy dopuszczasz myśl o 600tce, bo jeżeli tak to miałbym dla ciebie korzystną propozycję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Witam i dziekuje za opinie. Przegladalem oferty w Niemczech,Francji i Wloszech. Cena nie jest sensacyjnie niska, ale nie wierze, ze w Polsce mozna kupic uczciwie. Cudow nie ma, sprzedawca musi zarobic,wiec jesli sprzedaje motocykl za 8900, to biorac pod uwage zarobek i koszt transoportu wychodzi,ze kupil go za mniej niz 2000 Euro. Za taka kwote nie mozna kupic dobrego intrudera.Moja kalkulacja jest taka: za motocykl zaplace ok 2200 euro, bo 100 na pewno opusci,transport 800 Zl,bo pojade dieslem kolegi,a gosc mieszka zaraz za austriacka granica,rejestracja 500-600- Zl. Wyjdzie ok. 10 tys Zl. Martwie sie troche,bo nie wiem na co zwracac uwage, jaie papiery zabrac z Wloch itp.Ja radze Ci byś poszukał czegoś bliżej, nie za bardzo wierze że za 9tys. kupisz intrudera w ładnym stanie, chyba, że szukasz czegoś do poprawek itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulo99 Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Słuchaj Paulo99 , a czy uparłeś się na 800ke czy dopuszczasz myśl o 600tce, bo jeżeli tak to miałbym dla ciebie korzystną propozycję. Witam,wolalbym 800ke. Dziekuje mimo wszystko za propozycje. Ja radze Ci byś poszukał czegoś bliżej, nie za bardzo wierze że za 9tys. kupisz intrudera w ładnym stanie, chyba, że szukasz czegoś do poprawek itp. Witam, wydaje mi sie,ze 2300 euro to normalna cena rynkowa we Wloszech. W Polsce pewno nie kupilbym za to niczego dobrego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 A jak tam we włoszech, będą stały jakieś paści, a sprzedawca będzie się upierał, że sprzęt jest OK - przecież nie zwróci Ci kasy za przejazd.- Oglądałeś już w ogóle jakiegoś intruza?- Masz zdjęcia tego z Włoch? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Innytruder Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 jesli chcesz malego vs bierz tylko sprzety w ktorych nr. vin zaczyna sie od znakow JS1VS52A.... Oryginalne japonczki bardzo dobrze wykonane, mialem rocznik 94 z przebiegiem okolo 35000 wg licznika. Zero problemow z odlazacym chromem, piekny egzemplarz. przed zakupem osluchaj bardzo dobrze silnik w dolnym zakresie obrotow w przedniej glowicy czesto spotykane stuki wyrobionego lozyska slizgowego walka rozrzadu. Nowa glowica kosztuje w serwisie ponad 2000 zl. Ten motocykl ma zaje...te przyspieszenie w odroznieniu do innej wersji a i predkosc maksymalna mojego egzemplarza wynosila 190 km/h Ja osobiscie nie pojechalbym tak daleko po motocykl. Jest teraz tyle tego w polsce z zalatwionymi papierami, po co samemu stwarzac problemy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 JS1VS52A... - tak zaczynają się numery VIN większości VSów 800 ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 JS1VS52A... - tak zaczynają się numery VIN większości VSów 800 :buttrock:Większośc zaczyna się chyba od VS52A... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 (edytowane) Większośc zaczyna się chyba od VS52A...Pelny VIN zaczyna sie tak jak napisal Pompka, od JS1.. np. moj jest JS1VR51A9Jitd. Edytowane 8 Lutego 2007 przez JareG Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Innytruder Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Koledzy JS1 oznacza American Suzuki Motor Corporation czyli motocykle wyprodukowane za oceanem. Motocykle ktore nie maja tego oznaczenia sa produkowane w Europie. Sa takie i takie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Koledzy JS1 oznacza American Suzuki Motor Corporation czyli motocykle wyprodukowane za oceanem. Motocykle ktore nie maja tego oznaczenia sa produkowane w Europie. Sa takie i takie. A gdzie w Europie są produkowane Suzuki Intruder 800? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.